Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Porady graczy

Porady graczy

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 09:21

1. Gildia Złodziei

"Jak zostałem złodziejem?" by Silent Otto

Moja ścieżka wyglądała tak:
Na targowisku kupiec Jar skarży się, że skradziono mu sakiewkę. Należy złapać złodzieja i WSADZIĆ GO ZA KRATKI. Po jakimś czasie karczmarz z portowej knajpy powie, ze ktoś czeka na nas za sklepem rybnym. Należy się udać na spotkanie i usiec typa. Zabieramy mu klucz, który otwiera wejście do kanałów. Znajduje się ono po prawej stronie nabrzeża portowego. Trzeba wskoczyć do wody i kawałek popłynąć w prawo. Przeoczyć się nie da. Otwieramy drzwi i zapuszczamy się w głąb kanałów. Tam spotykamy złodzieja, który zaprowadzi nas do głowy gildii. W czasie miłej konwersacji zgadzamy się zostać złodziejem.

"Jak zostać złodziejem?" by Blugkolf

Najpierw należy uzyskać od Lorda Andre questa ze znalezieniem gildii złodzieji, potem pójść do Jory, obiecać mu złapanie Rengaru w zamian za info o gildii a nie za kasę, złapać Rengaru, zabrać mu kase i puścić wolno, oddać kase Jorze mówiąc, że Rengaru uciekł. Poprosić o info o gildii, potem pójść do knajpy portowej. Od oberżysty uzyskać info o specjalnych zleceniach i wziąc zadanie z przesyłką dla Baltrama od Nagura, pójść na farmę Akila odebrać przesyłkę dla Baltrama (tylko jak już pozbędziemy się najemników) i przy okazji załatwić bandytów którzy obrobili Hakona (jaskinia koło drogi z farmy Akila do latarni) w skrzyni w tej jaskini jest śmierdząca ryba, użycie jej powoduje znalezienie wewnątrz niej wiadomości. Teraz należy wrócić i zagadać z handlarzem ryb, dogadać się z nim i pójść do tawerny zagadać z Nagurem, a potem z oberżystą. Spotkać się z Atillą, podziękuje nam za lojalność i da klucz do kanałów. I teraz już tylko dołączyć do gildii.

2. Problemy z kasą

by Cainoor

Chodzi o pojedynek z typkiem na tyłach magazynu:
1. Najpierw pokonujesz go (wygrywasz 50 sz. - oprócz swoich)
2. Prosi Cię byś odkupił jego miecz
3. Handlarz Jora sprzedaje go nam
4. Wracasz by się znów pojedynkować i teraz:
- Jak tylko pokonasz kolesia, zabierasz z ziemi jego miecz
- Ponownie z nim walczysz (za każdą wygraną zgarniając 50 sz.)
Dopóki będziesz podnosił miecz po wygranej walce, dopóty koleś będzie chciał z Tobą walczyć
(sprawdzone parokrotnie)

3. Kapliczki

by Long & Mysia

Kapliczki: podsumowanie

Kapliczki możemy odwiedzać tylko raz dziennie, nie ma znaczenia którą kapliczkę odwiedzamy (możemy zawsze ta sama) efekty są zależne od wartości datku i klasy postaci (przynależności)

  • 100 sz. +5 życia, +4 many, +1 siły
  • 50 sz.: +5 życia, +2 many, +1 siły
  • 10 sz.: "czujesz się jak nowonarodzony" :)
  • z czego: mag = mana, najemnik = siła, palladyn = siła lub HP

4. O doświadczeniu

by mikmac

Generalnie 1% umiejętności kosztuje 1 pkt. nauki. Ale w pewnym momencie drożeje do 2 pkt. nauki.
Twórcy gry doszli do wniosku, że jeżeli walczysz mieczem jedn. to tez poniekąd nabywasz doświadczenia w dwuręcznym - i odwrotnie. Podobnie jest z kuszami i lukami. Ponadto poza procentami w każdej umiejętności są trzy stopnie - zielony, wojownik [kusznik], mistrz
I dlatego, jak podobne umiejętności [luk-kusza; jedno. - dwuręczne] różnią się stopniem, to zawsze uczysz się za 10 pkt. nauki i idzie to po 5% na każda umiejętność. Jest to po to aby nadgonić za druga umiejętnością do tego samego stopnia.
I tak: jak masz luk 35% [łucznik] i kusze 10% [zielony] to zawsze nauka będzie kosztować 10 pkt. nauki po 5% na każde - aż do momentu 55% luk, 30% kusza. Teraz są w takim stopniu i możesz uczyć się je oddzielnie - czyli przeznaczać punkty tylko na jedno lub drugie.
Stopnie są: zielony: 0% - 29%, wojownik: 30% - 59%, mistrz: 60% - 100%

