Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Build - Paladyn Hammer

Build - Paladyn Hammer

Data opublikowania: 14.08.2007, 07:51
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:19
Paladyn Hammer to jedna z najczęściej spotykanych w Diablo 2 na Battle.net postaci, dawniej ta właśnie profesja była okryta sławą i uważana za jedną z najlepszych. To prawda - Hammerzy są doskonałymi postaciami, lecz nie wszędzie radzą sobie dobrze. Te postacie głównie wykorzystywane są do robienia taxi, na baalruny lub do szukania przedmiotów (w wersji dobrze opancerzonej). By posiadać dobrego hammera należy już mieć nieco funduszy na zakup przedmiotów, nie warto zabierać się za robienie Hammera bez posiadania zaplecza w postaci dobrych run. Jedyną rzeczą, która hammera może powstrzymać w walce przeciwko potworom to spalanie many, aura zjadająca życie za użytą manę (w niskim stopniu szkodliwa) oraz odporność na ataki magiczne (posiadają taką niewrażliwość potwory w Piecu Bólu gdzie znajduje się Uber Izual).

Kursywą zostały podane skróty przedmiotów używane na Battle.net

Rozmieszczenie punktów do atrybutów:
Siła - do 60, w zależności czy mamy np. torch na stanie (Pochodnia Piekielnego Ognia) oraz Annihilus. Jeśli nie posiadamy warto dojechać do 95.
Zręczność - do 65.
Żywotność - reszta.
Energia - do 60.

Rozmieszczenie umiejętności:
Błogosławiony Młot - na full.
Święta Tarcza - ile wlezie
Koncentracja - na full.
Błogosławiona Celność - na full.
Wigor - na full.

Młotek ustawiamy w lewym slocie jako podstawowy atak, koncentrację jako podstawowy w prawym slocie. Reszta do jak kto chce. Świętą tarczę najlepiej użyć zawsze po rozpoczęciu gry, przed walką. Nie warto bawić się w hammera w wersji taniej, lepiej zbierać na droższą wersję i cieszyć się doskonałym młotkarzem :)

Wersja tańsza ekwipunku:

Hełm - Czako (Shako, z doskonałym topazem, najlepiej jakieś słabe kupić)
Zbroja - Płaszcz (Templar) Templariusza
Tarcza - Duch (Spirit Shield) w tarczy
Broń - Duch (Spirit Sword) w mieczu, Światło (Heavens Light) Niebios w razie totalnej biedy lub Atlantyd
Pas - W sumie byle jaki lepszy...
Buty - Odbipięta lub Palec (Goblin Tout) Goblina
Rękawice - Pięści Maga (Magefist)
Pierścienie - Menald oraz Kruczy (Reaven Frost / Rf) Lód
Amulet - Oko Kota (Cats Eye, daje do umiejętności)


Prezentacja Paladyna Hammera w drogim ekwipunku...


Ekwipunek droższy:

- Czako (Shako, z umem w środku)
- Słowo runiczne Enigma (Eni, Jah+Ith+Ber, cholernie droga, ale za to daje możliwość teleportu na umiejętność oraz +2 do wszystkich umiejętności, 10% zmniejszone obrażenia)
- Słowo runiczne (Hoto) nazywane Sercem Dębu (ko+vex+pul+thul, +2 do umiejętności, szybsze rzucanie czarów)
- Hymn (Seraph) Serafina lub Kalejdoskop (Mara) Mary
- Herold (Zaka) Zakarum (dużo dobrych właściwości, +2 do umiejętności) lub ten sam przedmiot tyle, że eteryczny z wsadzoną runką Zod (dającą przedmiotowi niezniszczalność)
- Kruczy (Reaven Frost / Rf) Lód, Obrączka (Bk) Bul Khatosa lub Kamień (Soj) Jordana
- Siatka (Arach) Arachnidów
- Pięści (Magefist) Maga lub rękawice Trang Oula
- Palec (Goblins Tout) Goblina lub Odbipięta
Talizmany:
Annihilus / Anni (+1 do umiejętności, 10-20 do atrybutów, 10-20 do odporności)
Skillery / Pala pb sc (+1 do wszystkich lub +1 do walki dla paladyna)
Talizmany +18-20 life, sztuk dużo
Talizmany do odporności na błyskawice

