Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Solucja

Solucja

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 09:14
Zaczynamy jak w zwykłym Gothicu 2 w wieży Xardasa. Wita nas i odrazu przechodzi do sedna sprawy. Informuje nas o smokach i o wielkim magicznym artefakcie znajdującym się gdzieś w Królestwie Myrthany.

Noc Kruka:
Przeszukujemy wieżę Xardasa i odrazu rzucą się nam w oczy przedmioty których tam nie było w podstawowej wersji Gothic2. Wychodzi się z wieży i kierujemy się do kotliny gdzie siedzi Lester. Początkowe potwory nie powinny nam sprawiać problemów. Kiedy podchodzimy do Lestera ten nas wita tak jak w normalnym Gothicu 2 tylko że mamy nową opcję rozmowy z nim jaką jest "Czy znasz jakiś sposób na dostanie się do miasta" Daje on nam misję "10 ziół dla Constantina" Zabijamy wszystko co się da zabić w tej kotlince i wychodzimy z niej w kierunku farmy Lobarta. Po drodze spotkamy człowieka walczącego z goblinami to Cavalorn - nasz kolega z koloni górniczej. Narazie nie gadamy z nim i kierujemy się do bandyty który jest kilkanaście metrów dalej i odpowiednio z nim rozmawiamy a by go przekonać do nas i żeby wyjawił imię Dextera. Kierujemy się dalej na farmę Lobarta i wykonujemy wszystkie misje aby otrzymać taniej strój roboczy oprócz zabijania bandytów. Teraz wracamy do Cavalorna i z nim gadamy. Ten po krótkiej rozmowie rozpoznaje nas jako tego zioma z koloni karnej i proponuje nam pracę oraz daje nam "Nóż na wilki" i parę mikstur. I wyruszamy z nim do leża bandytów tam wybijamy wszystkich i odzyskujemy list który ma przy sobie Brago. Wtedy Cavalorn się do nas odzywa że mamy go zanieść Vatrasowi. I tak też idziemy zrobić. Wracamy na farmę Lobarta i kupujemy ubranie robocze. I kierujemy się do miasta. Przed murami stoi pirat Greg który jest wpożo ziomem. Przeprowadzamy z nim rozmowę i dajemy mu nasz strój roboczy aby mógł wejść do miasta. My zaś wykorzystujemy misję od Lestera mówiąc strażnikowi że mamy rośliny dla Constantina. Otrzymujemy 100okt. doświadczenia. Wchodzimy do środka i spotykamy Lothara. Ten zaś mówi nam reguły panujące w mieście i dziwne wydarzenia jakie miały miejsce ostatnio w mieście. Otrzymujemy misję "Zaginieni ludzie" polegającej na odnalezieniu jak największej liczby zaginionych. Udajemy się do Vatrasa ten zaś pyta się nas kim jesteśmy czego szukamy w mieście to samo co przy błogosławieństwie. I opowiada nam o Magach Wody i o ich ekspedycji. Otrzymujemy od niego jedną z czterech części klucza służącego do otwarcia magicznych wrót do nowego świata jakim jest Jharkendar. Owy ornament mamy dać Laresowi w porcie. Przed pójściem do niego wypada zapytać się Vatrasa o zaginionych ludzi. Odpowiada nam o Elvrichu - czeladniku Thorbena i każe nam się udać do mistrza ślusarki Thorbena, i mówi nam o przemytnikach broni. Udajemy się do Thorbena a ten opowiada nam o Elvrichu i każe nam rozejrzeć się po dzielnicy portowej. Idziemy do "Czerwonej Latarni" i rozmawiamy z Bromorem. Ten nam zleca misję "Lucja"; polegająca na odnalezieniu złotego kilicha. Idziemy do Laresa i dajemy mu ornament i wypytujemy go o członków kręgu wody o którym wcześniej Vatras nam powiedział. Wypytujemy go o zaginionych na co uzyskujemy cenne odpowiedzi. Lares mówi nam o Martinie który jest w wśród paladynów przy wejściu na przystań, a niedaleko stoi rybak przyjaciel jednego z zaginionych. Wypytujemy się rybaka i idziemy do Martina i rozwiązujemy problemy ze strażą rybaka i przy okazji wypytujemy się Martina o wszystko co wie. Jak zrobimy wszystkie misje w mieście należy dopiero opuścić Khorinis i udać się na bezdroża w poszukiwaniu zaginionych.

