Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Spis Questów

Spis Questów

Data opublikowania: 29.03.2007, 20:04
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:27
Poniżej przedstawiam wam spis wszystkich (mam nadzieję) questów tzn. zadań występujących w Cieniach Amn. Nie są tu tylko questy, za które dostajemy doświadczenie, ale i także takie które robimy "za darmo".
Sorki za ten tryb rozkazujący w spisie, ale wydaje mi się, że tak jest najlepiej.

Cienie Amn

I.) Więzienie Irenicusa
  1. Uwolnij Jaheirę.
    - Zabierz klucz ze stolika w pokoju obok.
  2. Uwolnij Minsca.
    - Doprowadź go do wściekłości.
  3. Wyłącz generator mefitów.
  4. Porozmawiaj z Aataqahem i rozwiąż jego zagadkę.
  5. Porozmawiaj z Relievem i uwolnij go od cierpienia.
  6. Znajdź Kamień Aktywujący Golema.
  7. Rozkaż Golemowi otwarcie wszystkich drzwi.
  8. Zabij Kambiona.
    - Wyłącz generator jego osłony.
  9. Zdobądź żołędzie dla Driad.
    - Zabij duergara Ilycha i jego bandę oraz zabierz mu żołędzie.
    - Zanieś żołędzie Leśnej Królowie na Wzgórzach Wichrowej Włóczni.
  10. Uwolnij Dżina.
    - Znajdź statuetkę żywiołaka powietrza.
    - Weź butelkę od Driad.
  11. Zniszcz wszystkie portale mefitów.
  12. Skompletuj wszystkie różdżki i umieść je na postumentach w Sali kolumnowej.
  13. Uwolnij i zgładź Frennendana.
  14. Ucieknij z więzienia.
II.) Promenada Waukeen.
  1. Zbadaj namiot Cyrkowy.
    - Rozwiąż zagadkę Dżina - odpowiedź nr 3.
    - Porozmawiaj z Aerie.
    - Zabij Kalaha.
  2. Uwolnij matkę Girana, Hannah z Cyrku.
  3. Uwolnij duszę Yoshimo przynosząc jego serce do świątyni Illmantera.
III.) Slumsy.
  1. Porozmawiaj z Gaelanem Baylem i zdobądź dla niego pieniądze.
  2. Gospoda pod "Miedzianym Diademem".
    - Przyjmij wyzwanie Amalasa.
    - Pomóż Nalii w Twierdzy D'Arnise.
    - Przyjmij zadanie Lorda Jierdana Firkraaga na Wzgórzu Wichrowej Włóczni.
    - Porozmawiaj z Lethianem i sprawdź jakie "rozrywki" czekają na gości na zapleczu.
        - Wejdź na zaplecze gospody.
        - Uporaj się z łowcami niewolników.
        - Porozmawiaj z Hendakiem.
        - Zabij Władcę Zwierząt i zabierz mu klucz.
        - Uwolnij więźniów i ponownie porozmawiaj z Hendakiem.
    - Wejdź do kanałów pod gospodą.
        - Skompletuj gadający miecz Lirarcor.
        - Przejdź kanałami do Zagrody niewolników.
        - Zabij wszystkich Łowców niewolników i uwolnij więźniów.
        - Porozmawiaj ponownie z Hendakiem.
    Pomóż Rumarowi lub "wsyp" go żonie.
IV.) Kula sfer.
  1. Pomóż rycerzom Solamnica.
    - Poproś Ribalda z Targu Przygód Na Promenadzie Waukeen o pomoc.
    - Idź do Kuli sfer, aby spotkać się z umówionym magiem.
    Ponownie porozmawiaj z rycerzami.
    - Poproś prałata Wasselana z Zakonu Promiennego Serca w Dzielnicy Świątyń.
    - Przekaż tę nowinę rycerzom.
  2. Rozpal ogień w piecach Komnaty palenisk.
  3. Skompletuj części Golema i przywołaj go do życia.
  4. Otwórz drzwi w pomieszczeniu z runami na podłodze.
  5. Pokonaj Lavoka.
  6. Zdobądź serce Demona.
  7. Zabij Tolgeriasa i jego pomocnika.
  8. Umieść serce Demona w reaktorze Kuli Sfer.
  9. Zabierz umierającego Lavoka oraz wróć do Athkatli.
V.) Dzielnica mostów.
  1. Rozwiąż zagadkę morderstw.
    - Porozmawiaj z porucznikiem Aegisfieldem przy wejściu do dzielnicy.
    - Porozmawiaj z kurtyzaną Różą Pąsową.
    - Porozmawiaj ze sprzedawcą Bela i powtórnie z Różą Pąsową.
    - Porozmawiaj z żebrakiem i wróć do sprzedawcy Bela.
    - Udaj się do sklepu garbarza Reijeka.
        - Zabij obstawę garbarza.
        - Zanieś ciało Aegisfielda inspektorowi Bregowi w Budynku Rady w Dzielnicy rządowej.
  2. Pomóż Raelis Shai w uwolnieniu Haer'Dalisa i odzyskaniu klejnotu.
    - Udaj się do kanałów pod Dzielnicą Świątyń.
    - Porozmawiaj z Mekrathem w jego kryjówce (nie wspominaj o klejnocie).
    - Zgóź się znaleźć zwierciadło w zamian za uwolnienie Haer'Dalisa.
    - Zwierciadło ma chochlik w pd. - wsch. kanałach.
    - Wróć do maga i oddaj mu zwierciadło.
    - Porozmawiaj z Haer'Dalisem i zabierz klejnot z ołtarza.
    - Wróć do Raelis.
  3. Udaj się z odsieczą grupie teatralnej Raelis do Więzienia Astrlanego.
  4. Wejdź w teleport w jednym z budynków i zabij wojowników Runów.
VI.) Więzienie Astralne.
  1. Zabij Łowców niewolników.
  2. Porozmawiaj z Taggetem.
  3. Wejdź w brązowe "teleporty" w podłodze i uporaj się z przeciwnikami.
  4. Zabij Demona - zarządcę i zabierz mu kulę.
  5. Umieść kulę w pulsującym krysztale.
  6. Zabij Kambiona - nadzorcę.
  7. Ponownie porozmawiaj z Taggetem.
  8. Uwalnij Raelis i jej trupę.
VII.) Doki.
  1. Zadania dla Złodziei Cienia.
    - Porozmawiaj z Renalem i znajdź dowody zdrady Mae'Vara.