5. Jak zdobyć zbroję z pełzaczy

by _Luke_

Co do tej zbroi z pełzaczy. Najpierw trzeba pogadać z myśliwym Gestath'em (kolesiem od smoków, o którego pytało tyle osób), później idziemy do Wilka na farmie Onara i przekazujemy mu 10 płyt z pełzaczy. Na następny dzień mamy zbroje:
55/50/20/15 cena - 1500

6. Odżywianie

by _Luke_

Zjedzenie 25 jabłek daje +1 siły, 50 ciemnych grzybów +10 many, specjalne piwo +3HP i +1 many, gulasz Thekli (farma Onara) +1 siły

7. Krwawe Kielichy

by Gordek, SilentOtto and _Luke

  • Pierwszy kielich znajdziemy w pierwszym domu na prawo zaraz po wejściu do górnego miasta. Znajduje się on w skrzyni (kod do niej PPLPPL)
  • Drugi kielich znajdziemy dom dalej. Należy wejść na pierwsze piętro, przekręcić lampę i zejść na dół.
    Tam znajdziemy skrzynię do której klucz posiada Valentino (wymagana umiejętność kradzieży kieszonkowej i zręczności na poziomie 40).
  • Trzeci kielich umieszczony jest w skrzyni w domu sędziego. Skrzynia ta ukryta jest na parterze w tajnym pomieszczeniu, które otworzymy
    przekręcając tarczę obok kominka na pierwszym piętrze. Klucz do niej posiada sędzia (wymagania takie jak powyżej).
  • Czwarty kielich znajduje się w domu obok alchemika w górnym mieście (przed wejściem należy się upewnić, że strażnik nie patrzy).
    Kielich ten jest w skrzyni do której klucz znajdziemy na kominku w tym samym domu.
  • Piąty kielich jest w ratuszu na piętrze w jednym z pokoi, stoi na komodzie
  • Szósty znajdziemy u lichwiarza w dzielnicy portowej w jego skrzynce (kod LPPLP)

8. Quest dla Harada (Przynieść broń orka)

by Angel_from_kabaty

Otóż na samym początku nie mamy szans w walce z okiem. Są jednak trzy sposoby aby tego questa ukończyć szybko.

  1. Można pójść do jaskini w której siedzi ork i wywabić go. Uciekać przed nim aż do miasta a tam strażnicy go zabiją a my bierzemy broń i zanosimy ją do Harada.
  2. Nieco prostszy sposób: Pójść do innej jaskini, w której są lenie i tam na ziemi leży orkowy topór. Nie mam niestety mapy żeby zaznaczyć ale po wyjściu bramą (tą przy targowisku) skręcamy w lewo tak jak po roślinki dla alchemika i idziemy wzdłuż ściany. Nie wchodźcie tylko na górę bo ta droga prowadzi do latarni. Szukana jaskinia jest na dole.
  3. Najlepszy według mnie sposób: Idziemy pogadać z Bartokiem (dawnym czeladnikiem łuczarza) i proponujemy mu wspólne polowanie. Kosztuje nas to 50szt złota, ale korzyści są znacznie większe. On zabija potwory my dostajemy expa. Przy okazji zdobywamy skóry dla Łuczarza. Na samym końcu wędrówki atakuje nas Ork. Pomagamy nieco Bartokowi( jeśli ork nie padnie od jego strzał) i zabieramy jego broń.
  4. Można również pogadać z Haradem i przekonać go, że Ork to zbyt trudny przeciwnik i dostać questa z pokonaniem bandytów, to jednak nie przynosi tylu korzyści.

9. Jak ułatwić sobie start

by Angel_from_kabaty

Na samym początku jest dosyć ciężko. Moja sugestja jest następująca: żeby nie inwestować w siłę (zwłaszcza jak gra się magiem) najlepiej wziąć amulet +15 do siły. Amulet znajduje się w gildii złodziei. Nie będę się rozpisywał jak dostać się do gildii bo to już ktoś opisał. Powiem tylko jak sobie ułatwić zdobycie tego amuletu. Otóż na samym początku naszego pobytu w mieście należy zająć się dostaniem do siedziby gildii złodziei. Pogadać z szefową tej organizacji. Potem odmówić przyłączenia się do nich. Uciekać przed szefową (tylko uważajcie żeby nie przestała was gonić) do wyjścia z kanałów (tego do morza). Tam jest taki spadek, my wyskakujemy a ona utknie. Wtedy wystarczy łuk i trochę strzał (czasem udaje jej się wyskoczyć ale to sporadycznie). Analogicznie można postąpić z dwoma pozostałymi członkami gildii (zdobyć expa. i trochę przedmiotów). Następnie zabrać im klucze i otworzyć co się da. W zamkniętym dotąd pomieszczeniu jest skrzynia a w niej amulet +15 do siły. To na początek bardzo dużo. I pamiętajcie aby do kanałów iść już z umiejętnością otwierania zamków i z zapasem wytrychów. Jest tam sporo skrzyń które warto otworzyć. Zebrany sprzęt można potem sprzedać albo zachować na później. Przyszłemu magowi jednak przyda się szybko zdobyć 1000szt złota.

10. Metody na podwyższenie statów na stałe

by Astrea

Eliksiry na stałe podnoszące współczynniki (każdy wymaga użycia szczawiu królewskiego):
Poniższych roślin nie zjadać, nie sprzedawać, tylko trzymać, a po zdobyciu umiejętności "alchemia" - warzyć mikstury:

  • siły: smoczy korzeń
  • zręczności: jagoda goblinia
  • magii: ognisty korzeń
  • życia: leczniczy korzeń

11. Porada dla początkujących

by Astrea

W I rozdziale, zanim przystąpi się do jakiegoś obozu - powinno się na maxa robić wszystkie zadania. Niektóre z zadań - po przyłączeniu się do którejś z gildii - są nie do wykonania i przepadają bezcenne punkty doświadczenia.

12. Łuk Bospera

by Angel_from_kabaty i Cainoor

Skradziony łuk jest w jednej ze skrzyń w kanałach. Wystarczy dostać się do kanałów (siedziby złodziei). Jak się dostać do gildii złodziei jest opisane powyżej. Żeby wziąć łuk ze skrzyni trzeba mieć wytrychy i umiejętność otwierania zamków.

13. Myśliwi

by Gordek

OKOLICE KHORINIS

Grom (niedaleko wieży Dextera)
uczy usuwania:
- rogu cieniostwora, żuwaczek, serc, kłów

Grimbald (niedaleko czarnego Trolla)
uczy usuwania:
- żuwaczek, pazurów, skrzydeł krwiopijcy, żądeł krwiopijcy

Gaan (niedaleko wejścia do górniczej doliny)
uczy usuwania:
- rogu smoczego zębacza, kłów, skrzydeł krwiopijcy, żadeł krwiopijcy

Wilk (na farmie Onara lub na farmie Bengara, jeśli mu znaleźliśmy pracę)
- robi pancerz z płyt pełzaczy (dopiero jeśli pogadaliśmy na ten temat z Gestalhem) by Yancy

GÓRNICZA DOLINA

Gestalh (niedaleko smoka powietrza, górnicza dolina)
uczy usuwania:
- żuwaczek, języka ognistego jaszczura, rogu smoczego zębacza,
w 4 rozdziale dodatkowo uczy:
- usuwania smoczych łusek, spuszczania smoeczej krwi

Talbin (dolina, na prawo od mostu na zamek, przejść się wzdłuż rzeki i 1 wejście w lewo) by zandarus
-serce, róg cieniostwora, pazury

Jergan (w kopalni Fajetha, chyba po otrzymaniu zadania z rudą)
-pazury

14. Nauczyciele

by Gordek/wuluk/mysia/zandarus

Strzelanie z łuku: Wilk (farma Onara), max. ??, Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera), max. ??, Niclas (jak idziemy pod górkę od latarni Jacka), max. ??

Bronie jednoręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Cedrik (obok ratusza - tylko paladyni), max. 90; Wulfgar (koszary), max. 60; Keroloth (zamek w Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Arlik (za magazynem w Khorinis), max. 30

Bronie dwuręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Paladyn obok ratusza (tylko paladyni), max. 90, Wulfgar (koszary), max. 60, Keroloth (zamek z Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; Rod (farma Onara), max. 90; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Lee (farma Onara), max. 100 (dopiero 5 rozdział i trzeba miec przynajmniej 60%)

Otwieranie zamków: Thorben (stolarz w Khornis); Ramirez (w gildii złodzieji)

Skradanie:Jasper z gildii złodzieji, Bartok (plac wisielcow)

Zręczność: Cassia (w gildii złodzieji), max. 90, kusznik w koszarach Khorinis, max. 60; Lares (port Khorinis), max. 90, Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 90 (tylko najemnicy lub bez przydziału)

Siła: Carl (kowal z portu Khorinis), max. 30; Harad (kowal z dolnego miasta), max. 50; Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału); Mortis (kowal z koszar), max. 60 (tylko straż królewska); Bennet (farma Onara), max. 100 (dopiero w 5 lub 6 rozdziale); Ingrath (ratusz - tylko paladyni), max. 90; Brutus (zamek w Górniczej dolinie) max. 75
Kusze: Uldar (kusznik z zamku w Górniczej Dolinie), max. 30; Dragomir (w obozie przy dordze do magicznego golema), max. 60; Kusznik z koszar w Khorinis, max. 60; Girion (tylko w 6 rozdziale. jeżeli jest w naszej załodze) max.100

Mana: Vatras (mag wody z okolic świątyni Khorinis), max. 60; Sengorath (zamek w Górniczej Dolinie (tylko 2 i 3 rozdział), max. ??, Mag w klasztorze, który stoi przed kościołem, max. ?? (tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału); Pyrokar (klasztor, kościół - tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału, trzeba być zaawansowanym magiem [powyżej 60%]), max. ??; Milten (jak wezmiemy go na pokład w 6 rodziale), max.200

Kradzież kieszonkowa: Cassia (gildia złodzieji - dopiero jak tam wstąpimy);

Zdejmowanie zwierzętom skór: Bosper (łuczarz w Khorinis);

Tworzenie run: magowie, 2 w bibliotece jeden przed kapliczka, jeden na glownym dziedzincu, 6 krag Pyrokar (tylko magowie);

Alchemia: Sagita (jaskinia za farmą Onara(QUEST); Constatntino (dolne miasto Khorinis)(musisz znac choc podstawy alchemii); Ignaz (miasto portowe, za kowalem Carlem(QUEST), gostek w klasztorze, w piwnicach (dodatkowo robi on miksturki jeśli mamy składniki)

15. Podwyższenie o 2% broni jednoręcznych

by Gordek

Jak porozmawiasz z Wulfgarem pomiędzy 5 a 7 rano to nauczy cię 2% broni jednoręcznych.

16. Zadanie z księgą podatkową Lehmara

by Gordek

Nie warto księgi podatkowej Lehmara zanosić od razu do Hanny. Najpierw odnieśmy ją Thorbenowi (dostaniem 200 expa), potem kupujemy tą książkę od niego za 100 szt. złota (jest w jego ekwipunku), później zanosimy ją barmanowi Coragonowi w knajpie obok Vatrasa (dostajemy kolejne 200 expa). Znów ją od niego kupujemy i dopiero zanosimy do Hanny. A tam 200 expa, wytrychy i klucz do skrzyni ze skarbem gildii złodzieji na wyspie na wprost portu w Khorinis.

17. Miejsce występowania Szczawiu Królewskiego

by zandarus

OKOLICE KHORINIS

  • za kamiennym kręgiem na farmie Lobarta,
  • okolice schodów do fosy na prawo od północnej bramy miasta,
  • góra na lewo wychodząc z latarni (rośnie przy drzewie, które nie jest świerkiem),
  • 2 sztuki przy kamiennym kręgu, tym niedaleko jaskini z kołowrotem (1 rośnie w kręgu, 2 obok przy drzewie),
  • za czarnym trollem,
  • na cmentarzu za farmą Sekoba,
  • w krypcie za farmą Onara,
  • za trollami przy wieży Dextera.
  • szczyt góry jak idziemy od latarni w kierunku Niclasa wlazimy na szczyt i tam rośnie szczaw.
  • jaskinia po prawo od czarnego trolla (tam gdzie próba ognia dla magów) lewa odnoga (jaskinia przysłonięta przez roślinność)

