Kliknij, aby powiększyć
Celowanie to opcja modalna. Kiedy klikniesz na tym przycisku, interfejs nieco się zmieni, by udostępnić ci następujące opcje:
Pasek z suwakiem u góry służy do sterowania szybkością ataku postaci, a sylwetka na środku pozwala wybrać część ciała, w którą chcesz celować. Jeśli zwiększysz szybkość ataków, zmniejszysz tym samym szansę trafienia i odwrotnie. Celując w małą część ciała, na przykład w głowę, zmniejszasz swoją szansę trafienia, ale zwiększa się wtedy szansa na trafienie krytyczne, kiedy uda ci się trafić. Szczegółowe informacje poniżej:
Szybkość Ataku
Jeśli zmienisz szybkość ataku w poniższej tabeli znajdziesz modyfikatory, które będą stosowane do ataków o poszczególnych szybkościach. Jak już wiesz, zwiększenie szybkości ataków, zmniejsza ich celność. Gdy zmniejszysz szybkość ataku, będziesz trafiał częściej, przydatne to jest wtedy, gdy walczysz z przeciwnikiem bardzo silnym, w którego trudno jest trafić.
Szybkość ataku | Modyfikator umiejętności | Szybkość ataku |
Gorączkowy | -25% | +25% |
Szybki | -15% | +15% |
Normalny | 0% | 0% |
Zaplanowany | +10% | -25% |
Wykalkulowany | +33% | -50% |
Celowanie
Jeśli tylko chcesz możesz wybrać część ciała w która chcesz trafiać, w poniższej tabeli, widać jaki każda część ciała ma na skuteczność twoich ataków. Połowa kary do trafienia jest dodawana do szansy zadania trafienia krytycznego, może nie będziesz trafiał często, ale jak już trafisz to będziesz zadawał poważne obrażenia.
Wybrany cel | Kara przy strzelaniu | Kara przy walce wręcz |
Tułw | 0% | 0% |
Nogi | 20% | 10% |
Ręce | 30% | 15% |
Głowa | 50% | 25% |