    - Porozmawiaj z Mae'Varem w jego gildii, aby otrzymać zadania.
    - Ukradnij naszyjnik kapłance Talosa z Dzielnicy Świątyń.
    - Udaj sie do Edwina po następne zadanie.
        - Zabij Zakapturzonego czarodzieja Reiyaka Gethrasa w jego domu.
        - Zdobądź dokumenty od Marcusa (zastrasz go) z tawerny obok.
    - Udaj się do Mae'Vara po kolejne zadanie.
    - Zdobądź sztylet od Embarla (przekonaj go do oddania sztyletu) z piętra tawerny.
    - Ponownie idź do Edwina.
    - Zdobądź klucz do skrytki Mae'Vara (ma go Edwin).
    - Zabierz ze skrytki dowody zdrady.
    - Wróć do Renala i podejmij się próbie zabicia Mae'Vara i jego bandy.
    - Rozbrój wszystkie zamki i pułapki w drzwiach na drugim poziomie gildii.
    - Ponownie wróć do Renala.
  2. Zabierz ciało Renfelda do Rylocka, który znajduje się przed wejściem siedzibą Harfiarzy.
  3. Porozmawiaj z Xzarem i sprawdź co się stało z Montaronem.
    - Porozmawiaj z Rylockiem przed wejściem siedzibą Harfiarzy.
    - Udaj się do domu Perebka i zabij wszystkie znajdujące się tam potwory.
    - Wejdź do środka siedziby Harfiarzy i odnajdź tam naszyjnik Harfiarzy.
    - Udaj sie na piętro i schwytaj ptaka w ptaszarni.
    - Wróć do Xzara.
  4. Odbuduj ciało Kangaxxa.
    - Jedna część ciała ma lisz z budynku w Dzielnicy Mostów.
    - Druga część posiada lisz z grobowca w siedzibie Kultu Niewidzącego Oka.
    - Odeślij Kangaxxa do krainy wiecznych łowów.
  5. Misje od Arana Linvaila na zapleczu siedziby Złodziei Cienia.
    - Najpierw musisz zebrać 15.000 szt. złota i dostarcz je Gaelanowi Baylowi ze Slumsów.
    - Porozmawiaj z Aranem i przyjmij jego podarki.
    - Pójdź w nocy do przystani na spotkanie z Mook.
    - Wróć do Arana.
    - Idź na pietro gospody pod "Pięcioma dzbanami" i spotkaj się ze zdrajcami Złodziei Cienia.
    - Wybierz odpowiedzi 3, 1, 1.
    - Zabij zdrajców, a po chwili ich łącznika mówiąc mu odpowiedź nr 4.
    - Zabierz dokumenty jakie miał przy sobie i wróć do Arana.
    - Udaj się do podziemi Dzielnicy Cmentarnej i zinfiltruj bazę Bodhi.
    - Spotkaj się z umówionym magiem i jego golemem.
    - Zabijaj wszystkich nieumarłych i wampiry, póżniej idź do sali z trumnami i powbijaj w nie kołki.
    - Stocz pojedynek z Bodhi.
    - Wróć do Arana.
    - Teraz możesz płynąć do Brynnlaw.
  6. Zabij przemytników z tawerny "Morska Zdobycz" - są oni w ukrytej jaskini.
VIII.) Dzielnica Rządowa.
  1. Uwolnij Viconię ze stosu i zabij fanatyków.
  2. Porozmawiaj z Tolgeriasem w Budynku Rady i zgódź się na propozycję odnalezienia Valygara.
    - Udaj się do chatki Valygara na wzgórzu Umar.
    - Pozwól mu wszystko wyjaśnić i razem udajcie się do Kuli Sfer.
  3. Porozmawiaj z Janem Jansenem.
    - Nakabluj na niego policji.
    - Udaj się do więzienia.
    - Pożycz pieniądze od strażnika więziennego.
    - Zapłać kaucję za Jana.
    - Oddaj pieniądze strażnikowi.
  4. Zakup licencję na rzucanie czarów od Cornela w Budynku Rady.
IX.) Dzielnica Świątyń.
  1. Zadania dla Świątyni Helma.
    - Zbadaj i zniszcz Kult Niewidzącego Oka.
    - Odnajdź paladyna Keldorna w kanałach pod dzielnicą.
    - Porozmawiaj ze strażnikiem Telwynem i pozyskaj usługi Sir Sarlesa.
        - Porozmawiaj z Sir Sarlesem w Dzielnicy rządowej.
        - Idź do handlarza rudą na Promenadzie Waukeen.
        - Porozmawiaj z Ungerem Ciemne Wzgórze w gospodzie pod "Miedzianym Diademem".
        - Zgładź Neba (nie zabijaj duchów dzieci) z Dzielnicy Mostów i odbierz mu rudę.
        - Oddaj głowę Neba inspektorowi Bregowi w Budynku Rady w Dzielnicy rządowej.
        - Ponownie porozmawiaj z Sir Sarlesem.
        - Wróć po nagrodę do Telwyna.
    - Powtórnie porozmawiaj ze straznikiem Telwynem.
        - Udaj się do Świątyni Lathandera.
        - Porozmawiaj ze Strażnikiem Świtu Sainem.
        - Zgódź się odzyskać Pierścień Poranka.
        - Idź nocą do Slumsów i zdobądź informacje od Travinem.
        - Idź do domu Borinalla na dachu gospody pod "Miedzianym    Diademem".
        - Zabij Borinalla i jego obstawę (nie przysięgaj mu wiary w    Talosa).
        - Zabierz pierścień i wróć do Saina.
  2. Zabij mieszkańców Strzeżonego Budynku.
  3. Zbadaj sprawę Upadłych Paladynów.
    - Udaj się do Zakonu Promiennego Serca i porozmawiaj z Sir Ryanem Trawlem.
    - Pójdź do Dzielnicy Mostów i pomóż Upadłym Paladynom odeprzeć atak przemytników.
    - Porozmawiaj z jednym z Upadłych i zgódź się do nich przyłączyć.
    - Udaj się do Sir Ryana Trawla po Puchar Anarga.
    - Wróć do Upadłych Paladynów i pokaż puchar.
    - Zabij wszystkich Upadłych.
    - Wróć do Sir Ryana Trawla po nagrodę.
X.) Kanały pod Dzielnicą Świątyń.
  1. Zabij grupę bandytów.
  2. Pomóż Rogerowi Paserowi zabić Lodowego Trolla.
  3. Zabij Rakshasę i jego bandę koboldów w centrum lokacji.
  4. Udaj się do tajnej bazy Łupieżców Umysłów jeżeli masz klucz Tazoka z zamku Firkraaga.
    - Zabij wszystkich Illithidów zamieszkujących tą lokację.
XI.) Siedziba Kultu Niewidzącego Oka.
  1. Porozmawiaj z Gaalem, a otrzymasz klucz i zadanie odnalezienia Różdżki Szczelinowej.
  2. Porozmawiaj z Sasserem.
  3. Udaj sie do lokacji na zachód od lisza.
    - Odpowiedz na zagadki przy moście.
        - Prawidłowe odpowiedzi: życie, czas, obecny krok.
    - Udaj się do światyni Amaunatora.
    - Na demonie użyj czaru uzdrawiającego.
    - Porozmawiaj z bogiem Amaunatorem i weź od niego część Różdżki Szczelinowej.
    - Wróć do Sassera i porozmawiaj z nim.
  4. Udaj się do Jamy na zachodzie.
    - Strażnikowi powiedz hasło od Sassera.
  5. W środku zabij wszystkich nieumarłych.
  6. W następnym pomieszczeniu - Jamie Obserwatora we wschodniej części znajdziesz drugą część Różdżki.
  7. Po połączeniu dwóch części pojawi się Niewidzące Oko.
    - Użyj na nim różdżki i zabij je.
  8. Wróć do świątyni Amaunatora i oddaj bogu Różdżkę.
  9. Ponownie Wróć do Gaala i zabij go wraz z kultystami.
  10. Wróć do Świątyni Helma po nagrodę.
XII.) Dzielnica Cmentarna.
  1. Dowiedz się kto pogrzebał Tirdira.
    - Porozmawiaj z grabarzem na wschodzie.
    - Udaj się do Dzielnicy Mostów i tam rozpocznij poszukiwania.
    - Porozmawiaj z magiem w czerwonych szatach.
    - Udaj się za uciekającym magiem do budynku.
    - Zabij oprawców maga.
    - Na piętrze owego budynku uwolnij zakładniczkę lub idź nocą po okup do Slumsów przed gospodę pod "Miedzianym Diademem".
  2. Porozmawiaj w nocy z duchem Wellwynem.
    - Udaj się na piętro do gospody pod "Miedzianym Diademem", zabij Llynisa i odbierz mu misia.
    - Oddaj misia Wellwynowi.
    - Wróć za dnia i porozmawiaj z rodzicami chłopca.
  3. Znajdź opiekuna dla Risy.
    - Porozmawiaj z paladynem Kamirem na północy.
    - Na południu jest kapłan Lathandera z sierotką Risą - porozmawiaj z nim.
    - Ponownie porozmawiaj z paladynem i podążaj się za nim by dostać XP - ki.
  4. Na zachodzie pomóż Nevinowi, zabijając jego nieumarłego wujka Lestera.
  5. W jednej z krypt zabij Króla Krypty i jego nieumarłych pomocników.
  6. W podziemiach pod cmentarzem wejdź do wielkiego kokonu w centrum i rozpraw sięz Pai'Na i jej pająkami.
XIII.) Bramy miasta.
  1. Pomóż sprzedawcy Bulliemu w kłótni.
  2. Zabij lisza zza ukrytych drzwi w tawernie.
  3. Pomóż Aulavie i Tiirowi w tawernie rozwiązać ich problem.

XIV.) Twierdza D'Arnise.
  1. Spotkaj sie z kapitanem Aratem i Nalią przy palisadzie.
  2. Odnajdź sekretne wejście do twierdzy.
  3. Skompletuj Cep Bojowy Wieków.
  4. Ugotuj mięso z psa w kuchni.
  5. Otwórz główne wrota do twierdzy.
  6. Uwolnij ciocię Nalii.
  7. Zlikwiduj Torgala i jego pomocników.
  8. Wróć do Nalii i kapitana Arata.
XV.) Targowo.
  1. Pomóż straży z Targowa rozprawić się ze zwierzętami.
  2. Rozwiąż problem zwierząt w Targowie
    - Porozmawiaj z Wielkim Kupcem Loganem w domu burmistrza.
    - Zejdź do piwnic po więcej informacji od Cernda.
    - Udaj się do Gaju Druidów.
    - Wejdź do świątyni na północy i wyzwij Druidkę Cienia Faldorn na pojedynek.
    - Powróć do Logana.
  3. Rozwiąż problem embarga nałożonego przez geniuszy.
    - Porozmawiaj z Khan Zahrea - przywódcą geniuszy w jego namiocie.
    - Pójdź do Gaju Druidów i zabij rakshasę Adrathę oraz pomocników w jej domu.
    - Przynieś głowę Adrathy Khanowi.
    - Wróć do Wielkiego Kupca.
  4. Zdobądź Opończę Waukeen dla jednej z rodzin Lurraxolów lub Alibakkarów.
    - Udaj się do siedziby jednej z rodzin po klucz do grobowca.
    - wysłuchaj propozycji Logana.
    - Uporaj się z nieumarłym w grobowcu i zabierz Opończę Waukeen.
    - Oddaj przedmiot Loganowi.
  5. Sprawdź co wystraszyło Tirisa.
    - Udaj się do jego domu i porozmawiaj z nim.
    - Spotkaj się z łowcą Darsidianem Moorem przy wschodnim wejściu do miasta.
    - Udaj się do straganu z pomarańczowym dachem.
    - Porozmawiaj z "Raissą" i Darsidianem.
    - Porozmawiaj z umierającym "Reijekiem"
    - Zabij "Raissę" i Darsidiana po zrzuceniu skór.
    - Porozmawiaj z "prawdziwą" Raissą.
    - Rzuć na nią zaklęcie Przywrócenie.
  6. Porozmawiaj z człowiekiem przy fontannie o imieniu Nebber (kilkakrotnie).
XVI.) Wzgórza Umar.
  1. Rozwiąż zagadkę tajemniczych morderstw w Imnesvale.
    - Porozmawiaj z Pastorem Lloydem w jego domu.
    - Udaj się do chatki łowcy Merelli.
    - Odnajdź tam notatkę z lokalizacją Ruin świątyni.
    - Porozmawiaj z ogrem Madulfem.
    - Wróć do pastora i przekaż mu wiadomość od ogra.
    - Lloyd zgodzi się na propozycję pastora.
    - Za jakiś czas wróć do Madulfa po nagrodę.
  2. Pomóż młodym poszukiwaczom przygód.
    - Kup im 3 miecze półtoraręczne i ciemne piwo od kupca Min Minlinga.
    - Za parę dni wejdź do jaskini Umar i pomóż młodzieniaszkom pokonać "potwora".
  3. Pomóż Daarowi zdobyć rękę córki maga Jermiena.
    - Porozmawiaj z magiem i zgódź się zdobyć krew mimika.
    - Udaj się do jaskini Umar.
    - Otwórz znajdującą się tam skrzynię i rozpraw się z mimikiem.
    - Zabierz jego krew i oddaj ją Jermienowi.
    - Zabij golema maga.
  4. Sprawdź co jest w kurczaku.
    - Porozmawiaj z Jebem.
    - Udaj sie do Erlina i kup wszystko to co znajduje się w kurczaku.
XVII.) Ruiny świątyni.
  1. Udaj się za wilkołaczycą Anath do jaskini i porozmawiaj z nią.
  2. Pójdź do wejścia Ruin świątyni.
    - Użyj zwierciadła przy krysztale i zejdź do podziemi.
  3. Zabij Strażnika Cienia i odbierz mu klucz.
    - Otwórz nim celę Mazzy i ją uwolnij.
  4. Znajdź kości Amauany i oddaj je duchowi Badona.
  5. Porozmawiaj z posągiem i rozwiąż jego zagadki.
    - Prawidłowe odpowiedzi to:
    - Rytuał Poranka - odp. 2, 3, 1.
    - Rytuał Południa - odp. 3, 1, 1.
    - Rytuał Wieczoru - odp. 1, 3, 2.
  6. Skompletuj wszystkie trzy symbole Amaunatora i Klejnot Słońca.
  7. Zabij Smoka Cienia Thaxll'ssillyiawiana.
  8. Rozpraw się z Panem Cienia i duchem Patryka.
  9. Wróć do wioski i porozmawiaj z pastorem Lloydem.
XVIII.) Wzgórza Wichrowej Włóczni.
  1. Pokonaj bandę atakujących cię ogrów - paladynów.
  2. Pójdź za Garrenem do jego chaty.
    - Przypilnuj jego córkę.
    - Uratuj córkę Garrena z Zamku Firkraaga.
XIX.) Zamek Firkraaga.
  1. Pomóż Samii odnaleźć notatki.
    - Skompletuj maskę króla Storma, zabierając jej części geniuszom w sali z wieloma drzwiami.
    - Załóż maskę i zabij niewidzialnego strażnika.
    - Zabierz ekwipunek przeciwko smokom.
    - Zabij Samię i jej towarzyszy.
  2. Wyciągnij hełm ze studni i pokonaj atakujące cię golemy.
  3. Pomóż potrzebującym poszukiwaczom przygód.
    - Rozpraw się z nimi po przemianie w wilkołaki.
  4. Zabij Tazoka i jego bandę.
    - Zabierz Tazokowi klucz do sekretnego przejścia w kanałach pod Dzielnicą Świątyń.
  5. Porozmawiaj z Firkraagiem na niższym poziomie.
  6. Zabij maga, którego wysłał smok i odbierz mu klucz do celi córki Garrena.
    - Uwolnij córkę Garrena.
  7. Wróć do Firkraaga i skończ jego żywot.
  8. Powróć do Garrena z radosnymi informacjami.

XX.) Brynnlaw.
  1. Pomóż kurtyzanie Ginii i jej bratowi Arsonowi.
    - Zabij Chremiego i zabierz jego medalion.
    - Poproś o pomoc Calahana.
    - Wróć do Ginii i przekaż jej nowiny.
  2. Znajdź sposób na wejście do Czarowięzów
    - Udaj się do gospody pod "Wulgarną Małpą".
    - Porozmawiaj z Sanikiem.
    - Jeżeli masz medalion Chremiego, udaj się do siedziby Galveny.
    - Powiedz strażnikowi, że jesteś nowym pracownikiem.
    - Zabij grupkę strażników wewnątrz.
    - W jednej z komnat jest kapitan straży - zabij go i zabierz mu klucz.
    - Wejdź do piwnicy.
    - Zabij maga Vadeka i Galvenę.
    - Porozmawiaj z Klarą, a następnie z kapitanem Golinem.
    - Udaj się do domu zakapturzonego maga Pertha.
        - Zabij go i zabierz mu Kamień Strażniczy.
    - Pójdź do domu herszta piratów.
        - Strażnikowi powiedz, ze przysyła ciebie Golin.
        - W rozmowie z hersztem udawaj niepoczytalnego.
        - Zgódź się na leczenie w Czarowięzach.
XXI.) Przytułek "Czarowięzy" cz. I.
  1. "Pozwiedzaj" przytułek.
    - Po pewnym czasie pojawi się Irenicus i nas porwie.
  2. Sen na jawie.
    - Przed wejściem do zamku spotykasz demona - oddaj mu część siebie.
    - W środku porozmawiaj z Imoen.
    - Wyjdź na zewnątrz i zwab Bhaala do zamku.
    - Przyprowadź go do Imoen i wspólnie z nią pokonaj go.
  3. Irenicus umieści cię w lochach pod Czarowięzami.
XXII.) Lochy pod przytułkiem "Czarowięzy".
  1. Poziom pierwszy.
    - Zbierz niezwykłe kamienie i uaktywnij portal.
        - Rozpraw się z potworami wychodzącymi z niego.
    - Rozwiąż zagadkę z umieszczaniem przedmiotów w posągach.
        - Kolejność układania przedmiotów, wg ruchu wskazówek zegara, od prawej strony:
        - Czaszka.
        - Klepsydra.
        - Lustro.
        - Skuty człowiek.
        - Medalion miecza.
        - Medalion słońca.
        - Zegar słoneczny.
        - Słój wody.
        - Znoszone buty.
        - Złota opaska.
        - Gwiezdny medalion.
    - Rozwiąż zagadki zadawane przez posąg pośrodku kamiennych twarzy.
        - Naciskaj twarze w kierunku ruchu wskazówek zegara, zaczynając od tej z lewej strony.
        - Prawidłowe odpowiedzi:
        - Lód.
        - Ogień.
        - Trumna.
        - Świeca.
        - Ciemność.
        - Gwiazdy.
        - Dziura.
        - Tajemnica.
        - Ryba.
        - Oddech.
        - Gąbka.
        - Cienie.
  2. Poziom drugi.
    - Użyj kamiennej księgi i pokonaj przyzywane przez nią potwory.
    - Zabij wszystkie koboldy przy ogromnym krysztale.
        - Zabierz czarodziejowi koboldów odłamek kryształu.
    - Zabij wampira Dace'a, a jego trumnę przebij kołkiem - otrzymasz dłoń wampira.
    - "Porozmawiaj" z posągiem w kształcie głowy z poziomu pierwszego.
  3. Poziom trzeci.
    - Stocz potyczkę z Bodhi w której przemienisz się w Zabójcę.
    - Zbierz mithrilowe żetony i użyj ich na maszynie do tworzenia przedmiotów.
        - Za 5 żetonów otrzymasz: Buty Północy.
        - Za 10: Buty Uziemienia.
        - Za 15: Buty Szybkości.
        - Za 20: Kolczugę Błazna.
    - Zbierz portrety stworami i użyj ich w sali z namolowanymi na drzwiach potworami.
        - Zabij wszystkie maszkary.
    - Zbierz dwa rogi minotaura i użyj ich na jego posągu - otworzą się drzwi wyjściowe.
  4. Kolejne testy.
    - Pokonaj koboldy.
    - Pokonaj mykanoidy.
    - Na pytanie zjawy odpowiedz: Drzazga.
    - Członkom komisji odpowiedz na pytania (zaczynając od prawej):
        - Pamięć.
        - Strach.
        - Rzeka.
        - Nic.
    - Pokonaj trolle.
        - Zabierz głowę jednego z nich i umieść ją na ołtarzu.
    - Porozmawiaj z duchem, a zostaniesz przeniesiony z powrotem do Przytułku.
XXII.) Przytułek "Czarowięzy" cz. II.
  1. Porozmawiaj z Lonkiem - odpowiedzi 3, 3, 2.
  2. Namów stukniętych magów na pomoc w walce z Irenicusem.
  3. Stocz pojedynek z Irenicusem.
    - Zabij Yoshimo, a jego serce zabierz do Świątyni Ilmantera na Promenadzie Waukeen.
  4. Porozmawiaj z Saemonem Havarianem - masz dwie możliwości opuszczenia przytułku.
    - Zgódź sie na jego propozycję.
        - Wróć do Brynnlaw i spotkaj się z nim w tawernie.
        - Nocą wejdź do domu Cayii.
        - Zabierz róg ze stolika i Zabij atakujących cię piratów.
        - Oddaj róg Saemonowi, oraz przyjmij od niego srebrne Ostrze.
        - Podczas rejsu stocz pojedynek z Githyanki.
        - Pójdziecie na dno wprost do miasta Sahuaginów.
    - Odmów Saemonowi.
        - Odnajdź w jednej z szafek w przytułku Klucz Jona.
        - Udaj się do pomieszczenia z teleportem.
        - Wejdź w niego, a zostaniesz przeniesiony do Podmroku.
XXIII.) Podwodne miasto Sahuaginów.
  1. Stocz pojedynek z Ettinem.
  2. Porozmawiaj z kapłanką Senityliią.
  3. Rozwiąż zagadkę Impów.
    - Elminster - ma: sejmitar - potrzebuje: fajkę.
    - Khelben - ma: wisiorek - potrzebuje: laskę.
    - Alustriel - ma: fajkę - potrzebuje: wisiorek.
    - Piergeiron - ma: laskę - potrzebuje: hełm.
    - Drizzt - ma: hełm - potrzebuje: sejmitar.
  4. Przekonaj Obserwatora do otwarcia skrzyni.
    - Zabierz Ząb Sekolaha.
  5. Zabij króla i jego obstawę.
  6. Zabij księcia i innych rebeliantów.
  7. Użyj liny na wejściu do Podmroku w bazie rebeliantów.
XXIV.) Podmrok.
  1. Uwolnij maga Vithala.
    - U Carliga kup zwój Uwolnienia.
    - Użyj zwoju.
    - Porozmawiaj z magiem i zgódź się na jego propozycję odszukania "Księgi Rytuałów".
        - Księgę ma karczmarz svirfnebli ich wiosce.
        - Odkup księgę i zanieś ją Vithalowi.
    - Udaj się do portalu Ziemi i zabij wychodzącego żywiołaka.
    - Pójdź do portalu Ognia i pokonaj żwywiołaka.
    - Udaj się do portalu Powietrza i zabij żywiołaka.
    - Zabij maga Vithala.
  2. Kula z wyrzeźbionymi twarzami, zaczynając od lewej twarzy.
    - Pokonaj szaleńca AGanalo.
    - Zabij Raevilin Strathi.
    - Zabij Riti.
    - Zgładź Alchra Diagotta.
    - Uwolnij Bedlena Dagglefodda.
        - Wróć do wioski svirfnebli.
        - Porozmawiaj ze sprzedawcą Dagglefoddem.
        - Odbierz nagrodę.
    - Namów Gonta z Riatavinu do zaprzestania walki.
  3. Pomóż smoczycy Adalon odnaleźć jej jaja.
    - Udaj się do wioski svirfnebli.
    - Porozmawiaj tam z Goldanerem.
        - Przystań na jego propozycję w zamian za klejnot światła.
        - Udaj się do kopalni.
        - Wywołaj z szybu demona, a następnie zabij go.
        - Użyj otrzymany zwój Kształtowania Kamienia.
        - Wróć po nagrodę.
    - Udaj się do Ciemnej jaskini.
        - Porozmawiaj ze smoczycą i ofiaruj jej swą pomoc.
        - Zgódź się na rzucenie iluzji.
    - Pójdź do Ust Natha.
        - Strażnikowi powiedz, ze nazywasz się Veldrin z Ched Nassad.
    - Udaj sie do Stowarzyszenia Wojowników.
        - Porozmawiaj z Solaufeninem
        - Pójdź na platformę w pobliżu wyjścia z miasta.
        - Powtórnie porozmawiaj z Solaufeninem.
        - Idź w umówione miejsce przy Wschodnich Tunelach.
        - Po drodze ubij grupę łowców przygód.
        - Porozmawiaj z Solaufeninem i uratuj kapłankę Phaere.
