Ostatnia edycja: 12.04.2012, 07:57Brzytwa Brzytwa to silniejsza wersja Zębacza. Potrafi szybko kąsać i biegać, a także wspinać się na niektóre wzniesienia. Obrażenia przez niego zadawane są całkiem spore, więc najlepiej ustrzelić go z odległości za pomocą kuszy bądź łuku. Doświadczenie: 200 Znane miejsce występowania: Świat zewnętrzny, jaskinie.
Cieniostwór Silny potwór. Porusza się szybko, więc na ucieczkę przed nim nie ma dużych szans. Najlepiej strzelać do niego z kuszy stojąc na wzniesieniu (kamieniu lub małej skałce). Doświadczenie: 400 Znane miejsce występowania: Lasy.
Goblin Nieduże diabełki walczą w stadzie najlepiej walczyć z nimi w małych pomieszczeniach, strzelając z kuszy z bliskiej odległości. Doświadczenie: 60 Znane miejsce występowania: Głównie jaskinie.
Czarny goblin Silniejsze i większe niż Gobliny, występują w mniej licznych grupach (choć nie zawsze). Doświadczenie: 120 Znane miejsce występowania: Jaskinie.
Królowa pełzaczy Najlepiej spalić ją mocnymi zaklęciami (zwojami) kręgu ognia. Doświadczenie: 2000 Znane miejsce występowania: Dno kopalni, stwór występuje tylko raz.
Pełzacz Wielki, brzydki pająk. W walce z nim najlepiej używać broni białej, tłukąc to z prawa, to z lewa. Doświadczenie: 120 Znane miejsce występowania: Opuszczone miejsca kopalni.
Pełzacz wojownik Pełzacz wojownik to odmiana zwykłego pełzacza. Ten jednak ma więcej PŻ i jest silniejszy, a jego ciosy są celniejsze. Najlepiej ustrzelić go z łuku lub kuszy, gdyż na ten typ broni nie ma tak wyrobionej odporności jak na broń krótkodystansową. Doświadczenie: 250 Znane miejsce występowania: Opuszczone miejsca wolnej kopalni.
Pełzacz świątynny Jest to największy z pełzaczy. Broń krótkodystansowa lub kusza działa na niego najlepiej. Doświadczenie: 400 Znane miejsce występowania: Świątynia śniącego.
Ścierwojad, Młody ścierwojad Pospolity stwór wyjątkowo często występujący na początku gry. Doświadczenie: 50 (ścierwojad), 40 (młody ścierwojad) Znane miejsce występowania: Wszelkiego rodzaju świat zewnętrzny - miejsca "pod gołym niebem".
Kretoszczur, Młody Kretoszczur Łatwa zdobycz nawet na początku gry. Doświadczenie: 50 (Kretoszczur), 40 (Młody Kretoszczur) Znane miejsce występowania: Wszelkiego rodzaju świat zewnętrzny - miejsca "pod gołym niebem".
Topielec Kiepski przeciwnik, ale potrafi nieźle przyłożyć, jest mało odporny na wszelkiego rodzaju broń.. Doświadczenie: 170 Znane miejsce występowania: Stwory te występują tylko w pobliżu wody.
Orkowy pies Coś trudniejszego do pokonania niż wilk, a w dodatku występują w stadach, jeśli nie jesteś kafar, to lepiej omijaj je z daleka! Doświadczenie: 120 Znane miejsce występowania: Stwory te występują w pobliżu lasów.
Krwiopijca Troszkę trudniejszy zawadiaka od ścierwojada, no i lata:). Doświadczenie: 70 Znane miejsce występowania: W pobliżu wody i w lasach.
Wilk Przeciętny przeciwnik, wilki żyją w małych watahach, czasami można też spotkać pojedyncze egzemplarze. Doświadczenie: 70 Znane miejsce występowania: Lasy.
Kąsacz Małe wredne stworzonko, niezbyt silne, ale wredne. Doświadczenie: 120 Znane miejsce występowania: Ziemie orków.
Zębacz Jest trudny do zabicia, ale to nie znaczy, że jest to wymarzony przeciwnik dla naszego oręża. Zębacz porusza się w małych stadach po 3 - 4 stwory. Doświadczenie: 120 Znane miejsce występowania: Wszelkiego rodzaju świat zewnętrzny, czyli miejsca "pod gołym niebem", a także jaskinie.
Ogar Ogar jest dosyć silnym potworem, zadaje spore obrażenia podczas walki. Gorzej za to jest u niego z obroną, dobrym orężem można go szybko zabić. Doświadczenie: 220 Znane miejsce występowania: Świat zewnętrzny, w pobliżu ziemi orków.
Ork zwiadowca Ork Zwiadowca jest dosyć silnym potworem najlepiej zaatakować go zanim wyciągnie broń. Doświadczenie: 180 Znane miejsce występowania: Ziemie orków, cmentarzysko orków.
Ork myśliwy Ork Myśliwy jest bardzo podobny do Orka Zwiadowcy. Jedyną różnicą między nimi jest to, że ork myśliwy jest nieco silniejszy i swoją broń zawsze nosi w ręce. Doświadczenie: 200 Znane miejsce występowania: Ziemie orków, cmentarzysko orków.
Ork wojownik Stwory te poruszają się zwykle całymi grupami po swoich ziemiach, nawet silna postać będzie miała z nimi problemy ze względu na ich bardzo silne ciosy. Najlepiej ustrzelić je z kuszy lub zabić przy pomocy dobrego oręża (łuku nie polecam, nie zadaje odpowiedniej liczby obrażeń). Doświadczenie: 300 Znane miejsce występowania: Ziemie orków.
Ork Żołnierz Bardzo silny potwór. Walczyć tylko w razie konieczności. Doświadczenie: 400 Znane miejsce występowania: Ziemie orków, cmentarzysko orków.
Ork szaman Stwór ten podczas walki używa runy - "Kula ognia". Najwygodniej jest ustrzelić go z dużej odległości i wymijać przy tym nadlatujące kule ognia. Doświadczenie: 500 Znane miejsce występowania: Ziemie orków.
Nadzorca lub Zombi Silne stwory, najlepiej zabić je czarem "Śmierć nieumarłym". Doświadczenie: 1500 Znane miejsce występowania: Krypta pod kamiennym kręgiem, stara wieża Xardas'a.
Troll Bardzo silny potwór - jak twierdzi Diego, stwór ten waży aż 3 tony. Naprawdę ciężko jest go zabić zwyczajną bronią, bez pomocy magii (Zmniejszenie potwora). Doświadczenie: 2000 Znane miejsce występowania: Kanion Trolli.
Młody troll Stwór ten nie jest tak silny i odporny jak, jego większa wersja. Przy odrobinie szczęścia powinien paść bez używania na nim specjalnych czarów i innej broni niekonwencjonalnej. Doświadczenie: 1000 Znane miejsce występowania: W pobliżu jednego z kamieni ogniskujących.
Harpia Harpia jest dosyć odporna na ciosy mieczem - za, to zestrzelenie do jej z łuku lub kuszy nie sprawi dużego problemu, powinna szybko zginąć. Stwór ten zwykle występuje w towarzystwie kilku innych harpii. Doświadczenie: 200 Znane miejsce występowania: Kanion Trolli.
Lodowy golem Jedynym sposobem na zabicie go jest użycie na nim czaru związanego z ogniem (najlepiej "Kuli ognia") (zwykły oręż na niego nie działa) - dzięki temu bardzo szybko się roztopi. Doświadczenie: 1000 Znane miejsce występowania: Pobliże wieży Xardas'a.
Ognisty golem Aby go zabić konieczne jest skorzystanie z czarów związanych z Lodem/Elektrycznością (najlepiej "Piorun kulisty") - tylko to może uszkodzić tego potwora. Lepiej też zbyt blisko do niego nie podchodzić - potrafi podpalić i zabić naszą postać jednym uderzeniem. Doświadczenie: 1000 Znane miejsce występowania: Pobliże wieży Xardas'a.
