Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Cechy rasowe

Cechy rasowe

W grze Lionheart w celu odróżnienia wszystkich ras wprowadzono Cechy Rasowe. Każda rasa, z wyjątkiem ludzi czystej krwi, przy wyborze rasy MUSI wybrać dodatkowo jedną cechę rasową. Poniżej znajdują się wszystkie cechy jakie może wybrać konkretna rasa.

Cechy Rasowe Sylwanów

Więzi z naturą - Twoja magiczna więź z Ziemią jest wyjątkowo silna – tak silna, że rzucanie zaklęć Magii Plemiennej przychodzi ci z większą łatwością. Koszt rzucania zaklęć Magii Plemiennej zostaje zmniejszony o 10%. To połączenie sprawia jednak, że trudniej jest ci rzucać zaklęcia Magii Boskiej, a co za tym idzie wszystkie zaklęcia z tej szkoły magii kosztują cię o 10% więcej. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Mroczny Dar - Linia twojej rodziny została dotknięta przez Mrok z Drugiej Strony. Bliska więź z mroczną stroną pozwala ci lepiej rozumieć innych i z tego powodu otrzymujesz premię +15 punktów do umiejętności Przemawiania. Ta magiczna więź oddzieliła cię od magii. Koszt rzucania zaklęć Umysłu jest większy o 10% niż normalnie. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Dziedzictwo Ziemi - Twoja skóra jest pokryta kamieniem, a twe ręce twarde jak skała. Otrzymujesz premię +1 do obrażeń zadawanych w walce wręcz, ale szybkość ruchu zostaje zmniejszona o 10%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Dziedzictwo Ognia - Jedno z twoich rodziców było silnie związane z ogniem. Wprost tryska z ciebie magia żywiołów. Wszelkie zadawane przez ciebie obrażenia od ognia zostają zwiększone o 10%, a twoja Odporność na Ogień zostaje zwiększona o 20%. Z kolei twoja odporność na Zimno zostaje zmniejszona o 20%, a wszelkie obrażenia od Zimna, które zadasz, zostają zmniejszone o 10%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Dziedzictwo Mrozu - Jedno Wiele lat temu do twej rodziny wszedł duch mrozu. Wprost tryska z ciebie magia żywiołów. Wszelkie zadawane przez ciebie obrażenia od mrozu zostają zwiększone o 10%, a twoja Odporność na Zimno zostaje zwiększona o 20%. Z kolei twoja odporność na Ogień zostaje zmniejszona o 20%, a wszelkie obrażenia od Ognia, które zadasz, zostają zmniejszone o 10%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Dziedzictwo ?ywiołów - Na przestrzeni lat twoja rodzina została dotknięta wieloma duchami żywiołów – ich moce mieszały się i dzieciom przekazywane były różne zdolności. Dodaj 10% do swoich odporności na Kwas, Zimno, Choroby, Elektryczność, Ogień i Trucizny, ale odejmuj 5% od Odporności na Obrażeń Obuchowe, Kłute i Sieczne. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Dziedzictwo Wichru - Skaza żywiołu ognia w twej krwi zapewnia ci szybkość ruchów. Otrzymujesz +1 do Zwinności i +10 do Klasy Pancerza. Masz jednak słabszą budowę niż twoi bracia; co za tym idze twoje Siła zostaje zmniejszona o 1, a maksymalny udźwig o 20 funtów.

Przezroczysta Skóra - Twoja skóra jest bardzo cienka, niemal przezroczysta. Dzięki temu możesz się znakomicie skradać – uzyskujesz premię +15 do umiejętności Skradania się. Niestety, taka skóra jest bardziej wrażliwa na araki i otrzymujesz zwiększone obrażenia od broni siecznych. Odporność na obrażenia Sieczne zostaje zmniejszona o 10%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Kolczasta Skóra - Z twego ciała, w nieprzyjemnych miejscach i pod najdziwniejszymi kątami, wystają cierniste narośle. Na szczęście te ciernie łatwo się odłamują i odrastają. Poza tym każdego, kto cię zaatakuje, czeka bolesna niespodzianka. 10% fizycznych obrażeń, które zostaną ci zadane, natychmiast wraca do atakującego. Otrzymujesz także 10% premie do odporności na obrażenia Obuchowe, Kłute i Sieczne. Minusem jest to, że Charyzma zostaje obniżona o 1 punkt, a twoje odporności na Kwas, Zimno, Choroby, Elektryczność, Ogień i Trucizny o 10%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Burza Strzał - Pojawienie się w twojej rodzinie ducha burzy zapewniło ci błyskawiczny refleks i nieprawdopodobną koordynacje ruchów. Posługując się łukami i kuszami, zadajesz obrażenia zwiększone o 2 punkty. Skupienie w walce na dystans sprawia jednak, że na małe odległości radzisz sobie znacznie gorzej. Twe odporności na Obrażenia Obuchowe i Sieczne zostają zmniejszone o 10%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy Sylwanów zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią. Niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Cechy Rasowe Półbiesów