        - Wróć na platformę w Ust Natha.
    - Porozmawiaj z Phaere na platformie.
        - Udaj się do dużego placu na wschodzie.
        - Ubij Obserwatora.
        - Porozmawiaj z Phaere i pójdź do tawerny.
    - Idź do Podmroku i spotkaj się z Solaufeninem.
        - Powiedz mu, ze sam sobie poradzisz z zadaniem.
        - Porozmawiaj z dowódcą patrolu svirfnebli.
        - Weź od niego hełm.
        - Wróć do tawerny.
    - Udaj się do Stowarzyszenia Wojowniczek.
        - Porozmawiaj z Phaere.
        - Idź do Stowarzyszenia Wojowników.
        - Przekonaj Solaufenina do oddania płaszcza.
        - Wróć do Phaere.
        - idź z nią do łóżka lub powiedz, że jesteś dewiantem.
    - Udaj się do Świątyni.
        - Porozmawiaj z Matroną Ardulance.
        - Musisz przynieść "część" potężnego potwora:
        - Krew księcia Kua - Toa w Zachodnich Tunelach.
        - Krew Mózgu Illithidów ze Wschodnich Tunelów.
        - Oko Starszego Obserwatora z Południowych Tunelów.
        - Wróć do Matrony z przedmiotem.
    - Udaj się do Stowarzyszenia Wojowniczek.
        - Weż od Phaere fałszywe jaja i klucz do skarbca.
        - Idź do świątyni.
        - Weź od Solaufenina fałszywe jaja.
        - Wejdź pokryjomu do skarbca.
        - Podmień prawdziwe jaja z fałszywymi jajami od Phaere.
        - Oddaj Phaere jaja od Solaufenina.
        - Udaj się z drowką do Świątyni.
        - Opuść miasto i udaj się do Adalon.
        - Oddaj jej jaja i skieruj się do wyjścia z Podmroku.
        - Pokonaj kilkunastu drowów i wyjdź na powierzchnię.
  4. Pokonaj grupę Githyanków, którzy chcą odebrać ci srebrną klingę.
XXV.) Ust Natha.
  1. Porozmawiaj z Abolethem w wielkim słoju.
    - Mówimy mu, że jeśli na nas doniesie, powiemy wszystko o jego spisku.
  2. Stocz pojedynki na arenie Szodrina w tawernie.
    - Pokonaj Umbrowego Kolosa.
    - Zabij demona Nabassu.
    - Zgładź księcia Sahuaginów.
    - Zabij Obserwatora.
  3. Stocz pojedynki na arenie Sondala w tawernie.
    - Pokonaj Lasonara.
    - Pokonaj Chalinthrę.
    - Zabij 3 kolejnych magów.
  4. Powiedz drową szukającym dziewczyny fałszywy kierunek jej ucieczki.
  5. Wieża Derexa.
    - Odkup linę od Visaja.
    - Wejdź do wiezy Deirexa.
    - Zdobądź klejnoty Deirexa.
        - Ponownie wejdź do wieży Deirexa i pokonaj lisza.
        - Zabierz jego pazur.
        - Przeczesz wieżę w poszukiwaniu klejnotów.
        - Zabij Jarlaxle'a i Visaja.
    - Wejdź na piętro wieży i zabierz skarby.
    - Udaj się do posiadłości Jae'llat i pozabijaj mieszkańców.
  6. Taso Kala rozkaże ci zabić wyznawców sekty Ghaunadaura.
        - Rozpraw się z sekciarzami na placu na wschodzie.
  7. Odkup od handlarza niewolników ludzi i puść ich wolno.
XXVI.) Południowe Tunele.
  1. Zabij Starszego Obserwatora i weź jego oko dla Matrony z Ust Natha.
  2. Wyrznij wszystkie Obserwatory w lokacji.
XXVII.) Zachodnie Tunele.
  1. Zabij księcia Kua - Toa.
    - Weź zakażone kijanki z baseniku.
    - Wrzuć je do sadzawki przy księciu, aby go osłabić.
  2. Przyzwij potwora na ołtarz Demogorgona.
    - Zabij przyzwanych Demonicznych Rycerzy.
XXVIII.) Wschodnie Tunele.
  1. Pokonaj Umbrowe Kolosy na arenie.
  2. Otwórz jedne z drzwi w celi.
    - Porozmawiaj z Githyankami.
    - Zgódź się na propozycję Simyaza.
    - Otwórz drzwi na zachodzie areny
        - Zabij ogra nadzorcę.
  3. Z jednego z kotłów zabieramy serum Illithidów.
    - Wlej serum do maszyny w sali z niewolnikami.
    - Stwórz obręcze za pomocą maszyny.
  4. Użyj obreczy na Illithidzie z sali z serum.
    - Udaj się do zamkniętych drzwi i "otwórz" je Łupieżcą.
    - Ponownie porozmawiaj z Githyankami.
  5. Użyj pojemników z niewolnikami i zabij uwięzione w nich potwory.
    - Umbrowego Kolosa.
    - Szalonego Krasnoluda.
    - Kapłana Kua - Toa.
  6. Ponownie użyj obreczy na Illithidzie z sali z serum.
    - Wejdź do komnaty z Wielkim Mózgiem Illithidów.
    - Zabij wszystkich wrogów.
  7. Wróć do niewolnków i powiedz im, że są wolni.
XXIX.) Wyjście z Podmroku.
  1. Spotkaj się z królem Elthanem i zgódź się na odzyskanie latarni Lanthorn.
    - Poproś Drizzta i jego grupę o pomoc w walce z wampirami.
    - Poproś również o pomoc Rycerzy Promiennego Serca.
    - Zwróć się o pomoc także do Złodziei Cienia.
    - Udaj się do podziemi pod Dzielnica Cmentarną.
    - Zabij wszystkie wampiry i poprzekłuwaj je w sali z trumnami.
    - Zejdź na niższy poziom.
    - Wlej wodę święcona do baseników z krwią.
    - Zabij Bodhi i jej obstawę.
    - Przekuj trumnę Bodhi kołkiem i zabierz jej czarne serce oraz latarnię.
    - Oddaj Lanthorn Elthanowi i udaj się do Suldanessellaru.
  2. Jeżeli Bodhi porwała waszą/waszego ukochanego/ukochaną zabierzcie jej/jego ciało do Ruin świątyni.
    - Za podłogą z literami złóżcie jej/jego ciało i serce Bodhi statule z wyciągnietymi rękami.
