Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Build - Bone Necro

Build - Bone Necro

Data opublikowania: 19.07.2007, 00:04
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:55
Otóż zacznijmy od opisania tego w jakich sytuacjach sprawdza się ta postać.

Właściwie w każdych ponieważ jest to postać bardzo uniwersalna.  Można nią chodzić na duele jak i damy nim sobie rade z każdym bossem w grze jak i innymi monstrami.
Dobrze przejdźmy do właściwego opisu postaci i do tego jak zrobić poprawnie Bone Necro .

Zacznijmy od Umiejętności. Jak wiadomo Nekromanta jak każda postać w grze
posiada 3 rodzaje umiejętności a są to:

- Trucizny i Zaklęcia Kości
- Przywołania
- Klątwy

Jak sama nazwa wskazuje budowa tej postaci opiera się na umiejętności Zaklęć
Kości. Zatem zacznijmy już bez owijania w bawełnę.


Rozdajemy punkty umiejętności w następujący sposób:

- Możemy dać 1 pkt.   w glinianego golema ponieważ spowalnia on naszych przeciwników i ma nawet dużo życia. Można używać go w grze jak i  w luźnych duelach na turniejach takich jak PCL wykorzystanie go odpada (takie zasady turnieju).

 -Zęby oczywiście na maxa czyli 20 pkt. ponieważ dają nam premię do Ducha z Kości.

- Wybuch Zwłok tylko 1 pkt. aby dojść do Ducha z Kości.

- Włócznia z Kości również na maxa czyli kolejne 20 pkt. ponieważ daje nam również premię do Ducha z Kości oraz będzie z naszą główną broń przeciwko grupom potworów ponieważ włócznia zadaje obrażenia wszystkim potworom w linii prostej.

- Duch z Kości na maxa ponieważ jest to nasza główna broń na bossów.

- Tarcza z kości na początku 1 pkt. jednak gdy rozwiniemy Ścianę z Kości oraz Więzienie z Kości na maxa dajemy całą resztę w tą umiejętność, ponieważ absorbuje ona obrażenia.

- Ściana z Kości na maxa ponieważ daje premię do Ducha z Kości.

- Więzienie z Kości na maxa ponieważ daje premię do Ducha z Kości oraz pozwala trzymać potwory na odległość gdy je w nim zamkniemy.


Naszego Bone Necro należałoby ubrać w następujące przedmioty:

-Jako broń polecam HOTO w korbaczu ponieważ nie wymaga dużo siły. Daje nam ono:
    +3 do wszystkich umiejętności
    +40 szybsze rzucanie czarów
    +30 – 40 wszystkie odporności

- Tarcza to Homunkulus z wsadzonym Umem.

- Na drugi slot jako broń najlepsze będzie Cta w Kryształowym Mieczu

- Również na drugi slot tylko że tarcze polecam Ducha w Monarsze.

- Jako zbroje najlepszym rozwiązaniem będzie Enigma (najlepiej w Napierśniku, ponieważ nie potrzebuje ona dużo siły no ale oczywiście ma słabszą obronę. Jeżeli jednak zależy wam bardziej na obronie i chcecie wydać więcej punktów na siłę to polecam żeby kupić lub zrobić Enigme w Zbroi Maga). Daje nam ona:
    +2 do wszystkich umiejętności
    +1 do Teleportacji którym będziemy poruszać się o wiele szybciej niż
   biegając.
    + do Siły (0,75 *poziom postaci)
    + do Znajdowania Magicznych Przedmiotów ( 1% *poziom postaci)

- Amulet to oczywiście Mara która daje:
    +2 do wszystkich umiejętności
    +5 do wszystkich Atrybutów
    +20 – 25 do wszystkich odporności

- Past to Siatka Arachnidów daje on nam:
    +1 do wszystkich umiejętności
    +20 Szybsze Rzucanie Czarów

- Jako hełm polecam Twarz Andariel z wsadzonym Umem albo Czako.

- Rękawiczki które należy założyć to Szpony Trang-Oul'a które dadzą postaci :
    +20 Szybsze Rzucanie Czarów

- Z butów polecam Piaskowy Kształt, Wodołazy lub Szpikoczłapy.

- Pierścienie oczywiście to 2 razy SOJ'e lub 2 Nagele jeżeli chcemy zwiększyć szanse znalezienia magicznych przedmiotów.

- Talizmany które musimy mieć to Annihilus oraz Torch. Do tego należało by mieć parę skillerów ( duże talizmany dające premie do umiejętności) oraz małych talizmanów z bonusem +20 do życia i/lub +7 do wszystkich odporności.


Czas przejść do Atrybutów które posiada nasza postać. Są to:

Oczywiście punkty Atrybutów trzeba umiejętnie rozdać tak jak miało to
miejsce z Umiejętnościami. Dlatego pomogę wam również rozwiązać ten dylemat.


Otóż Atrybuty powinny zostać rozdane w następujący sposób:

Siła - Dajemy tylko tyle żeby unieść Enigme później to ona daje nam siłę.
Zręczność - Jeżeli nie chcecie być trafieni przez przeciwników dajcie tyle
żebyście mieli szanse bloku równą 75%.
Energia - Dajemy maxymalnie 40 pkt. resztę many będziemy mieć z przedmiotów.
Żywotność - Cała reszta która zostanie nie wykorzystana.

Teraz krótko przybliżę wam jak należy grać taka postacią.
W zasadzie nie ma tu jakiejś większej filozofii po prostu teleportujemy się do potworów, później zamykamy je w Więzieniu z Kości i atakujemy Włócznią z Kości lub Duchem. Powiem tylko że mój nekromanta tak właśnie zrobiony zadaje około 4500 obrażeń.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Frooooost, 05.09.2008, 10:04
wszystko fajnie, tylko: Zęby - 20 Włócznia z Kości - 20 Duch z Kości - 20 Ściana z Kości - 20 Więzienie z Kości - 20 Wszystkiego razem już jest 100, i nawet biorąc pod uwagę, że pkt umiejętności dostajemy po drodze kilka razy jako nagrody za quest, to jest nadal zbyt rozszerzony build. Może by tak wersja skrócona?
Avatar
Asztat, 25.08.2010, 22:54
Są buciki, co dają bardzo dużo do więzienia, jak nic się tam nie da. Czy jakoś tak...

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.