Kwasowa Krew - W twych żyłach płynie kwas. Jeśli ktoś cię zrani, na twego przeciwnika tryśnie kwas, zadając mu 1 punkt obrażeń na każde 10 punktów zadanych ci pojedynczym ciosem. Odporność na obrażenia Obuchowe i Sieczne zostają zmniejszone o 5%. Niezwykła bladość twej skóry zdradza, że twa krew jest skażona magią, przez co niektórzy ludzie mogą mieć do ciebie negatywne nastawienie.

Krwawe Szpony - Masz straszliwe ostre szpony, którymi potrafisz rozszarpać przeciwników. Otrzymujesz premię +4 do Umiejętności Walki Wręcz i zadajesz w niej o 1 punkt zwiększone obrażenia. Posługiwanie się takimi szponami może jednak nastręczyć poważnych problemów. Z tego powodu masz zmniejszone o 8 punktów umiejętności Walki Dystansowej i Otwierania Zamków. Twe olbrzymie szpony zdradzają, że w twych żyłach płynie krew skażona przez magię. Niektórzy ludzie mogą mieć więc do ciebie negatywne nastawienie.

Szał Demonów - Przebywając w tłumie, półbiesy czasem wariują, bo muszą spędzać czas w samotności z dala od społeczeństwa. Takie samotne półbiesy są nazywane „szalonymi”. Tobie jeszcze do tego brakuje, ale już niewiele. Twoja Inteligencja i Charyzma zostaje obniżona o 1 punkt, ale twoja Siła zostaje zwiększona o 1, ponadto otrzymujesz dodatkowe 15 punktów do umiejętności Walki Bronią Jednoręczną. Twój wygląd jest niezmieniony i dlatego z powodzeniem możesz uchodzić za człowieka „czystej krwi”.

Diabolizm - Masz silne demoniczne korzenie i dlatego rzucanie zaklęć Umysłu jest dla ciebie wyjątkowo łatwe. Rzucanie zaklęć Umysłu kosztuje cię o 10% mniej many. Władanie zaklęciami magii boskiej przychodzi ci jednak ze znacznie większym trudem. Koszt rzucania wszystkich zaklęć magii boskiej zostaje zwiększony o 10%. Twój wygląd jest niezmieniony i dlatego z powodzeniem możesz uchodzić za człowieka „czystej krwi”.

Rozwidlony Język - Domieszka diabelskiej krwi, którą masz w żyłach, objawią się rozwidleniem tego języka. Dzieki niemu z łatwością radzisz sobie w trudnych sytuacjach – otrzymujesz +15 do umiejętności Przemawiania. Twoje uzależnienie od dyplomacji doprowadziło jednak do zaniedbania szkolenia bojowego i dlatego wszystkie umiejętności bojowe masz zmniejszone o 5 punktów. Wężowy język zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magia, niektórzy ludzie mogą mieć do ciebie negatywne nastawienie.

Piekielna Szybkość - Masz nieprawdopodobnie szybki metabolizm, który sprawia, że trudno ci wytrzymać bez ruchu. Otrzymujesz 10% premię do szybkości ruchu, ale w pośpiechu często zdarza ci się przeoczyć różne rzeczy – twoja Percepcja zostaje zmniejszona o 1. Twój wygląd jest niezmieniony i dlatego z powodzeniem możesz uchodzić za człowieka „czystej krwi”.

Diabelskie Szczęście - Twej rodziny strzeże mroczny anioł stróż i zwykle wszystko układało się po twojej myśli. Z tego powodu cierpiała twoja empatia i albo nigdy nie wiesz co powiedzieć, albo zawsze głosisz dokładnie to, czego nie należy mówić. Twoje Szczęście zostaje zwiększone o 1, ale twoje umiejętność Przemawiania zostaje zmniejszona o 15 punktów. Twój wygląd jest niezmieniony i dlatego z powodzeniem możesz za człowieka „czystej krwi”.

Łuskowa Skóra - Twoja skóra jest pokryta ochronnymi łuskami, dzięki czemu uzyskujesz premię +5 do Klasy Pancerza. Niestety, łuski nadają ci groźny wygląd, co powoduje, że twoja Charyzma zostaje obniżona o1. Skóra pokryta łuskami zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Płaszcz Ciemności - Demoniczne dziedzictwo powoduje, że wokół ciebie gromadzą się cienie. Ta cecha zapewnia premię 20 punktów do umiejętności Skradania się i zwiększa Klasę Pancerza o 5 punktów. Ten cienisty całun powoduje jednak, że twoja percepcja zostaje obniżona o 1. Nienaturalny cień zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Wampiryczna Furia - Czerpiesz siły z krwi innych. Na każde 10 punktów zadanych obrażeń odzyskujesz 1 punkt wytrzymałości. Wszelakie zaklęcia i mikstury uzdrawiające działają na ciebie z połową swej normalnej skuteczności. Twój wygląd jest niezmieniony i dlatego z powodzeniem możesz za człowieka „czystej krwi”.