XXX.) Lasy Terthyru.
  1. Uratuj ukochaną Corana.
    - Pójdź do miejsca przetrzymywania Safany przez wilkołaka LAnfeara.
    - Zabij wilkołaki.
  2. Wejdź do ukrytej jaskini.
    - Zabij mieszkające tam Kua - Toa.
  3. Zakończenie "krucjaty" Srebrnego miecza.
    - Pokonaj Kruina i jego towarzyszy.
    - Zabierz mu Rękojeść miecza.
    - Zanieś Ostrze i Rękojeść Srebrnego miecza kowalowi Cromwell'owi w Dokach.
XXXI.) Suldanessellar.
  1. Porozmawiaj z Elthanem.
  2. Porozmawiaj z kapłanką Demin w jej domu.
  3. Pomóż elfom w walce z przeciwnikami.
  4. Odszukaj kamienne instrumenty.
    - Kamienna Harfa jest w Domie Harfiarza.
    - Kamienny Róg jest w Domie Rogu.
  5. Przyzwij Awatara Rillifane'a.
    - Znajdź Złoty Kielich Życia - ma go smok Nizidramanii'yt.
    - Znajdź Księżycowe Ostrze - odnajdziemy je w Domu Księżyca.
    - Znajdź Talizman Rillifane'a - w domie talizmanu na Zagadkowej Szkatule Elfów naciśnij:
        - Runę Corellana Larethiana.
        - Symbol Rillifana.
        - Elfi Symbol Wody.
        - Runę oznaczającą Drzewo Życia.
    - Po zrobieniu tego otrzymasz Talizman Rillifane'a.
    - W Świątyni Rillifane'a zabij wrogów i złóż powyższe 3 przedmioty na ołtarzu.
    - Dzięki temu budzisz Awatara Rillifane'a.
  6. Wejdź do Pałacu.
    - Z drzewa zabierz orzechy.
    - Na statule w komnacie z wodospadem użyj Kamiennych Instrumentów.
    - Wejdź do nowootwartego przejścia.
  7. Porozmawiaj z Ellesime.
  8. Zniszcz trzy pasożyty Drzewa życia oraz ochraniające je żywiołaki.
  9. Zabij Irenicusa.
XXXII.) Piekło.
  1. Zdobądź pięć Łez Bhaala.
    - Test Gniewu.
        - Dobro: Nie przemieniaj się w Zabójcę.
        - Zło: Zamień się w Zabójcę.
        - Zabij Sarevoka.
    - Test Chciwości.
        - Dobro: Oddaj Czarną Brzytwę Geniuszowi.
        - Zło: Zabij Geniusza.
    - Test Egoizmu.
        - Dobro: Przejdź przez drzwi z lewej strony.
        - Zło: Przejdź przez drzwi z prawej strony.
    - Test Strachu
        - Dobro: Nie przyjmuj płaszcza ze skóry nimf i idź pn. drogą.
        - Zło: Przyjmij płaszcz i idź południową drogą.
        - Zabij grupką Obserwatorów.
    - Test Dumy.
        - Dobro: Nie zabijaj smoka.
        - Zło: Zabij smoka.
  2. Umieść Łzy Bhaala we Wrotach.
    - Jeżeli postępowałeś drogą Dobra to otrzymasz:
        - +1 do mądrości i charyzmy.
        - +2 do rzutów obronnych.
        - +10% odporności na magię.
        - Odporność na bronie zwykłe i +1.
        - +20% do odporności na ogień, zimno i błyskawice.
    - Jeżeli postępowałeś drogą Zła twój charakter zmieni się na zły i otrzymasz:
        - +2 do siły.
        - +15 do Punktów Życia.
        - +2 do Klasy Pancerza.
        - +2 do wytrzymałości.
        - 200.000 PD.
  3. Teraz przyszedł czas na ostateczną walkę z Jonem Irenicusem...


Twierdze

I.) Twierdza Barda - Teatr pod "Pięcioma dzbanami".
  1. Rozdzielanie ról.
    - Wybierz jedną z aktorek - Illtheię.
    - Przekaż jak najwięcej pięniędzy Higgoldowi.
  2. Kłócące się aktorki.
    - Obiecaj jednej z aktorek - Illtheii wiekszą pensję.
  3. Nieco improwizacji.
    - Przystań na propozycję Zarena.
    - Ofiaruj nieco złota reszcie grupy.
  4. Sztuka i jej klątwa.
    - Wynajmij kapłankę do przegnania klątwy.
  5. Nowy muzyk.
    - Wynajmij nowego muzyka - Balmitance'a.
  6. Przeciwnicy występu.
    - Rozpraw się z najeźdźcami.
  7. Przedstawienie.
    - Odegraj rolę mówiąc odpowiedzi: 2, 1, 1, 1, 2, 1, 2, 1, 2, 1.
    - Przejmij teatr.
II.) Twierdza Druida - Gaj druidów.
  1. Wyzwij na pojedynek aktualnego zwierzchnika Gaju.
    - Po walce odpocznij i porzomawiaj z Duchem Gaju.
  2. Trolli Szaman - Nilthiri .
    - Udaj się do Trollego Kopca.
        - Zabij wszystkie trolle.
    - Zabij trolla szamana - Nilthiri i jego bandę obok Kopca.
  3. Loren opętany przez Chaos.
    - Udaj się do Targowa.
    - Porozmawiaj z Lorenem - odpowiedzi: 3,1,1,1,1.
    - Pokonaj Chaosa.
III.) Twierdza Kapłana - Świątynia.
  1. Niewierna żona Glidena.
    - Kapłan Lathandera - powiedz Gildenowi, aby przebaczył żonie i pozwoił jej zrobić to co uważa za stosowne.
    - Kapłan Helma - powiedz mu, aby przypomniał żonie o przysiędze.
    - Kapłan Talosa - rozkaż mu zabicie żony i kochanka.
  2. Zabójstwo w afekcie.
    - Kapłan Lathandera - powiedz Ti'Vaelowi aby zapłacił odszkodowanie żonie zabitego i pogodził się z jego rodziną.
    - Kapłan Helma - powiedz mu, aby zwrócił się do rządzących.
    - Kapłan Talosa - rozkaż zabić mu wszystkich świadków zabójstwa.
        - Kiedy do nas wróci zabij i jego.
