Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Podwodne Miasto

Podwodne Miasto

Data opublikowania: 25.03.2007, 15:23
Ostatnia edycja: 25.09.2007, 01:33

Podwodne Miasto
  1. Król Sahuiginów - przy pomocy Saemona, który próbował nas wyciągnąć z Czarowięzów, ale jego łajba zatoneła trafiamy do tego podwodnego miasta i jesteśmy stawiani przed oblicze króla, który skałada nam propozycję zabicia księcia [5]. Musimy się zgodzić (choć nie musimy tego wykonać), bo król rozkaże nas zgładzić.
  2. Znajduje się tu para chochlików, którzy proponuja nam zagadkę - mamy powsadzać przedmioty prawowitych właścicieli do ich skrzyń:
    Elminster - ma: sejmitar - potrzebuje: fajkę,
    Khelben - ma: wisiorek - potrzebuje: laskę,
    Alustriel - ma: fajkę - potrzebuje: wisiorek,
    Piergeiron - ma: laskę - potrzebuje: hełm,
    Drizzt - ma: hełm - potrzebuje: sejmitar.
  3. Tutaj znajdziemy wrogą kapłankę w towarzystwie grupki sahuaginów. Przy jej zwłokach odnajdziemy wspaniały Płaszcz odzwierciedlenia, który odbija min. Promienie obserwatorów!
  4. Znajduje sie tu Lord morskich zombich w towarzystkie innych nieumarłych - walka nie jest zbyt trudna - musimy pamiętać aby rzucić czar Strefa czystego powietrza, bo zombie puszczają gazy.
  5. Spotkamy tu Księcia sahuaginów, możemy przystać na jego propozycję w zabiciu króla [1], by potem zabić i jego.
  6. Wejście do Podmroku - jeśli mamy magiczną linę (od księcia lub króla sahuaginów) to możemy się udać sie do "krainy ciemności" w pogoni za Irenicusem.
  7. Wejście do siedziby buntowników (księcia i spółki) - aby nas nie zatakowali musimy mieć Kulę buntownika - ofiaruje nam ją kapłanka na wsch. od siedziby króla [1].

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.