Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Fakty

Fakty

Początek:
Fabuła Nocy Kruka zaczyna się tam gdzie rozpoczęła się fabuła gry Gothic II, a dokładniej w wieży Xardasa. Xardas opowiada nam historię dwóch różnych kłopotów:
  • Kłopoty ze smokami w górniczej dolinie
  • Kłopoty z wyczuwaniem obecności jakiegoś potężnego artefaktu czarnej magii (Szponu Beliara).

Xardas nakazuje bezimiennemu aby znalazł źródła tych niepokojów.

Już w pierwszych minutach gry widać wyraźne zmiany. Podczas rozmowy z Lesterem jest dostępna opcja rozmowy: Jak mam dostać się do miasta. Także na drodze do miasta spotykamy Cavalorna (kolegę z G1), a dalej jednego z piratów.

Na północy w pobliżu wielkiej piramidy magowie wody zorganizowali wykopaliska. Tam właśnie znajduje się portal do nowego świata, jakim jest druga część wyspy Khorinis.

Wątki z Nocy Kruka:

  • Zbadać tajemnice zaginionych ludzi oraz podjąć starania ich odnalezienia
  • Zbadać tajemnicę trzęsień ziemi.
  • Zbadać tajemnicę niepokoju Xardasa
  • Zbadać tajemnicę starożytnej kultury

Wymagania:
Wymagania Nocy Kruka niczym się nie różnią od tych z Gothica II, no poza wymaganym obszerniejszym miejscem na dysku.

Nowości:

  • Dochodzą nowości w umiejętnościach kowalskich, alchemicznych, łowieckich, magicznych., oraz całkiem nowa: czytanie tekstów.
  • Można będzie mieć personalnego pomocnika jakim będzie błędny ognik.
  • Wszystkie potwory są teraz znacznie mocniejsze, ale to i tak nie powstrzyma graczy przed wygraniem gry.
  • Jest bardzo fajna i klimatyczna muzyka.
  • Dochodzi całkiem nowy świat którego wielkość będzie porównywalna do Górniczej Doliny.
  • 14 nowych czarów.
  • Znacznie więcej dostępnej broni.
  • Niektóre bronie będą dawały premie do zdolności postaci, a inne będą je osłabiać.
  • Złoto będzie trudniejsze do zdobycia.
  • Ok. 50 nowych Npc?ów
  • Wszystkie umiejętności będą droższe w punktach nauki
  • Poszukiwacze będą znacznie mocniejsi, używają czarów zadających nawet 500 obrażeń więc należy się mieć na baczności.
  • Nowe rodzaje przedmiotów jak pasy zwiększające odporność na różne ataki.
  • Będą komplety przedmiotów (zestaw kapłana, wojownika, uzdrowiciela), a także komplet składający się z pancerza i pasa (razem szata maga ognia z pasem maga ognia zapewni większą ochronę przed wrogami.)
  • Poznamy tajemnicę pochodzenia magów wody
  • Znany nam z Gothica 1 Kruk został opętany przez Beliara w Nowym Świecie w grobowcu Khardimona ? jednego z kapłanów starożytnej kultury.
  • Wraca umiejętność akrobatyki.
  • Magiczne tablice, które można znaleźć rozrzucone po całej mapie, dodają nam premie do podstawowych umiejętności, a niektóre należy oddać Vatrasowi.
  • Kusze wymagają teraz siły zamiast zręczności, natomiast łuki tak jak zwykle tylko zręczności.
  • Nauczyciele mogą nas nauczyć po 200 pkt. do dowolnego współczynnika jak Siła i Zręczność.
  • Nowe oraz powracające z G1 potwory.
  • Będzie można kopać w wyznaczonych miejscach w poszukiwaniu skarbów.
  • Dodatek zapewni ok. 20 godzin dodatkowej gry.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
JanS, 07.04.2009, 07:34
O co chodzi z tym niepokojem Xardasa??
Avatar
Perrssor, 13.04.2009, 01:34
a kto wie
Avatar
Nordbard, 06.07.2009, 23:33
Xardasowi chodzi o Szpon Beliara - jeśli oddamy go Saturasowi, to trochę się na nas wścieknie...
Avatar
terminator, 10.02.2011, 17:30
pls pomóżcie bo nie moge grać. raz normalnie sobie włanczałem gre od nowa a tu nagle xardas coś takiego ,, śniący cy cy cy cy cy cy cy cy cy. i tak cały czas. ja klikam ctrl alt delete i wyłanczam. póżniej sie niechce włączyć. instaluje od nowa i ładuje sie robi się czarny ekran i wyskakuje okno z jakimś napiszem. odinstalowywałem i ponownie instalowałem wiele razy a to nic nie pomaga pls help me bo chce już grać !!!!!!!!!!
Avatar
terminator, 11.02.2012, 19:10
kto właściwie i poco oddaje szpon Saturasowi. Przecież to najlepsza broń w grze.

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.