Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Build - Poison Necro

Build - Poison Necro

Data opublikowania: 22.07.2007, 05:04
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:29
Nekromanta, którego tu opiszę, jest postacią przeznaczoną do rozgrywki PvM. Jego podstawowa broń to Trująca Nova połączona z klątwą Zmniejszenie Odporności. Przydatne też będzie kilka innych umiejętności (defensywnych i nie tylko), ale o tym niżej. Zapraszam i życzę miłej lektury.

Statystyki

Siła – Tyle abyśmy mogli założyć Enigme.

Zręczność - nic albo pod blok. Jeśli chcemy czuć się pewnie i mieć 75% szansę na blok, będzie potrzeba 263 punktów na 99 poziomie. W przeciwnym razie nic nie dajemy.

Żywotność - wszystko co zostało. Nekromanta ma bardzo mało punktów życia, więc każdy jest na wagę złota.

Energia - nic. Na początku może brakować Many, ale trzeba to przeboleć. Po uzbieraniu całego ekwipunku będzie dobrze.


Umiejętności

Drzewko przywołań.

Gliniany Golem - 1 punkt
Żywa tarcza, pozwalająca odciążyć trochę naszego najemnika. Jego dużą zaletą jest to, że jego ciosy spowalniają wrogów. A tak samo dużą wadą - że rzadko niestety trafia. Jeden punkt wystarczy, gdyż premia do umiejętności z uzbieranych przedmiotów jest na tyle duża, by zapewnić Golemowi przeżycie nawet na stopniu trudności Piekło.

Drzewko zaklęć i kości

Zęby - 1 punkt
Punkt ten przeznaczony jest praktycznie tylko na dojście, aczkolwiek będziemy czasem korzystać z tej umiejętności.

Zbroja z Kości - 1 punkt
Podstawowa umiejętność defensywna, absorbująca obrażenia. Nie dajemy więcej niż jeden punkt, gdyż każdy kolejny punkt zwiększa absorbowane obrażenia tylko o 10, więc lepiej przeznaczyć te punkty na synergie (Ściana i Więzienie z Kości), która daje wiecej - 15 punktów.

Ściana z Kości – Wszystko co zostanie (z moich obliczeń wynika że na 99 lvl będziecie mogli mieć tą umiejętność na 19 poziomie)
Zwiększa absorbcję obrażeń przez Zbroję z Kości.

Włócznia z Kości - 1 punkt
Na dojście do Więziania z Kości.

Więzienie z Kości - 20 punktów
Zwiększa absorbcję obrażeń przez Zbroję z Kości.

Wybuch Zwłok - 1 punkt
Punkt na dojście, chociaż sama ta umiejętność też okaże się przydatna, jako dobra broń przeciwko hordom potworów niewrażliwych na truciznę.

Zatruty Sztylet - 20 punktów
Zwiększa obrażenia od Trującej Novy. Poza tym umiejętność całkowicie nieprzydatna, przede wszystkim dlatego, że działa tylko ze sztyletem - a planujemy używać różdżki.

Eksplozja Trucizny - 20 punktów
Jak wyżej.

Trująca Nova - 20 punktów
Broń chemiczna masowego rażenia i nasza podstawowa broń.

Drzewko klątw

Zwiększenie Obrażeń - 1 punkt
Klątwa bardzo dobrze wspomaga naszego najemnika i zaklęcie Wybuch Zwłok.

Zamroczenie - 1 punkt
Klątwa nie jest przydatna, punkt na dojście.

Żelazna Dziewica - 1 punkt
Jak wyżej.

Groza - 1 punkt
Jak wyżej.

Wyssanie Życia - 1 punkt
Jak wyżej.

Zniedołężenie - 1 punkt
Bardzo mocna klątwa, dobra na przeciwników, na których trucizna za słabo działa i których najemnik musi pokonać za nas.

Zmniejszenie Odporności - 1 punkt*
Klątwa obniża odporność wroga na truciznę (co jest najważniejsze dla nas), a także na ataki żywiołami (co się spodoba magom grającym z nami w drużynie).

Ekwipunek

- Jako broń polecam HOTO w korbaczu ponieważ nie wymaga dużo siły. Daje nam ono:
    +3 do wszystkich umiejętności
    +40 szybsze rzucanie czarów
    +30 – 40 wszystkie odporności

- Tarcza to Homunkulus z wsadzonym Widokiem Tęczy  (najlepiej 5/5)
- Na drugi slot jako broń najlepsze będzie Cta w Kryształowym Mieczu
- Również na drugi slot tylko że tarcze polecam Ducha w Monarsze.
- Jako zbroje najlepszym rozwiązaniem będzie Enigma (najlepiej w Napierśniku ponieważ nie potrzebuje ona dużo siły no ale oczywiście ma słabszą obronę  jeżeli jednak zależy wam bardziej na obronie i chcecie wydać więcej punktów na siłę to polecam żeby kupić lub zrobić Enigme w Zbroi Maga). Daje nam ona:
    +2 do wszystkich umiejętności
    +1 do Teleportacji którym będziemy poruszać się o wiele szybciej niż biegając.
    + do Siły (0,75 *poziom postaci)
    + do Znajdowania Magicznych Przedmiotów ( 1% *poziom postaci)

- Amulet to oczywiście Mara która daje:
    +2 do wszystkich umiejętności
    +5 do wszystkich Atrybutów
    +20 – 25 do wszystkich odporności

- Past to Siatka Arachnidów daje on nam:
    +1 do wszystkich umiejętności
    +20 Szybsze Rzucanie Czarów

- Jako hełm polecam Twarz Andariel z wsadzonym Widokiem Tęczy  (najlepiej 5/5)
albo Czako również z Widokiem Tęczy  (najlepiej 5/5).
- Rękawiczki które należy założyć to Szpony Trang-Oul’a które dadzą naszej postaci :
    +20 Szybsze Rzucanie Czarów
    +2 do Klątw
    + 25% obrażeń od trucizn

- Z butów polecam Piaskowy Kształt, Wodołazy lub Szpikoczłapy.
- Pierścienie oczywiście to 2 razy SOJ’e lub 2 Bul-Khatosy
- Talizmany które musimy mieć to Annihilus oraz Torch. Do tego należało by mieć parę skillerów ( duże talizmany dające premie do umiejętności) oraz małych talizmanów z bonusem +20 do życia i/lub +7 do wszystkich odporności.

Jak gramy - PvM

- Regularnie rzucamy Dowodzenie, Rozkazy i Zbroję z Kości.
- Rzucamy na przeciwników klątwę Zmniejszenie Odporności, a potem Trującą Novę.
- Jeśli spotkamy przeciwników niewrażliwych na truciznę mimo klątwy, rzucamy Zniedołężenie, czekamy aż najemnik zabije parę sztuk, a potem rzucamy Zwiększenie Obrażeń i Wybuch Zwłok.

PvP - Nie dla nas

- Taki Nekromanta jest słaby na duele, ale można czasem zagrać jakiegoś dla odmiany/zabawy.
- Jeśli chcemy się pobawić w PvP, lepiej wybrać wersję z blokiem 75%.
- Rzucamy przed walką Dowodzenie, Rozkazy i Zbroję z Kości.
- Klątwy możemy rzucić na przeciwnika zanim wyjdzie z miasta (kiedy jest blisko przy wyjściu, klikamy obok).
- Na szybkich przeciwników lepiej rzucić Zniedołężenie zamiast Zmniejszenia Odporności.
- Trująca Nova nie zabija innych graczy, tylko zostawia jeden punkt życia. Dobijamy ich za pomocą Zębów.
- Można też dać parę punktów w Ognistego Golema - będzie dobijał aurą.
- Możemy użyć Golema i Ścian z Kości jako tarczy.
- Mamy jeszcze niespodziankę w postaci Więzienia z Kości.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
PLARUSZYN, 11.10.2007, 10:50
a jak ten necro spotka potwora niewrazliwego na trucizny i fizycznee? ktorych jest duzo na piekle(zwlaszcza w ostatnim akcie) zmniejszenie odpornosci nie da rady a zmniejszenie obrazen choc usunie niewrazliwosc to i tak bys sie nie doczekal az najemniek go moze ubije... ogolnie to kto by stworzyl taka postac? grajec ambitnie sam w domu nie uzyskasz takich bajerow.. konczac jedyny spoksob na necro to niestety kosci bo anie golemy ani ozywiency nie daja rady... ja mam troche bzika na punkie moich postaci i jak spotykam potwora co nie moge go ubic to uwazam ze tak postac jest do dupy i nie nie gram... pozdrawiam
Avatar
Midvith, 13.10.2007, 19:29
Na każdego są immuny, nawet na super świetnego hammera, którego moim zdaniem z pewnością sławisz. Widać, że grasz od niedawna, bo gdybyś grał dłużej wiedziałbyś, że ludzie lubią robić różne postacie - poison necro również, który akurat jest dobry na krówkach jeśli się go dobrze ubierze i rozda umiejętności. Mógłbyś również powiedzieć "po co są assy trap, albo sorce na blizz..." <_< I powiedz mi jeszcze jedno - kto niby gra sam w domu i robi postacie na strategiach... bo chyba tylko desperaci, którym neta odłączyli.
Avatar
OnE, 13.02.2010, 16:49
JAKO BRON DLA POISON NECRO NAJLEPSZA JEST ROZDZKA DEATH WEB, A JAKO ZBROJA NIE ENIGMA LECZ BRAMBLE.

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.