| Bramy Miasta | Brynnlaw | Doki | Dzielnica Cmentarna | Dzielnica Mostów Dzielnica Rządowa | Dzielnica Świątyń |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
Dzielnica Cmentarna
- Wyjście z dzielnicy.
- Wejście do podziemi - obok wejścia na zach. zobaczymy zabawną scenkę: zombie wujek Lester chce zabic chytrego bratanka Nevina. My pomagamy Nevinowi i tłuczemy zombiaka - 7.500 PD.
Wracając do podziemi - w nich swą siedzibę ma Gildia Wampirów. Jeśli pracujemy dla Złodziei Cienia to aż dwa razy będziemy musieli wyrżnąć wszystkie wampiry i ich przywódczynie Bodhi. Ponadto znajdziemy tu (w centrum) ogromniasty kokon. W środku niego stoczymy walkę z "matką" pajaków - Pai Na i jej "dziećmi". Przy jej zwłokach znajdziemy Figurke pająka dzięki której bedziemy mogli przywołać pająka przenikającego - Kitthixa, a w skrytce na środku znajdziemy kamień Ioun. Zobacz również Quest Korgana i Edwina. - W środku tej krypty odnajdziemy Króla Krypty - nieumarłego wojownika. Przy jego zwłokach znajdziemy git długi miecz: Namarra +2, który może rzucać zaklęcie Cisza 5 metrów.
- Tutaj znajduje się zbłąkany paladyn - Kamir, który stracił dziecko.
- Znajdziemy tu kapłana i dziewczynkę Risę, która jest sierotą i potrzebuje opieki. Idziemy z tym do paladyna Kamira [4], który przygarnie dziewczynkę 12.250 PD + 3.000 PD.
- Znajduje się tu świeżo zakopany grób. Z jego wnętrza dochodzą odgłosy! Odkopujemy go i wyciągamy Tirdira, opowiada on nam historię jak to został pogrzebany i ofiarowujemy mu pomoc w ujęciu bandytów, może grabarz Sethl na pn.-wsch. będzie coś wiedział... dalsza część w Solucji.