Ostatnia edycja: 12.04.2012, 10:58Porażenie Czary ze Szkoły Porażenia wzywają straszny gniew niebios na wroga lub na całe grupy przeciwników.
Osłabienie Wrogów Ten groźny czar wysysa siły witalne z wrogów i pozbawia ich siły woli. Osłabienie Wrogów obniża Siłę i klasę pancerza maksymalnie czterech wrogów wokół rzucającego czar, a ponadto zmniejsza im szansę trafienia. Wraz ze wzrostem umiejętności rośnie promień działania czaru.
Okaleczenie Wrogów Ten czar tworzy niewidzialną, boską dłoń, która chwyta wszystkich wrogów wokół rzucającego czar. Kiedy czar zaczyna działać, ręka zgniata przeciwników, zadając miażdżące obrażenia, a także zmniejsza obrażenia, jakie mogą oni zadać. Kiedy rozwijasz Szkołę Porażenia, zwiększa się promień i obrażenia od zgniatania.
Niebiańskie Porażenie Rzucający czar skupie energię od boskiej istoty i może skierować tę siłę na pojedynczego wroga. Na wyższym poziomie Niebiańskie Porażenie może także ogłuszyć ofiarę na krótki czas. Kiedy wydasz punkty na tę szkołę magii, zadawane czarem obrażenie znacząco się zwiększą.
Egzorcyzm Rzucenie Egzorcyzmu przywołuje potężna boską siłę, która stara się wyrwać ducha ofiary. Święci Inkwizytorzy stosują ten czar, by wypędzić demony z opętanych, albo by zranić istoty niematerialne, jak na przykład nieumarłych. Wszyscy wrogowie wokół rzucającego Egzorcyzm otrzymują poważne obrażenie obuchowe. Istniej szansa, że po rzuceniu czaru każdy nieumarły w promieniu działa zostanie zniszczony. Wraz ze wzrostem umiejętności rośnie promień, obrażenia i szansa zniszczenia nieumarłych.
Słuszny Gniew Ten wzburzający lęk czar nasyca postać czystą, świętą energią, która przemienia ją w boskiego ducha zemsty. Czar natychmiast zadaje obrażenie obuchowe wrogom na obszarze działania. Gniew działa przez pewien czas, lecząc cię. Wraz ze wzrostem umiejętności rośnie skuteczność czaru.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: