Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Zadania

Zadania

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:41

Zaginiony strażnik - Pogadaj ze Złym. Znajdziesz Nek'a niedaleko w jaskini po wyjściu przez południową bramę.

Zadanie Thorus'a - Pogadaj z Thorus'em. Zleci ci zadanie przegnania Mordrag'a. Pogadaj z Mordrag'iem nie zabijaj go. Idź z nim do Nowego obozu. Weź pierścień - nie sprzedawaj go!!! Idź do Lares'a.

Receptura bractwa - Porozmawiaj z Dexter'em, a następnie z Baal Parvez'em. Idź do Sekty pogadaj z Lester'em. Niech cię zaprowadzi do laboratorium. W laboratorium ukradnij recepturę ze skrzyni.

Przepis Snaf'a - Musisz załatwić 3 chrząszcze i 5 piekielników. Chrząszcze znajdziesz w zepsutej chacie między południową bramą a areną. Po wyjściu przez południową bramę skieruj się na wprost, tam znajdziesz piekielniki.

Test Zaufania - Pogadaj z Diego. Idź do Graham'a i weź mapę. Idź do Starej Kopalni jeśli spotkasz Gor Na Drak'a niech cię nauczy pozyskiwać wydzielinę pełzaczy. Skieruj się do Ian'a. Teraz wyjdź z kopalni i skieruj się do Nowego lub Starego obozu. W Nowym przyjmie cię Lares a w Starym Diego.

Skrzynia Aron'a - Pogadaj ze Snips'em. Odciągnij Aron'a. Znów pogadaj ze Snips'em i kup klucz, obrabuj skrzynie, a następnie idź do Aron'a sprzedać mu klucz.

Szopa Ulbert'a - Pogadaj z Ulbert'em. Kup klucz u Aleph'a. Wróć do Ulbert'a i odciągnij go. Obrabuj skrzynię.

Zbieracz Horacy - Pogadaj z Horacym, a następnie z Jeremiasz'em (karczmarz) potem znów z Horacym. Zbiory bagiennego ziela - Pogadaj z Balor'em. Idź do Viran'a, a po drodze zabijaj krwiopijców. Oddaj ziele Cor Kalom'owi i wróć do Baal Orun'a po przepustkę lub idź do Cipher'a i sprzedaj ziele.

Zastępstwo Ghorim'a - "Pogadaj" z Harlok'iem. Następnie porozmawiaj z Baal Orun'em.

Topielec pod tamą - Pogadaj z Homerem. Topielec jest po drugiej stronie jeziora. I nie myśl sobie, że to człowiek który się utopił:)

Chata Krzykacza - Pogadaj z Gorn'em i spraw łomot Krzykaczowi (nie zabijaj go!).

Pozyskiwanie klientów - Rozprowadź 10 szt. ziela. Weź w nagrodę kasę, zaklęcia lub przepustkę do Sekty.

Handlarz zielem - Upij Baal Isidro. Sprzedaj ziele. Wróć do Baal'a Isidro daj mu kasę i spierz go (w tej kolejności).

Wydzielina Pełzaczy - Idź do Starej Kopalni, tam pogadaj z Ian'em. Po zejściu niżej zobaczysz samotnego strażnika skręć koło niego w boczny korytarz. Zabij pełzacze i zabierz koło zębate. Wróć do Ian'a on skieruje cię do Ashgan'a. Ashgan każe ci znaleźć kilku strażników świątynnych, poczym pozwoli ci otworzyć (kołowrotem) bramę. Wejdź do jaskini, dojdziesz do miejsca z fosforyzującymi ścianami, tam znajduje się Królowa Pełzaczy, zabij ją najlepiej "Kulą ognia" lub "Burzą ognia".

Kamień ogniskujący dla Guru - Po awansie na Cienia, Szkodnika, lub Nowicjusza pogadaj z Lester'em. Udaj się do Y'Berion'a, po szczegóły. Znajdź kamień, zabij Nyras'a idź do Y'Berion'a. Wyłudź od niego nagrodę za swoje usługi i udaj się do Cor Kalom'a, poczym zrób tak samo jak z Y'Berion'em.

Co dzieje się na bagnach - Po pogadaj z Kruk'iem lub Mordrag'iem (zależy od frakcji). Po przebudzeniu śpiocha udaj się do jednego z nich (tego co wcześniej).

Cmentarzysko orków - Po przywołaniu pogadaj z Cor Angar'em. Idź do Talasa on zaprowadzi cię na most, który prowadzi na cmentarzysko. Po wybiciu części orków dojdziesz do Baal Lukor'a. Pogadaj z nim, a potem "pozwiedzaj" tunele. W jednym z nich dojdziesz do pomieszczenia z Orkiem żołnierzem. Stań w miejscu gdzie stał Ork. Po teleportacji otwórz kołowrotem przejście. Kiedy Lukor skończy lamentować - zabij go!

Almanach - Cor Kalom zleci ci zadanie odzyskania Almanachu. Pogadaj z Talas'em, zaprowadzi cię do pewnej jaskini, zabij tamtejsze gobliny (łatwiej trafić czy to z łuku czy łomotacza:). Almanach jest w najmniejszym pomieszczeniu, zanieś go Kalom'owi.

