Ostatnia edycja: 19.02.2007, 20:37Ochrona Te czary pozwalają czarodziejowi być szybkim i zwinnym jak lis lub niezwykle odpornym, co pozwali mu uchronić się przed różnymi atakami.
Wchłonięcie Ducha Kilku potężnych czarodziei wie, ze energia jest niemal wszędzie. Nawet niedawno zabite stwory ciągle mają duchową moc. Rzucający czar Wchłoniecie Ducha, może wyssać słabnące energie ze zwłok i zamienić ja w uzdrawiającą energię. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Ochrony, zwiększy się ilość punktów życia leczonych ze zwłok.
Całun Ciemności Całun Ciemności spowija rzucającego zasłoną cieni. Po rzuceniu zwiększa się umiejętność Skradania się i Klasa Pancerza Czarodzieja. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Ochrony, zwiększy się czas działania oraz efektywność czaru.
Zbroja z Kości Zamknięty w Zbroi z Kości czarodziej może cieszyć się silną ochroną przed fizycznymi i niektórymi magicznymi atakami. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Ochrony, zwiększy się czas działania zbroi oraz jej efektywność.
Zwierzęca Gracja Ten czar obdarza rzucającego kocim refleksem. Zwierzęca Gracja znacznie podnosi zręczność i szybkość ruchu, poprzez zwiększenie Zwinności. Na wyższym poziomie czar ten zwiększa też umiejętności otwierania zamków. Na jeszcze wyższym poziomie podnosi jeszcze Szczęście. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Szkołę Ochrony, zwiększy się czas działania czaru.
Tacza Many Tarcza Many pozwala użyć wewnętrznej energii magicznej w celu ochrony punktów wytrzymałości. Tarcza rozdziela otrzymane obrażenia pomiędzy punkty wytrzymałości a zapas Many. Przy niskim poziomie umiejętności rzucającego czar będzie trącić więcej punktów wytrzymałości niż Many. Wraz ze wzrostem umiejętności te proporcje zaczną się odwracać, aż obrażenia będą równomiernie rozdzielane pomiędzy Manę i punkty wytrzymałości.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: