Statystyki
Siła – Tyle abyśmy mogli założyć Enigme.Zręczność - nic albo pod blok. Jeśli chcemy czuć się pewnie i mieć 75% szansę na blok, będzie potrzeba 263 punktów na 99 poziomie. W przeciwnym razie nic nie dajemy.
Żywotność - wszystko co zostało. Nekromanta ma bardzo mało punktów życia, więc każdy jest na wagę złota.
Energia - nic. Na początku może brakować Many, ale trzeba to przeboleć. Po uzbieraniu całego ekwipunku będzie dobrze.
Umiejętności
Drzewko przywołań.
Gliniany Golem - 1 punktŻywa tarcza, pozwalająca odciążyć trochę naszego najemnika. Jego dużą zaletą jest to, że jego ciosy spowalniają wrogów. A tak samo dużą wadą - że rzadko niestety trafia. Jeden punkt wystarczy, gdyż premia do umiejętności z uzbieranych przedmiotów jest na tyle duża, by zapewnić Golemowi przeżycie nawet na stopniu trudności Piekło.
Drzewko zaklęć i kości
Zęby - 1 punktPunkt ten przeznaczony jest praktycznie tylko na dojście, aczkolwiek będziemy czasem korzystać z tej umiejętności.
Zbroja z Kości - 1 punkt
Podstawowa umiejętność defensywna, absorbująca obrażenia. Nie dajemy więcej niż jeden punkt, gdyż każdy kolejny punkt zwiększa absorbowane obrażenia tylko o 10, więc lepiej przeznaczyć te punkty na synergie (Ściana i Więzienie z Kości), która daje wiecej - 15 punktów.
Ściana z Kości – Wszystko co zostanie (z moich obliczeń wynika że na 99 lvl będziecie mogli mieć tą umiejętność na 19 poziomie)
Zwiększa absorbcję obrażeń przez Zbroję z Kości.
Włócznia z Kości - 1 punkt
Na dojście do Więziania z Kości.
Więzienie z Kości - 20 punktów
Zwiększa absorbcję obrażeń przez Zbroję z Kości.
Wybuch Zwłok - 1 punkt
Punkt na dojście, chociaż sama ta umiejętność też okaże się przydatna, jako dobra broń przeciwko hordom potworów niewrażliwych na truciznę.
Zatruty Sztylet - 20 punktów
Zwiększa obrażenia od Trującej Novy. Poza tym umiejętność całkowicie nieprzydatna, przede wszystkim dlatego, że działa tylko ze sztyletem - a planujemy używać różdżki.
Eksplozja Trucizny - 20 punktów
Jak wyżej.
Trująca Nova - 20 punktów
Broń chemiczna masowego rażenia i nasza podstawowa broń.
Drzewko klątw
Zwiększenie Obrażeń - 1 punktKlątwa bardzo dobrze wspomaga naszego najemnika i zaklęcie Wybuch Zwłok.
Zamroczenie - 1 punkt
Klątwa nie jest przydatna, punkt na dojście.
Żelazna Dziewica - 1 punkt
Jak wyżej.
Groza - 1 punkt
Jak wyżej.
Wyssanie Życia - 1 punkt
Jak wyżej.
Zniedołężenie - 1 punkt
Bardzo mocna klątwa, dobra na przeciwników, na których trucizna za słabo działa i których najemnik musi pokonać za nas.
Zmniejszenie Odporności - 1 punkt*
Klątwa obniża odporność wroga na truciznę (co jest najważniejsze dla nas), a także na ataki żywiołami (co się spodoba magom grającym z nami w drużynie).
Ekwipunek
- Jako broń polecam HOTO w korbaczu ponieważ nie wymaga dużo siły. Daje nam ono:+3 do wszystkich umiejętności
+40 szybsze rzucanie czarów
+30 – 40 wszystkie odporności
- Tarcza to Homunkulus z wsadzonym Widokiem Tęczy (najlepiej 5/5)
- Na drugi slot jako broń najlepsze będzie Cta w Kryształowym Mieczu
- Również na drugi slot tylko że tarcze polecam Ducha w Monarsze.
- Jako zbroje najlepszym rozwiązaniem będzie Enigma (najlepiej w Napierśniku ponieważ nie potrzebuje ona dużo siły no ale oczywiście ma słabszą obronę jeżeli jednak zależy wam bardziej na obronie i chcecie wydać więcej punktów na siłę to polecam żeby kupić lub zrobić Enigme w Zbroi Maga). Daje nam ona:
+2 do wszystkich umiejętności
+1 do Teleportacji którym będziemy poruszać się o wiele szybciej niż biegając.
+ do Siły (0,75 *poziom postaci)
+ do Znajdowania Magicznych Przedmiotów ( 1% *poziom postaci)
- Amulet to oczywiście Mara która daje:
+2 do wszystkich umiejętności
+5 do wszystkich Atrybutów
+20 – 25 do wszystkich odporności
- Past to Siatka Arachnidów daje on nam:
+1 do wszystkich umiejętności
+20 Szybsze Rzucanie Czarów
- Jako hełm polecam Twarz Andariel z wsadzonym Widokiem Tęczy (najlepiej 5/5)
albo Czako również z Widokiem Tęczy (najlepiej 5/5).
- Rękawiczki które należy założyć to Szpony Trang-Oul’a które dadzą naszej postaci :
+20 Szybsze Rzucanie Czarów
+2 do Klątw
+ 25% obrażeń od trucizn
- Z butów polecam Piaskowy Kształt, Wodołazy lub Szpikoczłapy.
- Pierścienie oczywiście to 2 razy SOJ’e lub 2 Bul-Khatosy
- Talizmany które musimy mieć to Annihilus oraz Torch. Do tego należało by mieć parę skillerów ( duże talizmany dające premie do umiejętności) oraz małych talizmanów z bonusem +20 do życia i/lub +7 do wszystkich odporności.
Jak gramy - PvM
- Regularnie rzucamy Dowodzenie, Rozkazy i Zbroję z Kości.- Rzucamy na przeciwników klątwę Zmniejszenie Odporności, a potem Trującą Novę.
- Jeśli spotkamy przeciwników niewrażliwych na truciznę mimo klątwy, rzucamy Zniedołężenie, czekamy aż najemnik zabije parę sztuk, a potem rzucamy Zwiększenie Obrażeń i Wybuch Zwłok.
PvP - Nie dla nas
- Taki Nekromanta jest słaby na duele, ale można czasem zagrać jakiegoś dla odmiany/zabawy.- Jeśli chcemy się pobawić w PvP, lepiej wybrać wersję z blokiem 75%.
- Rzucamy przed walką Dowodzenie, Rozkazy i Zbroję z Kości.
- Klątwy możemy rzucić na przeciwnika zanim wyjdzie z miasta (kiedy jest blisko przy wyjściu, klikamy obok).
- Na szybkich przeciwników lepiej rzucić Zniedołężenie zamiast Zmniejszenia Odporności.
- Trująca Nova nie zabija innych graczy, tylko zostawia jeden punkt życia. Dobijamy ich za pomocą Zębów.
- Można też dać parę punktów w Ognistego Golema - będzie dobijał aurą.
- Możemy użyć Golema i Ścian z Kości jako tarczy.
- Mamy jeszcze niespodziankę w postaci Więzienia z Kości.