Podsumowanie misji i rozwiązania:
Misja: 10 ziół dla Constantina
Pracodawca: Lester
Opis: Idzie się do Lestera i zadaje się mu pytanie jak się dostać do miasta. Idziemy do miasta i mówimy strażnikowi że mamy zioła dla alchemika
nagroda: 100pkt. doświadczenia

Misja: Zaginieni ludzie
Pracodawca: Vatras, Lothar, Lares
Opis: Rozmawiamy z którymś z pracodawców i próbujemy odnaleźdz osoby zaginione lub które spotkaliśmy w koloni górniczej. Należy podążać śladem broni (szpad) i dotrzeć do przemytników (za farmą bengara znajdujemy Elvricka pilnowanego przez 3 bandytów.
Należy udać się na plażę pod latarnią Jacka i tam napotkamy Skipa - pirata który da nam misję odebrania trunku od Baltrama i zaznaczy nam na naszej mapie siedzibę dextera.

Misja: Człowiek o dziwnym wyglądzie
Chodzi tu o Grega - przywódcę bandytów któremu należy oddać swój strój farmera. Później można go znaleźć na targowisku i przed tawerną "Martwa Harpia" Dajemy mu 50 sztk złota i zyskujemy sobie przyjaciela i to jakiego. Idziemy z nim do jaskini goblinów gdzie znaleźć można statuetkę innosa - pozwalającą nam wejść do klasztoru i miejsce oznaczone literą X gdzie można kopać znajdujemy tam złoto które dajemy Gregowi. Następnie udajemy się z nim na farmę onara i każe nam wykopać jego skarby w 4 miejscach. Dokładnie on to nam opisze (wszystkie są na płaskowyżu obok farmy bengara) dajemy mu te skarby i idziemy do Dextera (jak ktoś chce sobie zostać najemnikiem to niech lepiej wcześniej pogada z Cordem) Idziemy do Dextera i wypytujemy go o wszystko co sie da i następnie znowu gadamy aby razem go zabić. Walczymy z Dexterem a tu nam na pomoc przybywa Greg i wspólnie wybijamy bandytów. Przy Dexterze znajdujemy list od Kruka który należy wręczyć Vatrasowi.

Misja: Lucja
Pracodawca: Bromor
Opis: Bromor opowiada nam o jednej z dziewczyn z burdelu i o swojej pamiątce - złotym kielichu. Dowiadujemy się od Nadji że ona miała chłopaka Elvricha i że poszła z nim na przechadzkę. Okazało się że zaginęli. Trzeba się udać za farmę sekoba i tam znajdziemy obóz bandytów - przemytników broni gdzie możemy zdobyć dowód że Fernando z górnego miasta jest winny przemytowi i można znaleźdz list od lucji i kielich który chce Bromor. Wracamy z kielichem a list oddajemy Ervlichowi jeżeli go uratowaliśmy.

Misja: Kłopoty ze strażą
Pracodawca: Farim
Opis: Owy rybak mówi nam o swoim koledze Wiliamie jednym z zaginionych i ma przez to problemy bo posądzono go o zabicie Wiliama . Należy się udać do Martina - strażnika niedaleko przystani i z nim zagadać następnie powrócić do Fe......

Misja: Krąg wody
Pracodawca: Vatras i Cavalorn
Opis: Wystarczy wykonać misję Zaginieni ludzie i kilka misji dla Saturasa i magów wody w Khorinis pod tą piramidą

Po zabiciu Dextera i wykonaniu misji Zaginieni ludzie otrzymujemy rozkaz od Vatrasa aby udać się na spotkanie do tawerny. Uwaga najlepiej wykonać najpierw misję Prychająca bestia bo Gaan będzie atakowany przez 3 kelery. W tawernie uzyskujemy zbroję pomocnika magów wody

Kontynuacja:

Po wykonaniu misji wyżej wymienionych oprócz krąg wody należy udać się do Laresa i dać mu ornament od Vatrasa wtedy może cię on zaprowadzić do Saturasa i magów wody czyli pod samą piramidę. Będzie się on pytał czy idziesz z nim dalej oczywiście dajemy tak. Przy jednym z takich postoi zmieni zbroje na zbroję pomocnika magów wody i opowie krótką historię teraz prowadzi nas pod samą piramidę. Daje nam ornament i każe wejść do wykopalisk przed piramidą. Pełno tam goblinów szkieletów więc trudno się przez nie przedostać bo są o wiele mocniejsze. Gadamy z saturasem i otrzymujemy następujące misje.

Misja: Riordian
Pracodawca: Saturas
Opis: Po oddaniu saturasowi ornamentu każe nam udać się do Riordiana - maga wody który jest głębiej w świątyni gdzie się znajduje Saturas. Idziemy do niego i misja wykonana

Misja: Portal
Pracodawca: Nefarius
Opis: Nefarius każe nam znaleźć 3 kawałki ornamentu który ma otworzyć portal do nowego świata. Udajemy się do kamiennego kręgu za farmą lobarta i spotykamy tam Cavalorna gadamy z nim i otwieramy krg wciskając przyciski na skałach. Jak znajdziemy i naciśniemy 3 to gadamy z Cavalornem i mówi nam że mamy sięudaćdo miasta i pogadać Vatrasem. Ten nas kieruje do górnego miasta i gadamy z Lotharem i kreujemy się do Lorda Hagena, ten nam daje część ornamentu. Następnie idziemy do Laresa i on nas zaprowadzi do lasu gdzie spoczywa kolejny artefakt w kamiennym kręgu. otwieramy go i wyskakuje kamienny strażnik. Po zabiciu zabieramy ornament i idziemy do kamiennego kręgu na farmie Sekoba i go otwieramy. I zabijamy kamiennego strażnika i bierzemy ornament i wracamy do Nefariusa.

Misja: Piedestały teleportacyjne
Pracodawca: Cronos
Opis: Karze nam sprawdzić teleport za oberżą "Pod martwą harpią" i kilka innych wszystkie są połączone jedną siecią i wystarczy wchodzić do teleportu i znowu z powrotem do niego. Wstąpić do oberży po klucz do jednego i teleportować się dalej. Aż wrócimy z powrotem do piramidy.

Kontynuacja:

Po wykonaniu wszystkich misji dla magów wody w Khorinis i otrzymania stroju kręgu wody Saturas daje nam pierścień dzięki któremu przekręcamy przełącznik aby otworzył się portal. Włącza się fajna animacja i fajowa muza i wchodzimy do portalu. Wczytuje się nowy świat w którym gra bardzo płynnie działa i wczytuje się przez 5 s więc nie martwcie się śmiercią. Okazało się że zostaliśmy wyrzuceni na drugą stronę po 10 dniach i Saturas i magowie gorączkowo nas poszukiwali w nowym świecie. Zginął przez to jeden z pomocników magów ziom zwany Lance. Musimy go odszukać a raczej jego ciało. Wszyscy magowie nam zlecają kila misji:

Misję z nowego świata w tym momencie:

Misja: Kamienie ogniskujące
Pracodawca: Merdarion
Opis: Od jednego z magów wody dowiadujemy się, o aktywacji piedestałów teleportacyjnych. Mówi nam że trzeba spróbować je aktywować. Daje nam jeden kamień i najlepiej iść spowrotem do komnaty gdzie się pojawiamy po wejściu przez portal do nowego świata. Tam zobaczymy piedestał na kamień kładziemy go na nim a teleport się aktywuje. Wracamy tak do tego maga i po kolei daje nam 5 kamieni ogniskujących.

Położenie kamieni:

  • Świątynia na środku mapy
  • Kanion - w jaskini
  • Bagna
  • Obóz bandytów (wyższa część)
  • Południowe zbocza (Tun)

Po 2 czy 3 aktywacji portali Merdarion kieruje nas do Saturasa bo nas wezwał.

Misja: Relikwia
Pracodawca: Saturas
Opis: Saturas daje nam misję znalezienia śladów starożytnej kultury.
Wystarczy przynieść mu tablice z grobowców kapłanów adanosa.

Misja: Domy pradawnych
Pracodawca: Riordian
Opis: Riordian każe nam zbadać i oczy.ścić z ewentualnych potworów grobowce pradawnych kapłanów Adanosa. Tam znajdujemy te tablice dla saturasa, a czerwona tablica to też przepustka do obozu bandytów.