Golem mostowy Średnio silny golem - patrz Kamienny Golem. Doświadczenie: 500 Znane miejsce występowania: Most w pobliżu zamku, w którym przechowywany jest kamień ogniskujący.
Kamienny golem Silny golem - do zabicia go KONIECZNY jest młot, najlepiej Młot orków lub Boski młot. Najlepszą taktyką na zabicie tego golema jest stanie w miejscu i uderzania orężem w odpowiedniej chwili (czyli wtedy gdy stwór zacznie się zbliżać). Doświadczenie: 1000 Znane miejsce występowania: Pobliże Wieży Xardas'a.
Smok (ognista jaszczurka) Stwór ten jest zabójczy na walkę krótkodystansową, ze względu na jego ogniste właściwości, potrafi zabić jednym ognistym podmuchem. Najlepiej ustrzelić go z kuszy. Doświadczenie: 1000 Znane miejsce występowania: Piaszczysta plaża, na wschodnim krańcu Kolonii oraz pobliże wieży Xardas'a.
Szkielet Szkielety najczęściej występują całymi grupami, w różnego rodzaju podziemiach. Trudno jest sobie poradzić z dużą grupą tych stworów, gdyż atakują wszystkie naraz. Najlepszą taktyką jest wywabienie ich w miejsce, w którym będzie można łatwo je zabić (wąskie korytarze itp.). Ze względu na ich kościstą budowę szanse na zadanie im obrażeń z łuku lub kuszy są minimalne. Doświadczenie: 250 Znane miejsce występowania: Podziemia, różnego rodzaju krypty itp.
Szkielet zwiadowca Najlepszym sposobem na zabicie go jest walka krótkodystansowa - czyli zwykłe ciachanie mieczem lub podobną bronią. Doświadczenie: 250 Znane miejsce występowania: Podziemia.
Szkielet wojownik Jest to nieco silniejsza odmiana zwykłego szkieletu - ten jednak posługuje się wyszczerbionym toporem i jest nieco silniejszy. Doświadczenie: 300 Znane miejsce występowania: Podziemia.
Szkielet mag Stwór ten jako broni używa zwojów przywołania szkieletów oraz prostszych czarów. Z zabiciem go nie powinno być większego problemu. Doświadczenie: 500 Znane miejsce występowania: Podziemia lub Wieże
Wąż błotny Potwór ten jest silny, jednak dość powolny. Najlepiej ustrzelić go z kuszy lub ewentualnie zabić za pomocą magii, gdyż na inną broń stwór ten wyrobił sobie sporą odporność. Doświadczenie: 400 Znane miejsce występowania: Bagna przy Obozie Bractwa.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:
szkieleta w wieży nigdy nie widziałem chociarz zdałem gothica i przeszedłem całą górniczą doline...nie widziałem też młodego trola ale widziałem trola w ruinach klasztoru a ten gorn tam to przygłup cały czas spadał gdy przechodziliśmy przez złamane drzewo czyli prowizoryczny most...
chrzaszcza nawet wojownik co ma 9999999999999999999999 sily co zabijla trolla za jednym ciosem moze chrzaszcza nie zabic za 3 uderzeniami na nawet wiecej . SERYJNIE
Ja niestety młodego trolla nie widziałem, bo jak po kamień ogniskujący do klasztoru skoczyłem to Gorn cwaniak wybił mi młodego trolla i cieniostwora które tam były i nie mogłem ich opróżnić ze skór itp. , bo ich ciał już nie było . A co do stworków z 'uodpornieniem na broń białą' to wystarczy taki magic topór co go w IV rozdziale chyba można znaleźć w ciele jakiegoś tam najemnika chyba (w NO po napadzie Gomeza, tam się w pizdu trupów kretów i najemników wala ) ma 96 ataku jestem w VI rozdzoale i mi starcza