Lecznicze zioła dla Y'Berion'a - Po powrocie z cmentarzyska orków porozmawiaj z Cor Angar'em (gadaj tyle razy, aż ci każe iść do Fortuno).

Plan ucieczki magów wody - Po śmierci Y'Berion'a porozmawiaj z Cor Angar'em. Otwórz skrzynie Cor Kalom'a. Zabierz Almanach i Kamień ogniskujący do Saturas'a. Po rozmowie z Gorn'em idź do Cronos'a. Poda ci hasło do "jaskini" Saturas'a. Oddaj Saturas'owi kamień i Almanach.

Wygnanie ze Starego Obozu - Po odnalezieniu Kamieni ogniskujących zostałeś wypędzony z Starego obozu. Porozmawiaj z Saturas'em. Skieruje cię on do Lee, który jest na tamie.

Spotkanie - Musisz zawiadomić Dieg'a, Milten'a, Lester'a i Gorn'a o spotkaniu. Dieg'a i Milten'a znajdziesz koło wejść do Starego obozu, Lester jest w starej fortecy, a Gorn siedzi u magów wody.

Pomoc magów ognia - Idź do starego obozu i pogadaj z Diego. Jest teraz przy południowej bramie. Wróć do Saturas'a.

Xardas nekromanta - Kiedy znajdziesz już wszystkie kamienie ogniskujące Saturas zleci ci odnalezienie Xardas'a.

Zbroja z pancerzy Pełzaczy - Przed atakiem na Wolną Kopalnię pogadaj z Gorn'em a następnie z Wilk'iem. Przynieś mu 15 płytek pancerzy pełzaczy. Po pewnym czasie zrobi dla ciebie zbroję.

Wypędzony szaman orków - Pogadaj z Xardas'em. Niedaleko od wieży jest jezioro, a nad nim wysoko zamek - idź tam. Uratuj szamana przed innymi orkami. Daj mu mapę koloni. Wróć do Xardas'a.

Ulu-Mulu - W siedzibie Saturas'a będzie Gorn pogadaj z nim. Gdy zaczniecie atak na kopalnię Gorn wspomni coś o Wilk'u musisz iść do niego. Wróć do Gorn'a i zaatakujcie kopalnię. Znajdź Tarrok'a i jago lekarstwo (jest na tym samym poziomie). Zdobądź:

  • Smoczy język
  • Zęby Błotnego Węża
  • Kły Trola
  • Róg Cieniostwora (niekoniecznie w tej kolejności)

Wróć do Tarroka.

Droga do Świątyni Śniącego - Pogadaj z Ur-Shak'iem stoi przed wioską orków. Załóż Ulu-Mulu. Ściągnij figurkę z totemu, przed którym modlą się szamani. Podejdź do kraty i włóż figurkę na wajchę.

Magiczny miecz Uriziel - Kup u Xardas'a zaklęcie "Śmierć Ożywieńcom". Spenetruj wieżę. Wróć do Xardas'a, a następnie idź do groty Saturas'a, potem do Milten'a. Jeśli jesteś magiem to możesz iść do Xardas'a, aby dał ci zaklęcie "Fala śmierci Uriziela" ale wtedy "stracisz" miecz

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
JanS, 13.04.2009, 08:06
Mam problem z zadaniem ze znalezieniem Neka. Bowiem wykonuję dane zadanie ale nie chce mi się dodać do zadań zakończonych w dzienniczku
Avatar
Deithwen Addan, 24.06.2009, 23:00
Mam pytanie - co należy zrobić w zadaniu "Wydzielina pełzaczy" gdy podchodzę do kołowrotu i pisze - Kołowrót się zaciął - ?
Avatar
terminator, 31.10.2009, 18:46
JanS masz problem w grze ja miałem tak aż 4 razy musisz wziąć inny zapis dość do tego momęu i spróbować jescze raz ale pamiętal\j tylko raz kręć bo jeśli więcej to może się zaciać.
Avatar
terminator, 31.10.2009, 18:47
sorrry pomyliło mi się to było do Deithwen Addan.
Avatar
terminator, 31.10.2009, 18:47
sorrry pomyliło mi się to było do Deithwen Addan.
Avatar
gothic, 23.02.2010, 20:49
Topielca od tamy najlepiej zabić zaklęciem pięść wiatru czy jakoś tak ludzi odrzuca p.s. dawno nie grałem w gothic 1
Avatar
mathieu135, 02.06.2010, 17:49
JanS na początku idziesz do Złego później idziesz gadać z Fletcherem(taki piłkarz jest),odnajdujesz Neck'a który chyba wiesz gdzie jest potem idziesz do Złego gadasz z nim i dajesz mu amulet Neck'a potem idziesz do Fletchera i znim gadasz że Neck nie żyje i to wszystko.
Avatar
nosti, 10.07.2013, 17:56
Witam możesz jeszcze dodać do tego jedno zadanie mianowicie "Nieznajomy" zaczyna się po przeczytaniu Chromaninu ( macie tutaj link do tego zadania jak je rozpocząć gdzie jest i co robić http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Zadanie:Nieznajomy )

Jak ktoś zna jakieś nowe zadania proszę pisać do mnie na gg :47688522
Z góry dziękuję

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.