Twierdza Łowcy
Chatka łowcy
Udajemy się do Dzielnicy Rządowej. W parku napotykamy Delona, który mówi nam o kłopocie na Wzgórzu Umar (zaznacza nam to miejsce na mapie). Idziemy tam na pd.-wsch. lokacji jest chatka Pastora Lloyda, który zleca nam rozwiązanie sprawy mordów (nie, nie mord) w okolicy - szczegóły w solucji.
- Ta część zadania była dostępna dla wszystkich. Teraz jeśli jesteśmy Łowcą możemy zostać... Łowcą (czyt. obrońcą) Imnesvale i otrzymać chatkę łowcy (kiedyś należała ona do Merelli - poprzedniej łowczyni, która zginęła w Ruinach świątyni. W chatce znajdziemy kilkadziesiąt dość przydatnych przedmiotów.
Uwaga! Jeśli damy okolicznym "poszukiwaczom przygód" pyfko i trzy miecze, to możemy zostać zwolnieni z posady łowcy (gdzie oni znajdą drugiego, tak wspaniałego?)!
Poszukiwacze złóż Mithrilu
Za parę dni (3) przy naszej chatce spotkamy ducha Kacpr...tzn. Mairyn - ducha lasu, który(a) poprosi nas o pomoc - pewni ludzi bezczeszczą Ruiny świątyni. Zgadzamy sie współpracować z duchem (a kto by się sprzeciwił, chyba tylko Korgan. W centralno-południowej cz. tej lokacji znajduje się grupka ludzisków. Rozmawiamy z przywódcą Ingenem Tomblethenem. Mówi on, że szuka złóż Mithrilu (ta! gdzie?). Na wschód od nich jest nasyp skalny z naszyjnikiem z mithrilu i notką. Wracamy do poszukiwaczy. Odmawiamy nagrody (tj. złota) od Ingena, aby otrzymać 10.000 PD. Po powrocie do Mairyn otrzymamy kolejne 21.500 PD.
Najazd Orogów
Po trzech dniach przydrepta Delon i będzie błagał o pomoc - Orogi napadają na nasza wiochę (spokojnie, wyluzuj Delon, Orog nie zając, nie ucieknie). Idziemy do Pastora, a później do jaskini mniej więcej w centrum mapy. Zabijamy napastników - 3 Orogi, 1 Herszt, 2 Orkowie łucznicy - jednym słowem banał. W środku jaskini odnajdziemy Madulfa (mam nadzieję, że nie zabiliście go wcześniej) - 21.750 PD. Wracamy do Pastora Lloyda i dostajemy 25.000 PD (jeśli zabiliście Madulfa - 20.000).
The Umar Witch Project
Za 5 dni przybiegnie Delon(g) i zakomunikuje nam, że wiedźma Umar znowu atakuje. Gadamy z Pastorem Lloydem. Idziemy do podziemi pod Ruinami Świątyni (przed wejściem pojawi sie Mairyn i poprosi nas o to samo). Przedzieramy sie przez hordy nieumarłych i demonów i docieramy do miejsca z którego zabieraliśmy klejnot światła, czyli do takiego dużego klejnotu. Znajdziemy tam wiedźmę Umar. Walka z nią, wbrew pozorom jest prościutka (przy zwłokach znajdziemy szatę maga i pierścień ochrony przed ogniem). Wychodzimy na powierzchnie. Mairyn da nam przewspaniałą Figurkę Księżycowego Psa (patrz niżej) i 26.750 PD, a Pastor figę z makiem...
Jest to Figurka Cudownej Mocy, która przyzywa z eteru psa księżycowego Cerebusa. Cerebus usłucha właściciela figurki, jeśli taka będzie jego wola. W przeciwieństwie do innych podobnych figurek, Cerebus służy dzięki pragnieniu walki ze złem i przyczyniania się do zwycięstwa prawości, a nie jest spętany magią przedmiotu.
Cerebus może rzucać czary:
- Lustrzane odbicie (3 razy dziennie)
- Wzrok Księżycowego Psa- rozprasza wszelkie iluzje, wykrywa zło i pułapki (3 razy dziennie)
- Skowyt Księżycowego Psa- powoduje strach u wroga, a u przyjaciół zwiększa morale i rzuca na nich ochronę przed złem (1 raz dziennie) -
- Liźniecie Księżycowego Psa leczy 8 PŻ, trucizny, zarazę, ślepotę itp. (3 razy dziennie)
- Ulepszona niewidzialność (1 raz dziennie)
Jest odporny na:
- Uroki
- Strach
- Truciznę
- zwykłe bronie
- na magię - 25%
- ataki fizyczne - 25%
-Ma 74 pkt. życia
-KP 0
-1 atak na rundę
-jego pazury zadają 3K4 +1 obrażeń.
Psina pomaga nam 5 minut.
Und das ist alles. Wir nicht haben arbeiten fur Łowcen...