Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Chowańce

Chowańce

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 03:24
Chowaniec to magiczny pomocnik maga. Rodzaj przywołanego chowańca zależy od charakteru bohatera, każdy stworek ma swoje unikatowe umiejętności, np. jeden może kraść, drugi rzucać czary itp. Ponadto mag otrzymuje połowę P? chowańca oraz może z nim porozmawiać. Najbezpieczniej jest trzymać stworka w inwentarzu, ponieważ gdy zginie, mag straci na stałe 1 punkt kondycji.

Pseudo-smok

To jest twój chowaniec, pseudo-smok, zwinięty w kłębek w twoim plecaku. To stworzenie jaszczuropodobne jest dość inteligentne, szybkie i całkiem nieźle uzbrojone. Choć w walce wielkich obrażeń nie zadaje, jego magiczne szpony potrafią pozbawić niektóre stworzenia przytomności. Do tego jest dość odporny na magię i potrafi rzucać rozmycie.

Charakter: Praworządny dobry, Neutralny dobry
Klasa Pancerza:
-2
Punkty Życia:
24
Odporność na magię:
50%
Specjalne zdolności: 2 ataki na rundę przy trako 13 za 1-3 punkty obrażeń. Trafiony przeciwnik musi wykonać rzut obronny albo straci przytomność na 120 sekund. Potrafi rzucać Rozmycie.

Baśniowy smok

To jest twój chowaniec, baśniowy smok, zwinięty obecnie w twoim plecaku. Ten psotnik jest dość odporny na magię i posiada zarówno umiejętność bronienia jak i zasłaniania się swoją własną iluzoryczną magią.

Charakter: Chaotyczny dobry
Klasa Pancerza:
4
Punkty Życia:
24
Odporność na magię: 32%
Specjalne zdolności: Może raz dziennie rzucać Lustrzane odbicie I Niewidzialność, promień 3 m.

Fretka

To jest twój chowaniec, fretka, obecnie zwinięta w kłębek w twoim plecaku. Fretka to niezwykle szybkie i zwinne stworzenie, trudne do trafienia i w magiczny sposób odporne zarówno na obrażenia jak i na magię. Osobliwa umiejętność fretki dostawania się prawie wszędzie, gdzie wzrok nie sięga, czyni ją zręcznym złodziejaszkiem.

Charakter: Praworządny neutralny
Klasa Pancerza:
0
Punkty Życia:
24
Odporność na magię:
50%
Specjalne zdolności: 75% Kradzież kieszonkowa. 40% krycie się. 20% Wykrywanie pułapek.

Królik

To jest twój chowaniec, królik, zwinięty w kłębek i bezpieczny teraz w twoim plecaku. Królik może i nie jest chowańcem pierwszego wyboru, stworzenie to jednak jest niezwykle szybkie i trudne do trafienia w walce.  Do tego zostało magicznie powiększone, w celu zwiększenia odporności i na obrażenia fizyczne i czary. Królik posiada również przenikliwy zmysł węchu do wykrywania pułapek w imieniu swojego pana.

Charakter: Neutralny 
Klasa Pancerza:
-4
Punkty Życia:
16
Odporności:
ogień, zimno i elektryczność - 75%
Specjalne zdolności: 50% Wykrywanie pułapek. 30% Krycie się.

Kot

To jest twój kot-chowaniec, obecnie zwinięty w kłębek i bezpieczny w twoim plecaku. Jest on mistrzem zwiadu i potrafi poruszać się w cieniu z wprawą najlepszych złodziei. Ciężko jest go trafić w walce, a magia zaklęcia uczyniła go odpornym na ataki zarówno fizyczne, jak i magiczne. 

Charakter: Chaotyczny neutralny
Klasa Pancerza:
0
Punkty Życia:
24
Odporność na magię:
50%
Specjalne zdolności: 99% Ciche chodzenie. 99% Krycie się w cieniu.

Chochlik

To jest twój chowaniec, chochlik, aktualnie zrzędzi, mimo iż siedzi bezpiecznie w twoim plecaku. Chochlik to niezwykłe stworzenie, które jest dość szybkie i częściowo odporne na magię. Ponadto posiada zdolność rzucania zaklęć w imieniu swojego pana.

Charakter: Praworządny zły
Klasa Pancerza:
2
Punkty Życia:
18
Odporność na magię:
25%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać zaklęcie Polimorfowanie siebie

Mefit pyłu

To jest twój chowaniec, mefit pyłu, bezpieczny obecnie w twoim plecaku. Mefit pyłu nie jest silny w walce, ale posiada pewną odporność na ataki magiczne i umiejętność rzucania czaru Błyszczący pył dwa razy dziennie.

Charakter: Neutralny zły
Klasa Pancerza:
6
Punkty Życia:
24
Odporność na magię:
10%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać Błyszczący pył 2 razy dziennie.

Quasit

To jest twój chowaniec, quasit, aktualnie zrzędzi, chociaż siedzi bezpiecznie w twoim plecaku. quasit jest małym, piekielnym stworzeniem,które nie dość, że jest szybkie, to również częściowo niewrażliwe na magię. Ponadto posiada zdolność rzucania zaklęć w imieniu swojego pana.

Charakter: Chaotyczny  zły
Klasa Pancerza:
2
Punkty Życia:
24
Odporność na magię:
25%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać czar Groza.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
huki the kafar, 24.09.2008, 00:43
Taka fajna sprawa z chowańcami jest, że NIE TYLKO MAG MOŻE MIEĆ CHOWAŃCA!!! Otóż dowolny złodziej/bard potrafi przy użyciu umiejętności "użycie dowolnego przedmiotu" przywołać sobie chowańca:)
Avatar
sylar, 24.01.2009, 14:16
:/ Nie umiem "schować" chowańca do ekwipunku , prosze o pomoc !
Avatar
huki the kafar, 07.02.2009, 20:35
@sylar: pogadaj z nim
Avatar
orle0, 05.09.2009, 15:15
czy jeżeli stracę chowańca mogę go odzysykać ?
Avatar
adek24689, 13.02.2010, 11:10
Nie wiem, ale za to wiem, że jak stracisz chowańca to twój mag straci 1 punkt kondycji na stałe! Dlatego ja raczej rezygnuję z przywoływania, za duże ryzyko. Chociaż pseudo smok, taki milusiński z którym w dodatku można się pobawić, jest niezły.

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.