Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Postacie - Farma Onara

Postacie - Farma Onara

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 01:24

Opisy wszystkich NPC-ów których znajdziesz na farmie Onara.

Gorn
Jest tu od treciego rozdzialu. W dawnej koloni karnej Gorn był członkiem grupy najemników dowodzonej przez Lee, któremu pozostał wierny także po upadku Bariery. Jest twardym, nieustraszonym wojownikiem. Lecz niestety został zamknięty w zamkowym więzieniu. Został uwolniony przez bezimiennego, jest zawsze gotowy pomóc skopać komuś tyłki.

Lee
Sławny generał króla Rhobara, wygnany jednak za zdradę (prawdopodobnie niesłusznie). Lee od Gothic I dowodzi najemnikami, których duża część pochodzi jeszcze z Nowego Obozu. Ochraniali tam Magów Wody z Saturasem na czele, którzy chcieli zniszczyć magiczną barierę potężną eksplozją wielkiego kopca rudy. Po upadku bariery Lee wraz ze swoimi ludźmi wprowadził się do Onara, który w zamian płacił im za pilnowanie farm (szczególnie przed wścibską strażą). Najemnicy przebywający na majątku ziemskim podzielili się, tworząc dwie grupy: starą i nową. Stara grupa zawiera zwolenników Lee, a nowa - Sylvia, który chce objąć dowództwo. Lee chciałby powrócić na kontynent i zemścić się na królu oraz dokończyć zaczęte sprawy.

Bennet
Kowal najemników, który pomoże bohaterowi w naprawie Oka Innosa. Bezimienny pomaga mu wydostać się z więzienia. Bennet został niewinnie posądzony o zabicie paladyna Lothara. W całej grze chyba jedynie on ma nieskończoność stalowych prętów, z których można wyrabiać miecze. Może nauczyć naszego bohatera wyrobu oręża, a potem wykuwania magicznych mieczy. Bennet podobnie jak Harad kuje miecze z rudy jednak tylko dla najemników. Po zabraniu go ze sobą w podróż do Dworu Irdorath nauczy bezimiennego siły do 100. Ten kowal to prawdziwa "złota rączka".

Onar
Jest właścicielem największego gospodarstwa na wyspie. Odziedziczył je po swoim ojcu. Onar jako pierwszy zbuntował się przeciw rozkradaniu dobytków farmerów przez strażników z miasta. Do obrony swoich farm wynajął Najemników, którym przewodzi Lee. Po niedługim czasie do Onara przyłączyli się inni farmerzy, jak np. Sekob czy Bengar. Onar jest człowiekiem trochę niemiłym i nie budzącym zaufania. Codziennie za robotę wypłaca Najemnikom ok. 50 sztuk złotych monet.

Buster
W G1 uczył akrobatyki, ale teraz uczy broni jednoręcznych do 30%, ale musisz go pokonać. Jeśli go pokonasz to również ciebie poprze. Daje misje z Rogami Cieniostwora.

Fester
Jeden z nowych najemników. Nie poprze ciebie. Prosi ciebie o pomoc w wybiciu Polnych Bestii.

Sentenza
Kolejny z nowych. Dość silny. Po zapłaceniu 50 sztuk złota poprze ciebie.

Raol
Najwredniejszy z najemników. Musisz go pokonać aby ciebie poparł. Potem ciebie obraża i jako "test" żąda skóry Czarnego Trolla.

Rod
Chociaż jest z paczki Sylvia to nam pomaga. Uczy nas dwuręcznych do 30% i pomaga nam z Pandrodorem. Poprze nas jeśli udżwigniesz jego miecz(30 siły) lub go pokonasz.

Wilk
Jeden z lepszych przyjaciół Bezimiennego. Uczy nas Łuków do 90% i płytki pełzaczy. Może zrobić nam Zbroję z Płytek Pancerza. Można go zabrać na Dwór Irdorath, jeśli nie załatwiłeś mu pracy na farmie Bengara.

Jarvis
Ze starej ekipy. Poprze nas jeśli pobijemy trzech od Sylvia (Rod,Fester,Raol,Sentenza,Bullko).

Thekla
Może nam dać gulasz +1 do siły.

Sylvio & Bullko
Szef grupki najemników i jego najlepszy człowiek. Nie lubią nikogo nowego. Potem są Łowcami Smoków i chcą nas zabić.

Cipher
Dawniej rozprowadzał Bagienne Ziele. Teraz ktoś mu buchnął paczuszkę ze skrętami. Od niego możemy kupić orkową broń dla Harada. Poprze nas jeśli damy mu 10 łodyg bagiennego ziela. Potem pomaga nam z zabiciem Pandrodora.

Dar
Ciągle jara ziele które buchnął Cipherowi i część sprzedał do Khorinis. Potem prosi nas o jakieś trofeum orkowe.

Torlof
Kolejny ze starej załogi Lee. Poprze nas jeśli przejdziemy jego próbę. Daje nam co jakiś czas zadania. Uczy ciebie zręczności i siły do 90. Może zostać kapitanem statku jeśli otworzysz bramę zamku w Górnicze Dolinie i "zasilisz" jego konto o 2000 sztuk złota.

Cord
Dobry wojownik. Poprze ciebie jeśli będziesz miał 30% w którymś orężu. Może ciebie uczyć broni do 90%.

Khaled
Sprzedaje najlepsze bronie na farmie.

Pepe
Sprzedaje owce(dla przyszłych magów).Prosi ciebie o zabicie wilków i pobicie Bullka.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.