Cechy Rasowe Zwierzoludzi

Tragarz - Z powodu swych masywnych rąk i silnego grzbietu możesz nosić znacznie większe ciężary. Doprowadziło to do tego, że odczuwasz wewnętrzny przymus, by nosić stosy bezużytecznych przedmiotów. Twój maksymalny udźwig zostaje zwiększony o 20 funtów, ale różne elementy wyposażenia poupychane po mniejszych kieszeniach robią mnóstwo hałasu – twoja umiejętność Skradania się zostaje zmniejszona o 10 punktów. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Kameleon Posiadasz osobliwą zdolność do zmiany koloru skóry, by lepiej wtopić się w otoczenie. Z tego powodu otrzymujesz +20 punktów do umiejętności Skradania się. Niestety, twoja skóra jest także słabsza i podatna na uszkodzenia. Twoja klasa pancerza zostaje zmniejszona o 5 punktów, a odporność na Obrażenia Obuchowe o 5%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Sokoli Wzrok - Masz sokoli wzrok, ale niestety także bardzo lekii, ptasi kościec. Otrzymujesz premię + 15 punktów do Walki Dystansowej, ale maksymalny udźwig zostaje zmniejszony o 30 funtów. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Skóra Słonia - Twoja skóra jest wyjątkowo gruba. Masz wyższy próg odporności na ból ( +1 do Niewrażliwości na obrażenia Sieczne i Obuchowe), otrzymujesz także 5% premię do Odporności na obrażenia Sieczne i Obuchowe. O 1 obniżona zostaje twoja Zwinność, a umiejętność Otwierania Zamków zostaje zmniejszona o 10 punktów. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Małpi Spryt - Duch zmyślnej małpy przekazał twojej rodzinie niesamowity magiczny spryt. Masz o 5 punktów wyższe umiejętności Przemawiania, Znajdowania Pułapek/Ukrytych Drzwi oraz Otwierania Zamków, ale brak umiejętności kontrolowania swych zachowań powoduje, ze umiejętność Targowania się zostaje obniżona o 10 punktów, a posługiwanie się Bronią Dystansową o 5 punktów. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Zwierzęcy Szał - W walce polegasz na swym zwierzęcym instynkcie. Otrzymujesz premię +15% do umiejętności Walki Bronią Jednoręczną, Dwuręczną i do Walki Wręcz. Ponadto masz o 5% zwiększoną szanse na zadanie trafienia krytycznego, ale o 1 punkt obniżoną Inteligencje i Percepcje. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Regeneracja - Twoje zwierzęce dziedzictwo pozwala ci dość szybko wracać do zdrowia po odniesionych ranach ( +1 do Szybkości Zdrowienia). Twój metabolizm nie radzi sobie jednak tak dobrze z truciznami i chorobami, i twe odporności na Choroby i Trucizny zostają zmniejszone o 15%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Język Węży - W linię twej rodziny wplotły się duchy węży, zmieniając twe zachowanie i mechanizmy obronne organizmu. Dzięki ich przebiegłości uzyskujesz premię +15 punktów do umiejętności Przemawiania, ale ze względu na dziwny wygląd twojej skóry odporności na Kwas, Ogień i Elektryczność zostają zmniejszone o 8%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Kły - Twą ludzką twarz szpecą dwa, dwudziestocentymetrowe kły, co sprawia, że masz czasem poważne trudności ze zrozumiałym mówieniem. Twoja umiejętność Przemawiania zostaje zmniejszona o 15 punktów, ale gdy trzeba przejść od słów do czynów, zadajesz w walce wręcz dodatkowe punkty obrażeń. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Wilcza Skóra - Twe całe ciało pokrywa gęste futro. Klasa pancerze zostaje zwiększona o 7 punktów, uzyskujesz też 5% odporność na obrażenia Kłute i Sieczne. Niestety, twe wilcze cechy bardzo rzucają się w oczy i twa Charyzma zostaje zmniejszona o 1. Twe futro to także wymarzone miejsce dla kleszczy i pcheł, co prowadzi do obniżenia Odporności na Choroby o 7%, a Odporności na Ogień o 5%. Ta cecha, podobnie jak wszystkie cechy zwierzoludzi, zdradza, że w twoich żyłach płynie krew skażona magią, a to oznacza, że niektórzy ludzie mogą być do ciebie negatywnie nastawieni.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.