Misja: Strój Bandyty
Pracodawca: Chyba Saturas
Opis: Od jednego z magów dowiadujemy się o sposobie aby dostać się do obozu bandytów tak aby mogli z nami gadać. Udajemy się na zachód i spotykamy Aligatora Jacka i gadamy z nim i może nas zaprowadzić do obozu piratów. Dostajemy wtedy misję którą można wykonać idąc cały czas z nim. Prowadzi nas najpierw w ślepy zaułek zabijamy tam z nim szczury i wybieramy właściwą drogę razem z nim. Po drodze można zobaczyć siedzącego pirata gadamy z nim i idziemy dalej z Jackiem. Prowadzi nas przed kanion

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Diegus, 01.12.2007, 23:05
ja ........ a solucja do Gothic 2?? Wcieło?
Avatar
Midvith, 01.12.2007, 23:11
http://www.strefarpg.pl/Gothic-2-Solucja-a128.html - a szukać to nie umiemy? Patrzyłeś na dział "Noc Kruka" szukając solucji zwykłego Gothic 2. Należało szukać nieco wyżej - w menu "Gothic 2".
Avatar
Rafcio Mocarz, 11.11.2008, 02:25
gdzie jest grób Quohodrona??
Avatar
Maciej55, 03.12.2008, 00:26
tam gdzie są te harpie i troll rafcio
Avatar
Maciej55, 03.12.2008, 00:29
co trzeba zrobić w tym zadaniu ,,próba zabójstwa'' jak sie ma ,,trzymam huno w szahu''?????????? odp pliss
Avatar
Maciej55, 04.12.2008, 01:40
mam 3 pytania. 1 kto ma gniew innosa. 2 czy w gothic II noc kruka jest Gomez. 3 gdzie jest niebieska tabliczka . odp :
Avatar
fcgfch, 29.12.2008, 05:18
wpisz se na jutub gomez vs lee to zobaczusz
Avatar
Koczownik06, 29.12.2008, 20:01
Gdzie jest cialo lanca!!??
Avatar
Jackall, 15.01.2009, 16:21
możecie mi pomoc mam dosyc nie typowy problem nie wiem jak gadac z qochadronem czy jakos tak on sie zwie???
Avatar
terminator, 22.01.2009, 19:32
a co zmisją o handlarzu bronią?
Avatar
Melkor, 27.03.2009, 04:17
Jackall to nie jest takie nie typowe jak myślisz po prostu nie znasz języka budowniczych. Idź do Myxira lub eremity i naucz się. (Myślę że pierwszy poziom tejże umiejętności wystarczy).
Avatar
Melkor, 27.03.2009, 04:25
koczownik6 ciało lanca leży przed tym "mostem" do pierwszej "wysepki" na bagnach na której siedzą 2 czy 3 bandyci. Leży gdzieś po prawej stronie w krzakach. Poszukaj, to znajdziesz.
Avatar
Melkor, 27.03.2009, 04:37
Terminator potrzebujesz dowodów, są 3: pałasz bandytów, pierścień zamorskiej gildii Araxos jest w kotlince przy farmie Bengara, ma go jeden z bandytów, mniej więcej na północny zachód od farmy Sekoba jest paru bandytów, mają list, to jeden z dowodów. Idź do Fernanda, jest w górnym mieście. Przyzna sie do winy. Wtedy idź do Vatrasa i Martina.
Avatar
Nordbard, 06.07.2009, 23:50
Macieju 55, Gomeza zabijasz w pierwszym Gothicu... (face palm)
Avatar
Iterb, 10.07.2009, 14:15
tak,Gomeza się zabija w Gothicu1 mam problem,niemoge przejść przez ten portal który prowadzi do Jenkhared... zrobilem to o co prosili mnie Magowie Wody i czekaja az otworze portal lecz ja niewiem jak... odp.
Avatar
Rafcio Mocarz, 12.07.2009, 14:55
Jak stoisz przed portalem to po lewej jest takie coś. Tam wkładasz złożony z ornamentów pierścień i portal się otwiera.
Avatar
terminator, 10.02.2011, 17:30
pls pomóżcie bo nie moge grać. raz normalnie sobie włanczałem gre od nowa a tu nagle xardas coś takiego ,, śniący cy cy cy cy cy cy cy cy cy. i tak cały czas. ja klikam ctrl alt delete i wyłanczam. póżniej sie niechce włączyć. instaluje od nowa i ładuje sie robi się czarny ekran i wyskakuje okno z jakimś napiszem. odinstalowywałem i ponownie instalowałem wiele razy a to nic nie pomaga pls help me bo chce już grać !!!!!!!!!!
Avatar
terminator, 11.02.2012, 19:07
dobra już mi działa, ale trochę się naczekałem. PS: dzięki za pomoc w misji z handlarzem bronią.

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.