Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Wzgórza Umar

Wzgórza Umar

Data opublikowania: 25.03.2007, 17:13
Ostatnia edycja: 25.09.2007, 00:48

Wzgórza Umar
  1. Chatka łowcy Merelli - domek tutejszej łowczyni, która zaginęła w Ruinach świątyni. Po pozytywnym wykonania zadania w Ruinach będziemy mogli przejąć tę chacjentę - patrz: Twierdza Łowcy.
  2. Karczma - od karczmarza dostaniemy książkę "Projekt wiedźmy z Umar" i dowiemy sie interesujących rzeczy. Bedzie musieli też tutaj przybyć w związku z Twierdzą Paladyna. Przed karczmś znajdujś się kupcy. U jednego z nich bedziemy mogli zrobić Zbroję z ludzkiej skóry- patrz: dział Artefakty.
  3. Dom pastora Lloyda - zleci nam rozwiązanie zagadki morderstw, ponadto jak będziemy tutejszym łowcą zlecać nam będzie inne zadania - patrz: Twierdza Łowcy.
  4. Chata czarodzieja Jermiena - przed chatą znajduje się Daar zakochany w córce właściciela domu. Mag zleca nam zadanie zdobycia krwi mimika do ożywienia jego golema. Mimik pod postacia skrzyni znajduje się w jaskini [6].
  5. Madulf i jego banda - pastor Lloyd podejrzewa, że za morderstwami stoją właśnie te ogry. Jednak myli się i to bardzo. Madulf prosi nas abyśmy zanieśli wiadomość pastorowi - chce znimi współpracować. Zanosimy wiadomość. Później wracamy do Madulfa - ten da nam Tarczę straconych +2 (5% odp. na magię).
  6. Jaskinia Umar - znajduje się tu mimik [4]. Przed nią napotkamy walczących paladynów jeśli wykonujemy zadania dla - Twierdzy Paladyna.
  7. Chatka Valygara- tutaj jest "domek letniskowy" Valygara poszukiwanego przez Zakapturzonych Czarodziejów - patrz: Jak zdobyć Valygara.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.