Korgan to pewny siebie poszukiwacz przygód. Jego przeszłość obfituje w akty przemocy i konflikty z członkami drużyn, które często kończyły się rozlewem krwi. Ale niewielu może się z nim równać. Z toporem w ręku gotów jest stanąć do każdej walki, nie zwracając uwagi na swoje szanse. Plotka niesie że Korgan przebywa w Athkatli, gdzie zapija wspomnienie po ostatniej, nieudanej wyprawie.
Statystyki | |
Rasa | Krasnolud |
Klasa | Berserker |
Charakter | Chaotyczny Zły |
Siła | 18/77 |
Zręczność | 15 |
Kondycja | 19 |
Inteligencja | 12 |
Mądrość | 9 |
Charyzma | 7 |
Komentarz: Korgan jest wypasionym wojownikiem. Można by powiedzieć, że wręcz niepokonany. Z dobrym ekwipunkiem jest jednoosobową armią. Wysoka siła i krasnoludzka kondycha oraz szał bersekera czynią z niego zbrojnego niemal doskonałego. Od razu na wstępie ma 5 gwiazdek w toporach więc po prostu tymi broniami miecie wrogów! Korgan ma jednak także wady - jego buńczuczny charakter oraz skłonność do "bitki i do wypitki" sprawiają, że nie każdemu przypadnie do gustu taka kompania. Podobnie jak Edwin i Viconia ma zły charakter więc gdy nasza drużyna będzie miała reputację powyżej 18 to jest ogromne prawdopodobieństwo, że opuści nasze szeregi. Jednak ta sytuacja dzieje się losowo więc gdy nas opuści to wczytujmy grę i...gramy dalej!
Jeżeli brakuje wam zbrojnego to bierzcie go w ciemno!
Ocena: 100 %
Komentarz Aleksis: Zdecydowanie najlepszy wojak w grze. Do tego jeszcze dochodzą jego teksty, wyjęte spod muszli klozetowej. Nic dodać, nic ująć.
Ocena: 100 %
Jak go zdobyć: Korgan rozkoszuje się trunkiem w gospodzie "Pod miedzianym diademem". Musimy umiejętnie poprowadzić z nim dialog, bo dupek jest w gorącej wodzie kąpany i nas zaatakuje! Za "drobną opłatą" przyłączy się do nas. Materialista kurde bele... ale ta inwestycja wkrótce zwróci się, i to z niemałą nawiązką!
Quest: Jesteśmy zobligowani go szybko wykonać bo Korgan się zbuntuje i opuści drużynę, a to by była ogromna strata! Musimy odnaleźć księgę Kazy. Znajduje się ona na cmentarzu. Więc w drogę. W podziemiach udajemy się do lokacji na południu (na przeciwko byczego kokonu) z wizerunkiem egipskiej królowej na podłodze(uwaga na pułapki!). Zabijamy kilka umarlaków- mogą być "niewielkie" problemy . W pd.-zach. części sali są ukryte drzwi przechodzimy przez nie i na pierwszym skrzyżowaniu odbijamy na wschód zabijając po drodze żywych trupów. Dochodzimy do sali z sarkofagiem na środku. Klepiemy szkielety. Jednak ktoś tu był przed nami i ukradł księgę z wieka sarkofagu! Ale i tak dostaniemy 11.250 PD. Korgan podejrzewa swych kumpli (ładni mi kumple). Proponuje nam udanie się do Dzielnicy Świątyń do domu Pimlica (zaznaczone na mapie). Jednak tam odnajdzie tylko jego zwłoki (8.750 PD) i parę rzeczy w skrzyniach. Korgan jest już pewien, że maczał w tym palce niejaki Shagbag. Jego melina jest na dachu gospody pod "Miedzianym Diademem" w Slumsach. I tam też idziemy. Ofiara niestety nie jest sama. Towarzyszy mu 3 przydupasów. oczywiście wszystkich zarzynamy. Przy zwłokach oprócz skarbów znajdziemy upragnioną przez Korgana księgę Kazy. Już nam nie będzie truł dupy. Swoją drogą księga się już do niczego nie przyda więc można ją bez problemów sprzedać (za marne 2.000 z groszami).
Powiedzonka:
- "Tak.. całkiem niezła z was banda! Może nawet nie bede musiał was wszystkich odrazu ubić ha, ha, ha!"
- "Yhmhmhm...Cholerne lasy! Cholerne drzewoluby i trawojady! Na stos z nimi!
- "Nie gadaj do mnie tak brzydko czarnulo! Jak coś się rusza to to zabijam, ale jak spotkam drowa to wpierw go przez pare dni torturuje!"
- "Uważaj Mazzy! Mam coś długiego, twardego i sięgającego aż do ziemi! Co możesz se dotknąć i pieścić! He, he! Dziecko nie ma się co czerwinić, mówiłem o swoim toporze!"
- "Mmmam skurcz od obracania szyji w twoją stronę bom chciał podziwiać całą twoją piękność Mazzy. Pierwsze rzędy ci w cielęcej skórze, dziewczyno."
- "Lepiej się bawiłem kiedy leżałem z gębą w rynsztoku, a z każdego otworu ciekła mi juha!"