Data opublikowania: 19.07.2007, 00:04 Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:55
Otóż zacznijmy od opisania tego w jakich sytuacjach sprawdza się ta postać.
Właściwie w każdych ponieważ jest to postać bardzo uniwersalna. Można nią chodzić na duele jak i damy nim sobie rade z każdym bossem w grze jak i innymi monstrami. Dobrze przejdźmy do właściwego opisu postaci i do tego jak zrobić poprawnie Bone Necro .
Zacznijmy od Umiejętności. Jak wiadomo Nekromanta jak każda postać w grze posiada 3 rodzaje umiejętności a są to:
- Trucizny i Zaklęcia Kości - Przywołania - Klątwy
Jak sama nazwa wskazuje budowa tej postaci opiera się na umiejętności Zaklęć Kości. Zatem zacznijmy już bez owijania w bawełnę.
Rozdajemy punkty umiejętności w następujący sposób:
- Możemy dać 1 pkt. w glinianego golema ponieważ spowalnia on naszych przeciwników i ma nawet dużo życia. Można używać go w grze jak i w luźnych duelach na turniejach takich jak PCL wykorzystanie go odpada (takie zasady turnieju).
-Zęby oczywiście na maxa czyli 20 pkt. ponieważ dają nam premię do Ducha z Kości.
- Wybuch Zwłok tylko 1 pkt. aby dojść do Ducha z Kości.
- Włócznia z Kości również na maxa czyli kolejne 20 pkt. ponieważ daje nam również premię do Ducha z Kości oraz będzie z naszą główną broń przeciwko grupom potworów ponieważ włócznia zadaje obrażenia wszystkim potworom w linii prostej.
- Duch z Kości na maxa ponieważ jest to nasza główna broń na bossów.
- Tarcza z kości na początku 1 pkt. jednak gdy rozwiniemy Ścianę z Kości oraz Więzienie z Kości na maxa dajemy całą resztę w tą umiejętność, ponieważ absorbuje ona obrażenia.
- Ściana z Kości na maxa ponieważ daje premię do Ducha z Kości.
- Więzienie z Kości na maxa ponieważ daje premię do Ducha z Kości oraz pozwala trzymać potwory na odległość gdy je w nim zamkniemy.
Naszego Bone Necro należałoby ubrać w następujące przedmioty:
-Jako broń polecam HOTO w korbaczu ponieważ nie wymaga dużo siły. Daje nam ono: +3 do wszystkich umiejętności +40 szybsze rzucanie czarów +30 – 40 wszystkie odporności
- Tarcza to Homunkulus z wsadzonym Umem.
- Na drugi slot jako broń najlepsze będzie Cta w Kryształowym Mieczu
- Również na drugi slot tylko że tarcze polecam Ducha w Monarsze.
- Jako zbroje najlepszym rozwiązaniem będzie Enigma (najlepiej w Napierśniku, ponieważ nie potrzebuje ona dużo siły no ale oczywiście ma słabszą obronę. Jeżeli jednak zależy wam bardziej na obronie i chcecie wydać więcej punktów na siłę to polecam żeby kupić lub zrobić Enigme w Zbroi Maga). Daje nam ona: +2 do wszystkich umiejętności +1 do Teleportacji którym będziemy poruszać się o wiele szybciej niż biegając. + do Siły (0,75 *poziom postaci) + do Znajdowania Magicznych Przedmiotów ( 1% *poziom postaci)
- Amulet to oczywiście Mara która daje: +2 do wszystkich umiejętności +5 do wszystkich Atrybutów +20 – 25 do wszystkich odporności
- Past to Siatka Arachnidów daje on nam: +1 do wszystkich umiejętności +20 Szybsze Rzucanie Czarów
- Jako hełm polecam Twarz Andariel z wsadzonym Umem albo Czako.
- Rękawiczki które należy założyć to Szpony Trang-Oul'a które dadzą postaci : +20 Szybsze Rzucanie Czarów
- Z butów polecam Piaskowy Kształt, Wodołazy lub Szpikoczłapy.
- Pierścienie oczywiście to 2 razy SOJ'e lub 2 Nagele jeżeli chcemy zwiększyć szanse znalezienia magicznych przedmiotów.
- Talizmany które musimy mieć to Annihilus oraz Torch. Do tego należało by mieć parę skillerów ( duże talizmany dające premie do umiejętności) oraz małych talizmanów z bonusem +20 do życia i/lub +7 do wszystkich odporności.
Czas przejść do Atrybutów które posiada nasza postać. Są to:
Oczywiście punkty Atrybutów trzeba umiejętnie rozdać tak jak miało to miejsce z Umiejętnościami. Dlatego pomogę wam również rozwiązać ten dylemat.
Otóż Atrybuty powinny zostać rozdane w następujący sposób:
Siła - Dajemy tylko tyle żeby unieść Enigme później to ona daje nam siłę. Zręczność - Jeżeli nie chcecie być trafieni przez przeciwników dajcie tyle żebyście mieli szanse bloku równą 75%. Energia - Dajemy maxymalnie 40 pkt. resztę many będziemy mieć z przedmiotów. Żywotność - Cała reszta która zostanie nie wykorzystana.
Teraz krótko przybliżę wam jak należy grać taka postacią. W zasadzie nie ma tu jakiejś większej filozofii po prostu teleportujemy się do potworów, później zamykamy je w Więzieniu z Kości i atakujemy Włócznią z Kości lub Duchem. Powiem tylko że mój nekromanta tak właśnie zrobiony zadaje około 4500 obrażeń.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:
wszystko fajnie, tylko:
Zęby - 20
Włócznia z Kości - 20
Duch z Kości - 20
Ściana z Kości - 20
Więzienie z Kości - 20
Wszystkiego razem już jest 100, i nawet biorąc pod uwagę, że pkt umiejętności dostajemy po drodze kilka razy jako nagrody za quest, to jest nadal zbyt rozszerzony build.
Może by tak wersja skrócona?