Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Nekromancja

Nekromancja

Ostatnia edycja: 19.02.2007, 20:37
Nekromancja
Mroczna, zakazana sztuka Nekromancji kusi nieustraszonych czarodzieje, którzy ośmielą się odkryć jej sekrety. Czary tej Szkoły balansują na graniczy życia i śmierci.

Wskrzeszenie Wroga
Ten czar napełnia zwłoki energia duchową czarodzieja, tymczasowo przywracając je do życia. Rzucający ten czar nie jest w stanie długo utrzymać więzi, więc animowany stwór będzie istniał tylko przez kilka minut. Wskrzeszony stwór ma część punktów wytrzymałość i zadaje mniejsze obrażenia niż za życia. Kiedy wydasz więcej punktów na Nekromancję, wrogowie ożywieni przez ciebie zachowają większą część punktów wytrzymałości i potencjał zadawanych obrażeń. Naraz można przywołać tylko jedną istotę, a jej utrzymanie pochłania stopniowo niewielką ilość many.

Wybuch Zwłok
Ten jeden z najbardziej niszczycielskich czarów. Pozwala nasycić wszystkie zwłoki w promieniu czary olbrzymią energia, przez co wybuchają.  Na wyższym poziomie umiejętności Wybuchających Zwłok mogą zatruć wrogów na obszarze działania. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Nekromancję, zwiększeniu się czas działania czaru i efektywność.

Wskrzeszenie Nieumarłych
Za pomocą Wskrzeszenia Nieumarłych czarodziej przywołuje z grobowych ciemności bezmyślnego, nieumarłego sługę. Wskrzeszony nieumarły będzie wiernie służył nekromancie przez kilka minut, zanim znikną podtrzymujące go energie magiczne i znowu zmieni się w zwykłe zwłoki. Początkowo czarodziej może przywołać zombie, ale kiedy wydasz więcej punktów na Nekromancję, będzie można przywołać potężniejszych nieumarłych. Naraz można przywołać tylko jedną istotę, a jej utrzymanie pochłania stopniowo niewielka ilość many.

Energia Nieumarłych
Sięgając do mrocznych stref negatywnej energii, możesz wzmocnić siłę przywoływanych nieumarłych. Po rzuceniu Energii Nieumarłych na przywołanego nieumarłego, zwiększają się jego punkty wytrzymałości i zadawane obrażenia. Na wyższym poziomach Energia Nieumarłych zwiększa też odporność na ogień, kwas i elektryczność. Kiedy wydasz więcej punktów na tę Szkołę Magii, zwiększy się czas działania i efektywność czaru.

Wampir
Rzucający ten potężny czar, czarodziej zyskuje siłę i pragnienie legendarnego wampira. Po każdym udanym ataku w walce wręcz czarodziej odbiera część zdrowia ofierze. Czar Wampir nie pozwala wysysać sił życiowych z ofiar przy użyciu broni dystansowej. Kiedy wydasz więcej punktów umiejętności na Nekromancje, większy się czas działania i efektywność czaru.

 

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.