Pseudo-smok
To jest twój chowaniec, pseudo-smok, zwinięty w kłębek w twoim plecaku. To stworzenie jaszczuropodobne jest dość inteligentne, szybkie i całkiem nieźle uzbrojone. Choć w walce wielkich obrażeń nie zadaje, jego magiczne szpony potrafią pozbawić niektóre stworzenia przytomności. Do tego jest dość odporny na magię i potrafi rzucać rozmycie.
Charakter: Praworządny dobry, Neutralny dobry
Klasa Pancerza: -2
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 50%
Specjalne zdolności: 2 ataki na rundę przy trako 13 za 1-3 punkty obrażeń. Trafiony przeciwnik musi wykonać rzut obronny albo straci przytomność na 120 sekund. Potrafi rzucać Rozmycie.
Baśniowy smok
To jest twój chowaniec, baśniowy smok, zwinięty obecnie w twoim plecaku. Ten psotnik jest dość odporny na magię i posiada zarówno umiejętność bronienia jak i zasłaniania się swoją własną iluzoryczną magią.
Charakter: Chaotyczny dobry
Klasa Pancerza: 4
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 32%
Specjalne zdolności: Może raz dziennie rzucać Lustrzane odbicie I Niewidzialność, promień 3 m.
Fretka
To jest twój chowaniec, fretka, obecnie zwinięta w kłębek w twoim plecaku. Fretka to niezwykle szybkie i zwinne stworzenie, trudne do trafienia i w magiczny sposób odporne zarówno na obrażenia jak i na magię. Osobliwa umiejętność fretki dostawania się prawie wszędzie, gdzie wzrok nie sięga, czyni ją zręcznym złodziejaszkiem.
Charakter: Praworządny neutralny
Klasa Pancerza: 0
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 50%
Specjalne zdolności: 75% Kradzież kieszonkowa. 40% krycie się. 20% Wykrywanie pułapek.
Królik
To jest twój chowaniec, królik, zwinięty w kłębek i bezpieczny teraz w twoim plecaku. Królik może i nie jest chowańcem pierwszego wyboru, stworzenie to jednak jest niezwykle szybkie i trudne do trafienia w walce. Do tego zostało magicznie powiększone, w celu zwiększenia odporności i na obrażenia fizyczne i czary. Królik posiada również przenikliwy zmysł węchu do wykrywania pułapek w imieniu swojego pana.
Charakter: Neutralny
Klasa Pancerza: -4
Punkty Życia: 16
Odporności: ogień, zimno i elektryczność - 75%
Specjalne zdolności: 50% Wykrywanie pułapek. 30% Krycie się.
Kot
To jest twój kot-chowaniec, obecnie zwinięty w kłębek i bezpieczny w twoim plecaku. Jest on mistrzem zwiadu i potrafi poruszać się w cieniu z wprawą najlepszych złodziei. Ciężko jest go trafić w walce, a magia zaklęcia uczyniła go odpornym na ataki zarówno fizyczne, jak i magiczne.
Charakter: Chaotyczny neutralny
Klasa Pancerza: 0
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 50%
Specjalne zdolności: 99% Ciche chodzenie. 99% Krycie się w cieniu.
Chochlik
To jest twój chowaniec, chochlik, aktualnie zrzędzi, mimo iż siedzi bezpiecznie w twoim plecaku. Chochlik to niezwykłe stworzenie, które jest dość szybkie i częściowo odporne na magię. Ponadto posiada zdolność rzucania zaklęć w imieniu swojego pana.
Charakter: Praworządny zły
Klasa Pancerza: 2
Punkty Życia: 18
Odporność na magię: 25%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać zaklęcie Polimorfowanie siebie
Mefit pyłu
To jest twój chowaniec, mefit pyłu, bezpieczny obecnie w twoim plecaku. Mefit pyłu nie jest silny w walce, ale posiada pewną odporność na ataki magiczne i umiejętność rzucania czaru Błyszczący pył dwa razy dziennie.
Charakter: Neutralny zły
Klasa Pancerza: 6
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 10%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać Błyszczący pył 2 razy dziennie.
Quasit
To jest twój chowaniec, quasit, aktualnie zrzędzi, chociaż siedzi bezpiecznie w twoim plecaku. quasit jest małym, piekielnym stworzeniem,które nie dość, że jest szybkie, to również częściowo niewrażliwe na magię. Ponadto posiada zdolność rzucania zaklęć w imieniu swojego pana.
Charakter: Chaotyczny zły
Klasa Pancerza: 2
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 25%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać czar Groza.