| Bramy Miasta | Brynnlaw | Doki | Dzielnica Cmentarna | Dzielnica Mostów Dzielnica Rządowa | Dzielnica Świątyń |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
Dzielnica Mostów
- Wyjście z dzielnicy.
- Posiadłość Balthisów- nie znajdziemy tu nic ciekawego oprócz guza.
- Na pietrze tego budynku znajdziemy Róg Valhalli - patrz: dział Ciekawostki.
- Posiadłość Saerka Fahhrahda - patrz: Romans z Anomenem.
- Opuszczony dom - mieszka tu Neb - morderca dzieci z Wrot Baldura. Pojawi się on w tym domu kiedy dowiemy się od Ungera Ciemne Wzgórze (gospoda pod "Miedzianym Diademem") o rudzie Illithu (zadanie "Pozyskaj usługi Sir Sarlesa dla świątyni").
- Świątynia Helma.
- Skwer kupców - spotkamy tu dwóch sprzedawców i kurtyzanę, która okaże sie pomocna przy rozwiązywaniu zadania z morderstwami.
- Gospoda "Pięć dzbanów" - w jej piwnicach znajduje się teatr - patrz: Twierdza barda. Ponadto kiedy pogadamy z barmanem mając w drużynie Mazzy - dostaniemy Buty Ukrycia. Jeżeli mamy w drużynie Haer'Dalisa to dostaniemy od niego klejnot.
- Sklep Garbarza - tutaj mieszka Reijek- garbarz, który morduje ludzi podobnie jak łódzkie pogotowie (jednak on dosłownie) dla skór.
- Karczma Delosara - na piętrze znajdują się goście powiązani z zadaniem z czaru "Ograniczone życzenie", więc nie zabijajcie ich przed wykonaniem tego questu.
- Drzwi prowadzące na zach. zaprowadzą nas do krypty lisza (ma on część ciała Kangaxxa) - walka niezwykle trudna. A na pd. drzwi (musimy mieć Kamień Łotrzyków) do innego wymiaru z Wojownikami Runów - walka z nimi jest ekstremalnie trudna - lisz Shangalar, wampir, obserwator, 5 złodziei, wojownik, mag, ale znajdziemy przy nich wspaniały Kostur Magów (aby powrócić do naszego wymiaru należy wrzucic oko obserwatora do kotła na pn.). Walki w obydwóch przypadkach są niezwykle trudne więc lepiej bądźcie do nich przygotowani.