Opisy wszystkich NPC-ów których znajdziesz na farmie Onara.
Gorn
Jest tu od treciego rozdzialu. W dawnej koloni karnej Gorn był członkiem
grupy najemników dowodzonej przez Lee, któremu pozostał wierny także po
upadku Bariery. Jest twardym, nieustraszonym wojownikiem. Lecz niestety
został zamknięty w zamkowym więzieniu. Został uwolniony przez bezimiennego,
jest zawsze gotowy pomóc skopać komuś tyłki.
Lee
Sławny generał króla Rhobara, wygnany jednak za zdradę (prawdopodobnie
niesłusznie). Lee od Gothic I dowodzi najemnikami, których duża część
pochodzi jeszcze z Nowego Obozu. Ochraniali tam Magów Wody z Saturasem
na czele, którzy chcieli zniszczyć magiczną barierę potężną eksplozją
wielkiego kopca rudy. Po upadku bariery Lee wraz ze swoimi ludźmi wprowadził
się do Onara, który w zamian płacił im za pilnowanie farm (szczególnie
przed wścibską strażą). Najemnicy przebywający na majątku ziemskim podzielili
się, tworząc dwie grupy: starą i nową. Stara grupa zawiera zwolenników
Lee, a nowa - Sylvia, który chce objąć dowództwo. Lee chciałby powrócić
na kontynent i zemścić się na królu oraz dokończyć zaczęte sprawy.
Bennet
Kowal najemników, który pomoże bohaterowi w naprawie Oka Innosa. Bezimienny
pomaga mu wydostać się z więzienia. Bennet został niewinnie posądzony
o zabicie paladyna Lothara. W całej grze chyba jedynie on ma nieskończoność
stalowych prętów, z których można wyrabiać miecze. Może nauczyć naszego
bohatera wyrobu oręża, a potem wykuwania magicznych mieczy. Bennet podobnie
jak Harad kuje miecze z rudy jednak tylko dla najemników. Po zabraniu
go ze sobą w podróż do Dworu Irdorath nauczy bezimiennego siły do 100.
Ten kowal to prawdziwa "złota rączka".
Onar
Jest właścicielem największego gospodarstwa na wyspie. Odziedziczył je
po swoim ojcu. Onar jako pierwszy zbuntował się przeciw rozkradaniu dobytków
farmerów przez strażników z miasta. Do obrony swoich farm wynajął Najemników,
którym przewodzi Lee. Po niedługim czasie do Onara przyłączyli się inni
farmerzy, jak np. Sekob czy Bengar. Onar jest człowiekiem trochę niemiłym
i nie budzącym zaufania. Codziennie za robotę wypłaca Najemnikom ok. 50
sztuk złotych monet.
Buster
W G1 uczył akrobatyki, ale teraz uczy broni jednoręcznych do 30%, ale
musisz go pokonać. Jeśli go pokonasz to również ciebie poprze. Daje misje
z Rogami Cieniostwora.
Fester
Jeden z nowych najemników. Nie poprze ciebie. Prosi ciebie o pomoc w wybiciu
Polnych Bestii.
Sentenza
Kolejny z nowych. Dość silny. Po zapłaceniu 50 sztuk złota poprze ciebie.
Raol
Najwredniejszy z najemników. Musisz go pokonać aby ciebie poparł. Potem
ciebie obraża i jako "test" żąda skóry Czarnego Trolla.
Rod
Chociaż jest z paczki Sylvia to nam pomaga. Uczy nas dwuręcznych do 30%
i pomaga nam z Pandrodorem. Poprze nas jeśli udżwigniesz jego miecz(30
siły) lub go pokonasz.
Wilk
Jeden z lepszych przyjaciół Bezimiennego. Uczy nas Łuków do 90% i płytki
pełzaczy. Może zrobić nam Zbroję z Płytek Pancerza. Można go zabrać na
Dwór Irdorath, jeśli nie załatwiłeś mu pracy na farmie Bengara.
Jarvis
Ze starej ekipy. Poprze nas jeśli pobijemy trzech od Sylvia (Rod,Fester,Raol,Sentenza,Bullko).
Thekla
Może nam dać gulasz +1 do siły.
Sylvio & Bullko
Szef grupki najemników i jego najlepszy człowiek. Nie lubią nikogo nowego.
Potem są Łowcami Smoków i chcą nas zabić.
Cipher
Dawniej rozprowadzał Bagienne Ziele. Teraz ktoś mu buchnął paczuszkę ze
skrętami. Od niego możemy kupić orkową broń dla Harada. Poprze nas jeśli
damy mu 10 łodyg bagiennego ziela. Potem pomaga nam z zabiciem Pandrodora.
Dar
Ciągle jara ziele które buchnął Cipherowi i część sprzedał do Khorinis.
Potem prosi nas o jakieś trofeum orkowe.
Torlof
Kolejny ze starej załogi Lee. Poprze nas jeśli przejdziemy jego próbę.
Daje nam co jakiś czas zadania. Uczy ciebie zręczności i siły do 90. Może
zostać kapitanem statku jeśli otworzysz bramę zamku w Górnicze Dolinie
i "zasilisz" jego konto o 2000 sztuk złota.
Cord
Dobry wojownik. Poprze ciebie jeśli będziesz miał 30% w którymś orężu.
Może ciebie uczyć broni do 90%.
Khaled
Sprzedaje najlepsze bronie na farmie.
Pepe
Sprzedaje owce(dla przyszłych magów).Prosi ciebie o zabicie wilków i pobicie
Bullka.