UMIEJęTNOŚCI liczba punktów umiejętności otrzymana na 99 poz. i zrobieniu danych misji w całej grze : 110 Z ZIMNA : zbroja mrozu - 1 (używać) (daje premię do obrony i zamraża przeciwnika) Z BŁYSKAWIC : wiązka błyskawic - 1 (doprowadza do tarczy energetycznej i teleportu) telekineza -1 (doprowadza do tarczy energetycznej i teleportu) teleport - 1 (używać ) (doprowadza do tarczy energetycznej) błyskawicę - 1 (doprowadza do tarczy energetycznej) seryjne błyskawice - 1 (doprowadza do tarczy energetycznej) tarcza energetyczna - 20 (używać) (dany procent obrażeń przechodzi na manę) Z OGNIA : ciepło - 1 (zwiększa szybkość z jaką postać odzyskuje mane) ognisty piorun - 20 (premiuje i doprowadza do ognistej kuli i meteoru) ognista kula - 20 (używać) (premiuje i doprowadza do meteoru i ma duże dmg.) inferno - 1 (doprowadza do meteoru) pożoga - 1 (doprowadza do meteoru) ściana ognia - 1 (doprowadza do meteoru) meteor - 20 (używać) (premiuje ognistą kule i ma największe dmg.) mistrzostwo we władaniu ogniem - 20(zwiększa obrażenia wszystkich umiejętności ognia) UMIEJęTNOŚCI KTóRYCH SIę U?YWA używa się : zbroja mrozu, teleport, tarcza energetyczna, ognista kula i meteor. Zbroja mrozu zwiększa obronę i zamraża przeciwnika (zawsze z nią chodzić) . Teleport dzięki niemu można się przeteleportować w wybrane miejsce jednym kliknięciem prawego przycisku myszki. Tarcza energetyczna absorbuje obrażenia które w danym procencie przechodzą na mane (zawsze z nią chodzić). Ognista kula ma duże obrażenia, promień 1 metr i radzę nią zawsze atakować. Meteor ma największe obrażenia, promień 4 metry ale atakuje z kilku sekundowym opóźnieniem.