Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Yoshimo

Yoshimo

Data opublikowania: 22.03.2007, 19:39
Ostatnia edycja: 11.04.2012, 23:08
Yoshimo
Yoshimo to złodziej z Kara-Tur, daleko z poza Faerunu. Postępuje z honorem i zgodnie z kulturą swej dalekiej ojczyzny. Często napotykał trudności, próbując zaaklimatyzować się w krainach zachodu. Ale lubi wyzwania i nie pozwoli, by takie drobiazgi go zniechęciły. Wędruje po świecie i pracuje dla każdego, kto ma pieniądze, by mu zapłacić. Przez pewien czas był w Athkatli i miał okazję nawiązać tam kontakt ze światkiem przestępczym.

Statystyki
Rasa Człowiek
Klasa Łowca Nagród
Charakter Neutralny
Siła 17
Zręczność 18
Kondycja 16
Inteligencja 13
Mądrość 10
Charyzma 13

Komentarz: Yoshimo jest najlepszym w grze złodziejem, szkoda , że nie mamy go do końca, jest jednak na to sposób-> patrz w dziale Ciekawostki. Jego specjalne pułapki są zabójcze (dobrą taktyką jest umieszczanie tych pułapek pod np. smoki - Thaxll'ssillyia czy Firkraaga kiedy się tego nie spodziewają kiedy ich zaatakujemy, pułapki automatycznie zadają im połowę obrażeń!). Ponadto dla Yoshimo nie ma rzeczy niemożliwych i rozbroi niemal każdą pułapkę i otworzy niemal każdy zamek. (Radziłbym teraz tego nie czytać, jeśli grasz pierwszy raz w BG2) Jednak za to zajście w Czarowięzach dostaje duży minus (powinienem odjąć od oceny 120 %!) . Ale pomimo tego jest dobry i tyle!

Ocena: 90 %

Komentarz Aleksis: Lubię kolesia :) pomimo tego, że (spoiler) nas zdradza (ale i na to jest sposób ), to jest sympatyczny i przy tym jest najlepszym złodziejem (oprócz mnie, oczywiście ). Szkoda, że twórcy gry zrobili go tak dobrego.

Ocena: 70 %

Jak go zdobyć: Spotykamy go przy portalu mefitów na drugim poziomie lochów Irenicusa. Przyłącza się bez problemów.

Quest: Pośmiertny. Kiedy (uwaga spoiler!) zabijamy go w Czarowięzach zabieramy z jego zwłok jeszcze gorące... serce. Będziemy musieli z nim trochę pochodzić (dziwne, że się nie psuje i nie gnije) Dopiero po wyjściu z Podmroku w 6 rozdz. idziemy do świątyni Ilmantera (zaznaczona na mapie) na Promenadzie Waukeen. Tam dajemy "pikawę" kapłanowi, który dzięki temu oczyści i uwolni duszę Yoshimo i już. Aha bym zapomniał teraz lepiej usiądźcie dostaniemy za ten czyn uwaga uwaga 200.000 PD!!!! Słownie dwieście tysięcy punktów doświadczenia, (200k). Jednak opłacało się go zabić :)

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Belisarius, 01.01.2013, 02:02
Przez ten epizod z odłączeniem go od drużyny w Czarowięzach pod znakiem zapytania staje sens awansowania go przez kolejne poziomy skoro i tak wiemy, że nas opuści. Sytuacja podobna jak z Imoen, dlatego też miałem go kilka razy "na próbę", a tak to wybieram Jana - chyba, że sam gram złodziejem.

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.