GÓRNICZA DOLINA

  • na skarpie koło kryjówki Diega, trzeba się wspiąć i iść w kierunku zamku)
  • koło stada zębaczy niedaleko pierwszej kopalni (losowo szczaw lub eliksir siły lub zręczności)

18. Jak się dostać do obozów

by Mysia

MAG/ARCYMAG

  • zanieść do klasztoru 1000 szt. i owieczkę (kupić za 100 szt. od Pepe na farmie Onara

STRAŻNIK/PALADYN

  • zostać obywatelem miasta (wykonać zadania dla mistrzów) lub
  • wykończyć gildie złodziei

NAJEMNIK/ŁOWCA SMOKÓW

  • wykonać zadanie dla Torlofa (zabić 2 strażników na farmie Bengara)
  • przekonać do siebie większość najemników (wygrać z nimi w pojedynkach)

ZOSTAĆ OBYWATELEM MIASTA

  • przekonać do siebie większość mistrzów i wybrać u kogo chce się pracować
    a) Harad (kowal) - patrz porada nr. 8
    b) Bosper (łuczarz) - przynieść 6 skór wilków
    c) Mateo - odzyskać od Grity 100 szt.
    d) Constantino (Alchemik) - zebrać dla niego zioła
    e) stolarz - zdobyć błogosławieństwo od maga wody i ognia

Można być jednocześnie obywatelem miasta i najemnikiem/strażnikiem/magiem

19. Quest dla Ignaza (Czar Zapomnienia)

Żeby wykonać tego questa należy pobić kogoś z miasta (nie z dzielnicy portowej), bez świadków i gdy będzie wstawać rzucić na niego czar Otchłań. Jeśli postać ta będzie nadal z nami normalnie rozmawiać znaczy to, że odnieśliśmy sukces. Najlepiej jest użyć tego czaru na Constantino (miejskim alchemiku) lub na Valentino (ok. 4 rano przechodzi pijany obok Vatrasa)

