| Bramy Miasta | Brynnlaw | Doki | Dzielnica Cmentarna | Dzielnica Mostów Dzielnica Rządowa | Dzielnica Świątyń |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
Brynnlaw
- Przejście do Przytułku "Czarowięzy".
- Dom herszta piratów - Desharika, przed wejściem mówimy piratowi, że przysłał nas kpt. Golin [4]. W środku jeżeli udamy, że jesteśmy psychiczni - Desharik zaprowadzi nas do Czarowięzów.
- Dom Cayii - po powrocie z Przytułku, będziemy musieli wykraść w nocy z jej domu róg dla Saemona Havariana.
- Dom uciech lady Galveny - musimy tam zabić Galvenę i uwolnić Klarę, która zaprowadzi nas do kapitana Golina. Ten wyjawi nam jak dostac się do Czarowięzów.
- Calahan - pomoże nam wywieźć Ginię [8] i jej brata Arsona z wyspy.
- Gospoda pod "Wulgarna Małpą" - tutaj będziemy musieli spotkać się z Sanikiem, a potem z Saemonem. Na lewo od gospody znajduje się Chremy, patrz: [8].
- Świątynia Umberlee.
- Kurtyzana Ginia - prosi nas o pomoc. Musimy zabić Chremiego [6] - 1.100 PD i potem pójść do Calahana, aby ten pomógł jej w ucieczce - 2.000 PD. Następnie znowu idziemy do Ginii, aby jej ogłosić tę radosną nowinę - 9.000 PD.
- Dom adepta Pertha - jeżeli chcemy wejść do Czarowięzów (za sposób z Desharikiem [2] dostaniemy jednak więcej doświadczenia) to musimy go zabić i zabrać z jego zwłok Kamień strazniczy Przytułku następnie udajemy sie do przejścia [1].