Zadanie Pierwsze
Pyrokar zleci nam odnalezienie pustej runy znajdującej się niedaleko ścieżki do Czarnego Trolla. Teraz musimy odnaleźć most i przejść po nim. Następnie szukamy jaskini ukrytej za winoroślą. Znajdziemy tam dwie drogi prosto i w prawo. Skręcamy w prawo (gdy pójdziemy prosto napotkamy stado pełzaczy). W środku zastamy samotną skrzynie i innego nowicjusza imieniem Agon. Po krótkiej rozmowie z nim rozpocznie się walka. Po pokonaniu nowicjusza zabieramy z kufra runę i wracamy do klasztoru.Zadanie Drugie
Następne zadanie bierzemy od Ulthara. Zleci nam on stworzenie runy Ognistej Strzały. Udajemy się do biblioteki rozmawiamy z Hyglasem oraz czytamy jedną z ksiąg, w której będzie pisało, co jest potrzebne do stworzenie tej runy. Potrzebny jest zwój z tym czarem oraz siarka. Gdy już mamy wszystkie „składniki” wracamy od Hyglasa który nauczy nas tworzenia magicznym run. Podochodzimy do stołu runicznego (biblioteka) i tworzymy naszą runę. Zanosimy ją do Ulthara i w taki sposób mamy ukończone 2 zadanie.Zadanie Trzecie
Udajemy się do Serpentesa i pytamy się o nasze zadanie. Zleci nam pokonanie Magicznego Golema. Bez odpowiedniej broni nie udajemy się do niego, bo go nie pokonamy. By go pokonać musimy wykraść z piwnic Młot Innosa, którego pilnuje jeden nowicjusz. Kupujemy zwój Sen i schodzimy do piwnic. Wypytujemy się nowicjusza o wszystkie szczegóły. Następnie usypiamy strażnika odpowiednim zaklęciem i wykradamy młot. Teraz możemy udać się do golem. Golem znajduje się niedaleko mostu znajdującego się przy ścieżce do Czarnego Trolla. Dokładnie to na dole po prawej stronie. Teraz bierzemy broń i niszczmy przeciwnika. Trzeba uważać na zwinność golem. Po zabiciu udajemy się do klasztoru i informujemy Serpentesa o wykonaniu zadania. Teraz zostaje nam już tylko poinformować o wykonaniu zadań, Pyrokara. Od tej chwili zostajemy Magiem Ognia.