Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Czary 10 poziomu

Czary 10 poziomu

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 09:52
Czary maga- te naprawdę potężne czary magów wysokiego poziomu potrafią unicestwić małą armię wcale nie najsłabszych potworów. Znane są jako czary 10 poziomu, ale są zapamiętywane jako czary poziomu 9.

 

Akceleracja

Zasięg dowolny Czas rzucania 9
Czas działania natychmiast Obszar działania specjalny
Rzut obronny brak

Opis Ten niezwykle pomocny czar usuwa przerwy pomiędzy kolejnymi rzucanymi zaklęciami. Słowem mag może rzucać czary jeden po drugim, bez przerwy. Czar ten działa przez dwie rundy.

Kometa

Zasięg 90 m Czas rzucania 9
Czas działania natychmiast Obszar działania wszyscy w promieniu 10 m
Rzut obronny brak

Opis Jeden z najpotężniejszych czarów 10 poziomu. Jest zaawansowaną wersją Roju Meteorytów. Gdy mag rzuci czar we wskazany przez niego obszar uderza ogromnych rozmiarów kometa (lub meteor), która zadaje 10k10 (czyli maksymalnie 100 pkt. obrażeń) wszystkim wrogom, a jej fala uderzeniowa powala ich na 1k4 rundy. Czar ten nie wyrządza żadnych szkód naszej drużynie.

Oddech Smoka

Zasięg w polu widzenia Czas rzucania 3
Czas działania natychmiast Obszar działania obszar w promieniu 10
m Rzut obronny specjalny

Opis Kolejne potężne zaklęcie. Po rzuceniu zaklęcia pojawia się w polu widzenia głowa (i tylko głowa ;-)) dorosłego czerwonego smoka, która nie omieszka potraktować ogniem wskazany przez maga obszar -). Oczywiście ogień czerwonego smoka zadaje 20k10 obrażeń (do 200 pkt. obrażeń!!!) wrogom i wywiewa ich z dala od miejsca trafienia ognia. Czar ten, podobnie jak poprzedni nie robi krzywdy naszym milusińskim.

Ostrza Energii

Zasięg specjalny Czas rzucania 3
Czas działania 4 tury Obszar działania specjalny
Rzut obronny brak

Opis Czar ten tworzy dysk energii magicznej, który dodaje magowi +10 do TraKO i zwiększa liczbę jego ataków do 9. Rzucony dysk trafia w przeciwnika i zadaje mu 1k4+5 pkt od pocisków i 1k10 dodatkowych obrażeń od elektryczności. Mag dostaje jeden dysk na każdy dodatkowy poziom.

Przyzwanie Mrocznego Planetara

Zasięg 40 m Czas rzucania 5
Czas działania 4 rundy +1poziom Obszar działania specjalny
Rzut obronny brak

Opis Zaklęcie to otwiera Bramy Otchłani, z której przywołuje Mrocznego Planetara. Planetar walczy po stronie maga który rzucił czar, dopóki nie zginie lub nie minie czas działania zaklęcia.

Przyzwanie Planetara

Zasięg 40 m Czas rzucania 5
Czas działania 4 rundy +1poziom Obszar działania specjalny
Rzut obronny brak

Opis Zaklęcie to jest niemal takie samo jak Przyzwanie Mrocznego Planetara. Różnica polega na tym, że zamiast Bram Otchłani otwierają się Bramy Nieba i wyskakuje ) z nich Planetar.

Czary kapłana- sytuacja jest podobna do czarów maga, tyle tylko, że nie są to czary 10 poziomu, lecz czary misji. Niektóre czary mogą rzucić jedynie druidzi.

Aura Płomiennej Śmierci

Zasięg 0 Czas rzucania 4
Czas działania 1 rundapoziom Obszar działania rzucający
Rzut obronny brak

Opis Po rzuceniu tego czaru kapłana otacza aura płomieni zadających obrażenia wrogom. Zapewnia ona 90% odporności na ogień (zwykły i magiczny) i Klasę Pancerza obniżoną o 4. Dodatkowo wszelkie ataki wykonane z 1,5 m są nieskuteczne, a atakujący otrzymuje 2k10+2 obrażeń od ognia.