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
squaier, 28.02.2008, 06:29
co do ostatniej porady ten czar nie nazywa sie Odchlan tylko Niepamiec
Avatar
Xardas, 19.04.2008, 20:17
gdzie znajduje się ten paladyn z tej misji aby dostać dowód na to że zbliża sie armia mroku????
Avatar
Xardas, 23.04.2008, 20:11
co do porady Angel_from_kabaty nr.9 ten amulet to jest +10 siły a nie +15
Avatar
figat, 31.08.2008, 23:37
co do 6 porady 50 ciemnych grzybów dodaje 5 siły a nie 10
Avatar
kaparios19, 27.09.2008, 01:43
Xardasie... Musisz iść do Górniczej doliny do zamku starego tam masz gościa co się nazywa..... coś na G i siedzi na tronie bądź śpi :)
Avatar
Rafcio Mocarz, 09.11.2008, 05:39
na tamtym tronie ciągle siedzi tam ktoś kogo imię zaczyna się na G (najpierw Gomez potem Garond)
Avatar
keke55, 09.11.2008, 17:10
Xartasie morze chodziło ci o GARONDA albo o LORDA CHAGENA
Avatar
Kar0l55, 18.11.2008, 16:43
Xardupie idzisz go gorniczej kotliny czy jakos tak ;] idziesz do garnka czy jak mu tak dania znaczy sie zadania potem od ci daje lista i spierdalasz do hagena
Avatar
Kar0l55, 18.11.2008, 16:44
A sorka pomylka nie garnek tylko garond
Avatar
Rafcio Mocarz, 03.12.2008, 03:48
Lord Hagen przez samo H!!
Avatar
mistrzpatry, 29.12.2008, 17:08
xardasowi chodzi o Marduka
Avatar
mistrzpatry, 29.12.2008, 22:33
Marcos Kolejny nadzorca z kopalni. Chciał dotrzeć do zamku z paroma skrzyniami rudy, jednak utknął w chatce Cavalorna, a raczaj za nią.
Avatar
bbbb, 31.12.2008, 22:17
znam kody oto kilka z nich klikasz c i wpiszujesz marvin i znowu klikasz c potem klikasz F2 i wpisujesz cheat god czyli niesmiertelność teleportowanie to k takze wpisujesz po nacisnieciu F2 wiecej koduw na stronie http://www.cheatarena.pl/kody-do-gry-gothic+2,kody,pc,1.html
Avatar
asia_angi, 18.01.2009, 18:25
popierwsze niech wszystkie chlopaki co graja w gothica 2 nie mysla ze dzieczyna nie umie w to grać bo przeszlam magiem i paladynmem cała gre i biore sie za łowce smoków lol
Avatar
hiro145, 23.01.2009, 21:57
mam porade dla tych ktorym brakuje jakis rzeczy np :rudy w gothicu jest tak ze jak cos komus sprzedamy to on ma tego wiecej po rozdziale ja zrobilem tak jak szedlem do gorniczej doliny to bennetowi sprzedalem 6 brylek rudy jak weszlem do koloni to sie wlonczyl 4 rozdzial("polowanie na smoki") jak wrocilem do khorinis po zabiciu smokow to sie wlonczyl kolejny 5 rozdzial("oko innos") i bennet mial 20 sztuk brylek rudy ;) ale nie stety kazda po 200 szt.zl T_T czyli 4000 szt.zl za 20brylek T_T ale na tym etapie gry powinismy miec bardzo duzo kasy wiec to chyba nie problem :D
Avatar
Edzio, 28.02.2009, 07:03
Mam poradę dla graczy, którym brakuje kasy, a potrafią wykuć najprostszy miecz: U najemników na Farmie Onara jest kowal Bennet, który sprzedaje stal. Stal odnawia się za każdym razem gdy Bennet skorzysta z kowadła lub paleniska. 2 sztuki stali po 10 szt. złota. Gdy wykujemy z nich miecze będą warte 30 szt. złota każdy. Jeśli dodatkowo jesteśmy czeladnikiem kowala w Khorinis to kupi on od nas miecze po 100 szt. złota co daje 90 szt. złota zarobku na jednym mieczu. Trochę się trzeba tylko w kuźni pobawić paleniskiem i kowadłem no i połazić między Khorinis a Farmą Onara.
Avatar
keke55, 08.03.2009, 18:16
Musisz iśc do zamku w guriczej dolinia a w zamku będzie garond
Avatar
Lee_najemnik2, 21.03.2009, 07:29
ej a co zrobić jak wpisujesz kod na b lub c do sie wyłacza konsola i co wtedy zrobic? plis odpiszcie!!
Avatar
Lee_najemnik2, 21.03.2009, 19:28
e a jaki kod na atrybuty bo niechce mi wlazic?
Avatar
Hyzy, 28.03.2009, 07:50
Fajnie opisałeś :-) Choć nie wszystkie dobre porady jeszcze znajdują się tu :-)
Avatar
Hyzy, 28.03.2009, 07:51
Aha i powiem wam żebyście nie grali w Gothica na kodach -.-** Granie w TAKĄ gre na kodach to hańba ...
Avatar
Hyzy, 31.03.2009, 07:13
Zauważyłem przed chwilą ciekawy bug... A wiec gdy zostajemy paladynem idziemy do Wulfgara (ten co trenuje straz miejska w władaniu mieczami) i gdy np. mamy 30% władaniu mieczem gadamy z nim i zamiast 10 pn bierze nam tylko 5 pn za 5% nauki
Avatar
Szorti, 05.04.2009, 01:28
