Twierdza Wojownika
Warownia D'Arnise
Aby mieć tę twierdzę najpierw musimy ją oczyścić. Jednak na początku udajemy się do gospody "Pod Miedzianym Diademem". Tam rozmawiamy z Nalią, która zleca nam to zadanie. Udajemy sie do Warowni. Na pd.-zach. znajdziemy bazę niedobitków. Od kapitana Arata dowiemy sie wszystkiego.
- Ta część zadania była dostępna dla wszystkich. Teraz jeśli jesteśmy wojownikiem, barbarzyńcą albo mnichem możecie przejąć twierdzę.
Po wykonaniu zadania Nalia ofiaruje nam tę twierdzę (woli ja dać nam niż Lord Roenallowi, który chce ją wbrew jej woli poślubić). Musimy zgodzić się za pierwszym razem. Co tydzień będziemy bedziemy otrzymywać podatek w wysokości 500 szt. złota (jeżeli podwyższymy go do 1.000 spowoduje to bunt wieśniaków, a co za tym idzie utracimy twierdzę) - odnajdziemy je w biblioteczce na piętrze (tam gdzie rozwalaliśmy maga Yuan-ti).
Co tydzień bedzie również ktoś do nas zjawiał z problemem (za każdym razem gdy wyświetli się komunikat: "W twojej twierdzy złożono złoto"). Wtedy udajemy się do głównej sali na parterze. Tam znajdziemy naszego majordomusa.
Wkurzony kupiec
Zjawia się kupiec na którego karawanę napadli bandyci - staramy sie za szkodzy zapłacić jak najwiecej - wtedy otrzymamy dużo PD: 15.000.
Kradzież w dobrej wierze
Jeden z naszych ludzi (kapitan Cernick) przyłapał naszego strażnika na kradzieży. Rozmawiamy ze złodziejem i okazuje się, ze potrzebuje hajsu na lekarstwa dla chorej żony. Dajemy mu 500 szt. złota i wybaczamy mu - 15.500 PD.
Kapłan Tempusa
Zjawia się kapłan Tempusa prosząc nas o prowadzenie świątyni w naszym zamku - czemu nie. 15.500 PD i ludzie będą nas bardziej lubić.
Rządania
Za jakiś czas zjawi sie posłaniec prosząc nas o stawienie się w twierdzy. Okazuje się, ze przyszedł Lord Farthington Roenall, który chce przejąć nasze ziemie. Odpowiedź jest oczywista: nie!
Rozterka sercowa
Chanelle chce wyjść za mąż ma do wyboru: biedaka - Jessupa, którego kocha i bogacza - Malvolio, którego nie daży uczuciem. Radzimy jej wybrać Jessupa i dajemy im 500 szt. złota na nową drogę życia - 15.500 PD. Jak wybierzemy Malvolia dostaniemy 11.500 PD, a ludzie bedą nas mniej lubić.
Szantażyści
Zjawi się dwóch palantów. Mówią nam, że Lord D'Arnise pożyczył od nich szmal i nie oddał. Dajemy im 1.000 szt. złota - 15.500 PD. Jak damy 500 szt. - 11.500 PD, a jak nic to oczywiście 0 PD i ludzie będą nas mniej lubić.
Powódź
Okoliczne wioski zalała powódź. Na naprawy przeznaczamy 5.000 szt. złota. Dostajemy za to najwięcej doświadczenia, bo 15.500.
Napaść na twierdzę
Na naszą twierdzę napada Lord Roenall. Musimy odeprzeć atak. Jego wojsko znajduje się przed mostem zwodzonym. Wystarczy tylko jego zabić (12.000 PD), aby było po bitwie. Wracamy to twierdzy, do majordomusa i dostajemy 50.000 PD. Twierdza już jest nasza, nikt nam niezagraża. Co tydzień przychodzimy po podatki.
THE END