| Bramy Miasta | Brynnlaw | Doki | Dzielnica Cmentarna | Dzielnica Mostów Dzielnica Rządowa | Dzielnica Świątyń |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
Doki
- Wyjście z dzielnicy.
- Gildia Złodziei Cienia - główna siedziba Złodziei Cienia w Athkatli. Znajdziemy tutaj szefa wszystkich szefów - Arana Linvaila, który pomoże nam uratować Imoen. Patrz też: Twierdza Złodzieja.
- Dom Perebka - jeżeli bedziemy chcieli wejść do budynku Harfiarzy [9] to będziemy musieli zabić właściciela tego domu.
- Dom Valygara - lokaj w tym domostwie powie nam gdzie znajduje sie Valygar (Wzgórze Umar).
- Świątynia Oghmy - przed światynią jest kupiec, który może zrobić nam i Jaheirze naszyjnik z naszymi podobizmami!
- Dom Jutrzenków - będziemy musieli chronić w nim sierotę - Tyriannę - patrz: Twierdza Paladyna.
- Tawerna "Morska Zdobycz" - w niej znajdziemy Barona Ployera (patrz: Quest Jaheiry) oraz Marcusa - patrz: Twierdza Złodzieja. Przed tawerną na schodach spotkamy Xara, który będzie chciał uratować swego przyjaciela Montanora z siedziby Harfiarzy - [9].
- Dom Reyica Gethrasa - będziemy musieli zabic właściciela na 2 piętrze. Patrz: Twierdza Złodzieja.
- Siedziba Harfiarzy - tutaj bedziemy musieli zanieść rannego Ranlefa, którego spotkamy losowo podczas podróżowania z dzielnicy do dzielnicy. Zanosimy go do kolesia przed wejściem - Rylocka. Z tym budynkiem wiąże się także Quest Jaheiry.
- Zejście do przystani - tutaj będziemy musieli spotkać się z Mook - patrz: Twierdza Złodzieja.
- Gildia Mae'Vara- po zabiciu go może stac się naszą własnością. Patrz: Twierdza Złodzieja.
- Kuźnia Cromwella - rezyduje tu kowal Cromwell u którego bedziemy mogli wykuć różne przedmioty - patrz: dział Cromwell.
- W piwnicach tego budynku znajduje sie krypta lisza Kangaxxa. Prosi nas on o skompletowanie jego ciała. Jego "części" posiada lisz w Dzielnicy Mostów oraz lisz w siedzibie Kultu Niewidzącego Oka w kanałach Dzielnicy Światyń. Po zaniesieniu wszystkich członków Kangaxx powstanie i zamiast nam podziękować zaatakuje nas. Po zlikwidowaniu jego pierwszej formy, zamieni sie w Demi-Lisza. Walka będzie zabójczo trudna (patrz: dział Przeciwnicy). Po zabiciu go dostaniemy 55.000 PD i wspaniały pierścień Gaxxa (patrz: dział Ciekawostki -> Władca pierścieni). Jak widać opłaca się go załatwić.