| Bramy Miasta | Brynnlaw | Doki | Dzielnica Cmentarna | Dzielnica Mostów Dzielnica Rządowa | Dzielnica Świątyń |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
Podwodne Miasto
- Król Sahuiginów - przy pomocy Saemona, który próbował nas wyciągnąć z Czarowięzów, ale jego łajba zatoneła trafiamy do tego podwodnego miasta i jesteśmy stawiani przed oblicze króla, który skałada nam propozycję zabicia księcia [5]. Musimy się zgodzić (choć nie musimy tego wykonać), bo król rozkaże nas zgładzić.
- Znajduje się tu para chochlików, którzy proponuja nam zagadkę - mamy powsadzać przedmioty prawowitych właścicieli do ich skrzyń:
Elminster - ma: sejmitar - potrzebuje: fajkę,
Khelben - ma: wisiorek - potrzebuje: laskę,
Alustriel - ma: fajkę - potrzebuje: wisiorek,
Piergeiron - ma: laskę - potrzebuje: hełm,
Drizzt - ma: hełm - potrzebuje: sejmitar. - Tutaj znajdziemy wrogą kapłankę w towarzystwie grupki sahuaginów. Przy jej zwłokach odnajdziemy wspaniały Płaszcz odzwierciedlenia, który odbija min. Promienie obserwatorów!
- Znajduje sie tu Lord morskich zombich w towarzystkie innych nieumarłych - walka nie jest zbyt trudna - musimy pamiętać aby rzucić czar Strefa czystego powietrza, bo zombie puszczają gazy.
- Spotkamy tu Księcia sahuaginów, możemy przystać na jego propozycję w zabiciu króla [1], by potem zabić i jego.
- Wejście do Podmroku - jeśli mamy magiczną linę (od księcia lub króla sahuaginów) to możemy się udać sie do "krainy ciemności" w pogoni za Irenicusem.
- Wejście do siedziby buntowników (księcia i spółki) - aby nas nie zatakowali musimy mieć Kulę buntownika - ofiaruje nam ją kapłanka na wsch. od siedziby króla [1].