W drugim slocie broni:

Słowo runiczne Wezwanie do Broni (CTA, amn+ral+mal+ist+ohm, daje okrzyki bojowe barbarzyńcy)
Duch (Shield Spirit) w tarczy (tal+thul+ort+amn)

Paladyn hammer z Enigmą i pokazanym wyżej drogim ekwipunkiem powinien radzić sobie wszędzie niemal bez większych problemów. Jedynym miejscem gdzie może mieć duży kłopot to wąskie miejsca, gdzie nie jest wstanie rozpędzić swych młotków, najgorszym takim miejscem jest Robacze Gniazdo.
Posiadając Pochodnie Piekielnego Ognia, Annihilusa, drogi ekwipunek oraz nieco skillerów do walki ten Paladyn może osiągnąć nawet obrażenia równe 14k za jeden młotek.
Walcząc Hammerem na Baalrunach warto stanąć lekko niżej niż po środku, przed tronem, wówczas wszystkie wypuszczane przez paladyna hammery kręcą się wokół niego. Przy walce z innymi przeciwnikami warto zauważyć z jakiego miejsca hammer zaczyna wypuszczać młotki.
Podstawą każdego hammera poza obrażeniami młotków jest umiejętność szybkiego rzucania czarów, daje to między innymi Serce Dębu, każdy taki przedmiot w ekwipunku daje nie tylko szybsze teleportowanie się za pomocą Enigmy ale również szybsze rzucanie młotków.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
mientil, 24.03.2008, 02:22
Hmm... dla mnie troche źle napisany ten build z atrybutami i z przeszkodami dla hammera poniewaz siły jeżeli chce sie mieć dobrego hammera nie powinno dawac w ogule (ale w tedy powinno sie mieć ten drozszy ekwipunek) nie powinno dawac sie nawet do 60 i z energią też źle ponieważ też nie można dawac w energie a zreczność to tylko pod blok, wszystko prawie powinno dawać sie w żywotność. Teraz niewrażliwość na ataki magiczne... przecież to nie ma znaczenia dla hammera czy jakiś potwór ma niewrazliwość na coś. I w pierścieniach nie musi być ravena to hammerowi w niczym nie przeszkodzi. I jeszcze w tańszym ekwipunku jest błąd ponieważ powinno mieć sie wizza(kolec czarodzieja) nie jakieś tam duchy czy inne lub też hoto można ale jeżeli kogoś na nie nie stac to z pewnością polecam kolec czarodzieja. Reszta może być. :P Nie wiem czy z sensem i wszystko po kolei napisałem w tym poście ale co tam xD może ktoś sie domyśli o co mi chodzi. :)
Avatar
użytkownik 21, 22.03.2009, 23:17
Jak to przeczytałem to aż mnie zemdliło. Fatalne błędy rzeczowe ten artykuł ( nie nazwę tego "buildem") musiał pisać kompletny amator. Radze przed umieszczeniem czegoś takiego na waszej stronie spytać się kogoś kto się na tym chociaż odrobinę zna. Wymienię teraz te najgorsze błędy : 1) hoto +3 @ skill a nie +2 2)skiler +1 do wszystkich umiejętności CO TO JEST? 3)Butki wymienione w B... (to słowo na "B" mi tu nie pasuje ghhrrr...) nie nadają się do "hammer'a". Używane są w postaciach na UT (uber tristram). 4) w taniej wersji sprzętowej zamienić "Templariusza" na "Viper'a" 5) atrybutów i umiejętności nie skomentuje (OMG) 6) a co z "mercem" (2 akt z bronią olśnienie) 7) troche by się jeszcze znalazło 8) Pan mientil zapomniał o kilku potworach niewrażliwych na młotki Enigma nie jest aż tak strasznie droga za jednego "PC skiller'a" już "eni" kupimy (pc skiller na LD to ~3ist ). Tak na zakończenie, rozumiem że wasza strona nie jest całkowicie poświęcona D2 ale jednak trochę szacunku dla czytelników by się przydało. Mój komentarz nie miał nikogo obrazić (jeśli ktoś się poczuł urażony to przepraszam) p.s. przepraszam za kiepski styl i błędy. aha te byty po angielsku się trochę inaczej pisze Użytkownik 21

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.