BAGIENNE ZIELE - PACZKA 1 opcja. Paczka znajduje się w dzielnicy portowej w magazynie, pilnuje ją strażnik. Zabił strażnika, zabierz klucz i otwórz kufer. W środku znajduje się twój łup. 2 opcja dla słabszych. Gdy już masz walczyć ze strażnikiem niech za tobą biegnie i kieruj się do najbliższej straży(np. ta przy kowalu.) Strażnik zabije gościa, ty weźmiesz jego broń oraz klucz do kufra.
Avatar
ufo, 09.04.2009, 08:21
racja gra na kodach jest bez sensu z ciekawosci sciaglem kody tam jest wszystko co bedziecie chcieli nawet oko inosa tam jest
Avatar
wojtalusio, 30.04.2009, 00:43
ej gdzie mogę znaleźć gothica 2 żeby se kupić?
Avatar
Gamec, 01.05.2009, 20:22
Allegro, sklepy internetowe. Ale powinieneś też znaleźć Gothica w większych sklepach takich jak Empik czy Media Markt.
Avatar
Nordbard, 06.07.2009, 23:15
w CDA było ;)
Avatar
alax7, 25.07.2009, 23:54
kto chce kod na :sprint,rockefellera,wojownika cienia ,czarnego trolla,oko innosa,swieta aura innosa i walke 2 broniami[to skomplikowane]?za free!
Avatar
alax7, 25.07.2009, 23:59
z podanych literu luz slowo a kody sa twoje naaczr
Avatar
Nilwords, 16.08.2009, 15:05
W ogóle masakra. Ide teraz dotej Górniczej Doliny, żeby pogadać z tym Paladynem. Nie dość, że się pomyliłam i na początku poszłam do tego Czarnego Trolla, to teraz w tej Dolinie. Nie mam pojęcia. Właśnie skończyłam grać. Zaczęłam rozdział chyba trzeci i napadł na mnie ork. Podziękowałam i wyłączyłam. Nigdy nie pokonam orka... Jasne, a nie dawno mówiłam, że nie pokonam Krwiopijca. Ale teraz na serio. Gdzie znajdę tego Paladyna? I chyba się wrócę. Jestem cholernie słaba. Wrócę i zacznę się bawić w szukanie paczki bagiennego ziela dla Andre. Jak chce mi ktoś pomóc to niech napisze na gg. 10459065
Avatar
Danielow142, 16.11.2009, 17:33
Alex7 czy to >czarna<
Avatar
Szpieg, 20.12.2009, 15:37
Ja znam najlepszego nauczyciela BMARVINB nastemnie F2 i insert ch
Avatar
gothic, 20.02.2010, 12:34
zna ktoś kod na ten duży skok?
Avatar
kawa, 03.03.2010, 12:44
MEGA SUEPR WYPAS TIPS na początke, ale nie wiem czy działa bez dodatku. Mianowicie na samym początku jak tylko zaczniemy gre kupujemy u ignaza zwój przemiana w smoczego zebacza (200zl), wychodzimy za miasto, zamieniamy sie i wybijamy wszystko co zyje w lasach i na bezdrozach! Mozna tak nabic 10 lvl spokojnie :) Trochę to odbiera przyjemnosc z gry, ale jak ktoś gra drugi czy n-ty raz i nie lubi trudnego początku to polecam :)
Avatar
dziennik60, 10.03.2010, 19:06
do kogo dać 1000 sztuk złota i owce w klasztorze?
Avatar
Talib17, 24.03.2010, 20:17
Owce do "owczarza" koło wejścia, a złoto do Goraxa, stoi w komnacie na prawo od wejścia
Avatar
Talib17, 24.03.2010, 20:18
Do kawy : Działa tylko z dodatkiem, bez dodatku smoczy zębacz ssie. A poza tym nie dostajesz wtedy HP za poziomy :)
Avatar
Talib17, 24.03.2010, 20:22
Jak ktoś ma problemy z gothikami(1-3) niech pisze, znam je praktycznie na pamięć :) 9633270
Avatar
Talib17, 24.03.2010, 20:29
I taki drobny błąd gry w g2 :) Jak chcecie mieć "świętą strzałę" Paladyna za darmo, to dajcie po sztuce strażnikom stojącym przy bramie do górniczej. Po powrocie(jak będą martwi) będzie można im je zabrać
Avatar
Talib17, 24.03.2010, 21:00
Runy od poszukiwaczy i innych magów : Lejcie ich, i jak będą już mieli mało HP rzućcie w nich "bryłą lodu" i CZEKAJCIE aż ich zamrozi na śmierć. Będą je mieli w ekwipunku :)
Avatar
Distephano, 16.04.2010, 16:34
Jeśli ktoś chce mieć mnóstwo kasy to:
! niech uda się obok koszar do właściciela Gospody, średnio co 2 gadkę dostajemy piwo, wystarczy tylko szybko klikać, a przez jedna Gothicową noc można zarobić nawet 2 tys kasy.
2 W dzielnicy portowej jest kupiec Ignaz któremu można bez obaw sprzedawać szczaw królewski, tabliczki, krwawe puchary (po pokonaniu ciągle ma je w ekwipunku). Sposób jest prosty: sprzedajemy ww rzeczy, pokonujemy go, podnosimy, sprezdajemy, pokonujemy..... "Infinite money":)
Avatar
terminator, 10.07.2010, 20:04
gdzie siedzi paladyn który wziął rude plssssssss pomóżcie do tego qestu z dowodem na smoki
Avatar
Beliar-321, 26.02.2012, 16:19
jest kolo opuszczonej haty niedaleko zamku

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.