Burza Zemsty

Zasięg 90 m Czas rzucania 8
Czas działania natychmiast Obszar działania promień 10 m
Rzut obronny specjalny

Opis Całkiem efektowne i efektywne zaklęcie tworzące we wskazanym obszarze opady kwasu, błyskawice i trzęsienie ziemi. Jeśli wrogowie potraktowani tym zaklęciem są na poziomie niższymrównym 8 giną na miejscu. Wrogowie, którzy są powyżej 8 poziomu, co 3 rundy otrzymują 1k6 obrażeń od elektryczności, 1k6 od ognia i 1k6 od kwasu, który w pierwszej rundzie może ich również zatruć.

Grupowe Wskrzeszenie

Zasięg w polu widzenia Czas rzucania 2
Czas działania stały Obszar działania maksymalnie 5 członków drużyny
Rzut obronny specjalny

Opis Zaklęcie to jest znacznie silniejszą wersją Wskrzeszenia. Zamiast jednej osoby kapłan może wskrzesić do 5 członków drużyny, którym przywraca 3k10+1poziom Punktów ?ycia, niezależnie od ich rasy.

Implozja

Zasięg w polu widzenia Czas rzucania 9
Czas działania 2 rundy Obszar działania 1 istota
Rzut obronny specjalny

Opis Mag rzucający ten czar tworzy pod wybranym przeciwnikiem szczelinę w ziemi, która imploduje i wciąga do swego wnętrza nieszczęśnika zadając mu 10k10 obrażeń od ognia i 10k10 od broni obuchowych.

Kula Ostrzy

Zasięg 0 Czas rzucania specjalny
Czas działania 1 tura Obszar działania specjalny
Rzut obronny brak

Opis Rzuciwszy to zaklęcie kapłan tworzy krąg ostrzy, które wirują wokół niego. Taka zapora jest nie do pokonania, więc każdy kto w czasie trwania czaru zaatakuje kapłana otrzyma w prezencie 10k10 obrażeń.

Przemiany w ?ywiołaki

Zasięg 0 Czas rzucania 4
Czas działania 5 tur Obszar działania rzucający
Rzut obronny brak

Opis Czary Przemiana w ?ywiołaka Ognia i Przemiana w ?ywiołaka Ziemi przemieniają jak sama nazwa mówi rzucającego w potężnego żywiołaka mającego 24 kostki. Przemiana ta zapewnia przemieniającemu KP-5, TraKO 2 i 3k10 dodatkowych P?. ?ywiołak Ognia zadaje 10k10 obrażeń od ognia i 10k10 normalnych obrażeń. ?ywiołak Ziemi zadaje 10k10 miażdżących obrażeń.

Przyzwanie DevyUpadłego Devy

Zasięg 40 m35 m Czas rzucania 5
Czas działania 4rundy+1poziom Obszar działania specjaln
Rzut obronny brak

Opis Zaklęcia te otwierają odpowiednio Bramy Nieba i Bramy Otchłani, które przywołują DevęUpadłego Devę. Będzie on walczyć po stronie rzucającego czar dopóki nie zginie lub nie minie czas działania zaklęcia.

Przyzwanie ?ywiołaków i Większe Przyzwanie ?ywiołaków

Zasięg 10 m Czas rzucania 1 runda
Czas działania 10 rund Obszar działania specjalny
Rzut obronny brak

Opis Czary te przyzywają dowolne żywiołaki (Przyzwanie ?ywiołaków) lub dowolnie wybranego Księcia ?ywiołaków (Większe Przyzwanie ?ywiołaków), które to walczą przy boku rzucającego do swej śmierci lub do czasu minięcia czaru.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.