        - Zanieś jego głowę inspektorowi w Budynku Rady w Dzielnicy rządowej.
  3. Utracona wiara Ranii.
    - Kapłan Lathandera - powiedz Ranii, aby przeczekała i wszystko przemyślała - wiara sama powróci.
    - Kapłan Helma - podkreśl wagę obowiązku.
    - Kapłan Talosa - zabij ją za brak wiary i zatrzymaj jej głowę.
  4. Cortirso i jego wyzwanie.
    - Kapłan Lathandera - Zgadzamy się na propozycję Cortirsa, po chwili pojawi Lara i go przepędzi.
    - Kapłan Helma - przyjmij jego wyzwanie i zabij go.
    - Kapłan Talosa - zabierz głowę Ranii do inspektora Budynku Rady w Dzielnicy rządowej i wrabiamy Cortirsa.
  5. Święta wojna.
    - Kapłan Lathandera - zabij Pania Pogody Adę i innych wyznawców ze świątyni Talosa.
    - Kapłan Helma - udaj się do śiątyni Lathandera i zapobiegnij atakom.
        - Porozmawiaj z Adą, odpowiedzi: 2, 1.
    - Kapłan Talosa - zabij Pana Świtu Kreela i resztę wyznawców w świątyni Lathandera.
IV.) Twierdza łowcy - Chatka łowcy.
  1. Poszukiwacze złóż Mithrilu.
    - Porozmawiaj z duchem Mairyn przy chatce.
    - Udaj się do Ruin świątyni.
    - Porozmawiaj z Ingenem Tomblethenem.
    - Odnajdź naszyjnik i notatkę w nasypie skalnym.
    - Wróć do Ingena, a potem do Mairyn.
  2. Najazd Orogów.
    - Porozmawiaj z Delonem.
    - Udaj się do pastora, a potem do jaskini Umar.
        - Zabij wszystkich napastników.
    - Wróć do pastora Lloyda.
  3. Wiedźma z Umar.
    - Porozmawiaj z Delonem i pastorem.
    - Pójdź do podziemi w Ruinach świątyni.
    - Zabij Umar.
    - Wróć do Mairyn.
V.) Twierdza Maga - Kula Sfer.
  1. Adepci magii.
    - Rozkaż im stworzyć magiczny przedmiot - Różdżkę lub Sztylet.
    - Rozkaż im stworzyć magiczny zwój - Plugawy Uwiąd Abi - Dalzima.
    - Zabroń im stwarzanie magicznego artefaktu.
  2. Przyjdź na ceremonię wręczania dyplomów.
  3. Zasadzka w Kuli.
    - Porozmawiaj z posłańcem.
    - Pójdź do Kali i porozmawiaj z Teosem.
    - Pokonaj napastników.
    - Weź od Teosa Run Uwięzienia.
    - Udaj się na piętro gospody "Pięć Dzbanó" w Dzielnicy mostów.
    - Użyj na lordzie Argrimie Runu i zabij jego towarzyszy.
    - Wróć do Teosa.
  4. Pozwól robić Morulowi miksturki w Kuli Sfer.
VI.) Twierdza Paladyna - Zakon Promiennego Serca.
  1. Porozmawiaj z Prałatem Wesselanem, a potem z Williamem Reirraciem.
  2. Misja ratunkowa.
    - Udaj sie na Wzgórze Umar.
    - Zabij napastników.
    - Wróć do Reirraca.
  3. Biedni farmerzy.
    - Udaj się na Wzgórze Umar.
    - Porozmawiaj z rolnikami przed tawerną.
    - Porozmawiaj z baronem w tawernie.
        - Zabij jego i obstawę.
    - Powtórnie porzomawiaj z rolnikami.
    - Wróć do Reirraca.
  4. Ochrona Tyrianny.
    - Udaj się do domu Jutrzenków w Dokach.
    - Regularnie zabijaj przeciwników.
    - Użyj na rzekomym wujku zdolności Wykrycie zła.
        - Zabij zbója.
    - Powróć do Zakonu.
  5. Święty mściciel.
    - Zdobądź paladyński miecz zabijając smoka Firkraaga w jego zamku na Wzgórzu Wichrowych Włóczni.
VII.) Twierdza Wojownika - Warownia d'Arnise.
  1. Wkurzony kupiec.
    - Zapłacamy mu za szkody największą sumę.
  2. Kradzież w dobrej wierze.
    - Porozmawiaj ze złodziejem.
    - Przebacz mu i ofiaruj złoto na lekarstwo.
  3. Kapłan Tempusa.
    - Pozwól mu prowadzić świątynię.
  4. Rządania.
    - Odmów Roenallowi zabrać nasze ziemie.
  5. Rozterka sercowa.
    - Doradź Chanelle poślubienie Jessupa.
    - Ofiaruj im 500 szt. złota.
  6. Szantażyści.
    - Daj im 1.000 szt. złota.
  7. Powódź.
    - Przeznacz na naprawy 5.000 szt. złota.
  8. Napaść na twierdzę.
    - Zabij Lorda Roenalla.
VIII.) Twierdza Złodzieja - Gildia Złodziei Cienia.
  1. Zasadzka na Promenadzie.
    - Porozmawiaj z Lathanem, a nastepnie z Amą.
    - Udaj się nocą na Promenadę Waukeen.
    - Spotkaj się z Amą.
    - Zabij napastników.
  2. Złodziej wśród złodziei.
    - Wstrzymaj pensję złodziejom.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Telkontar, 04.01.2008, 08:19
Uważajcie. Gra mimo poprawek nadal ma bugi. Gdy wykonamy jakiś quest to nie zagadujmy ponownie z postaciami, które nam o nim powiedziały. Może pojawić sie po raz drugi, a my nie będziemy w stanie go wypełnić. Tak np jest z Uwięzionym Magiem w Podmroku. Jeśli zagadacie z kupcami przed rozmową ze smoczycą (i zmianą w Drowów) i zakończycie Quest, to po zamianie można zagadać drugi raz i Quest znowu się pojawi, ale wtedy nie da sie go ukończyć...
Avatar
znający prawde, 02.01.2009, 14:14
jak walczymy ze m... podajże nem'llarem w suldaneselarze to najlepiej rzucić zaklęcie 7 poziomu ostatnie życzenie i niech wojownik zagada i zatrzyma czas
Avatar
orle0, 05.09.2009, 18:21
gdzie znajdę tego smoka Nizidramanii'yt?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.