| Bramy Miasta | Brynnlaw | Doki | Dzielnica Cmentarna | Dzielnica Mostów Dzielnica Rządowa | Dzielnica Świątyń |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
Suldanessellar
- Wyjście z tego przepieknego miasta elfów.
- Dom rogu - w tym budynku odnajdziemy Kamienny Róg (oraz trzy golemy do ubicia) - potrzebny do otworzenia przejścia w Pałacu [10].
- Dom Talizmanu - w środku na prawo odnajdziemy Zagadkową Szkatułkę Elfów musimy na niej nacisnąć kolejno:
1. Runę Corellana Larethiana.
2. Symbol Rillifana.
3. Elfi Symbol Wody.
4. Runę oznaczającą Drzewo Życia.
W nagrodę dostaniemy Talizman Rillifana potrzebny w Świątyni [5]. - Dom kapłana - znajdziemy tu czar Zatrzymanie czasu Runę elfiego kapłana - ułatwiającą nam zagadkę z [3].
- Świątynia Rillifane'a - w środku niej napotkamymaga Suneera, demona Glabarezu, Żelaznego Golema, Rakshasę. Po uporaniu się z całym towarzystwem w ołtarzu składamy: Talizman Rillifana [3], Księżycowe Ostrze [9] i Złoty Kielich Życia [7]. Po chwili pojawia sie Awatar Rillifane'a, który ofiaruje nam Kostur Lasów +4 (+3 do KP i przyzywanie Pokracznego kopacza - najlepsza laska dla druida w Cieniach Amn) oraz przyzywa Duchy Lasu, które rozprawią się z pozostałymi pomagierami Irenicusa.
- Dom kapłanki Demin - przed jej domem będziemy musieli załatwić demona i maga (trudna walka). W środku odnajdziemy kapłankę atakowaną przez 3 Rakshasy (przy zwłokach jednego z nich odnajdziemy pas podnoszący siłę do 20!) - musimy sie z nim szybko uporać, bo inaczej zgładzą kapłankę. Po wszystkim kapłanka wyjaśni nam co mamy robić aby uratować Drzewo Życia.
- Smok Nizidramanii'yt (świetne ćwiczenie na wymowę) - w tej lokacji odnajdziemy smoka Nizidr...załóżmy Niziego. Nie ma sensu z nim pertraktować. Po zabiciu go odnajdziemy Złoty Kielich Życia potrzebny w [5] i Kolczugę Pieśniarza Klingi +4 (do ulepszenia u Cespenara).
- Dom Harfiarza - znajdziemy tu Kamienną Harfę potrzebną do otworzenia przejścia w Pałacu [10].
- Dom Księżyca - będziemy tu swiadkami ciekawej scenki elf kamikaze poświęca się dla nas (miedzy innymi) zabijając Balora. Przy jego zwłokach znajdziemy Księżycowe ostrze potrzebne w świątyni [5].
- Pałac - kiedy obudzimy Awatara [5], będziemy mogli wejść do środka (przed wejściem pojawi się elf-sprzedawca, możemy posprzedawać parę rzeczy). W środku z drzewa zabieramy orzechy, a w następnym pomieszczeniu do posągów dołączamy Kamienną Harfę [8] i Kamienny Róg [2] i idziemy odkrytym sekretnym przejściem na spotkanie przeznaczeniu...