Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Twierdza Złodzieja

Twierdza Złodzieja

Data opublikowania: 04.03.2007, 11:14
Ostatnia edycja: 17.09.2007, 22:55

Twierdza Złodzieja

Gildia Złodziei Cienia
Najpierw idziemy do Slumsów. Po tym jak przystajemy na propozycje Gaelana udajemy się do Doków do ich pn.-zach. części. wchodzimy na górę po schodach. Tam spotykamy Renala. Dostajemy od niego questa aby zdobyć dowody nielojalności jego poplecznika Mae'Vara, otrzymujemy od niego również dokumenty, które pozwolą nam tam wejść.
Jego gildia jest mniej więcej w centrum doków (zaznaczona na mapie). Barmanowi w środku dajemy dokumenty i schodzimy do piwnicy na zapleczu. Spotykamy Mae'Vara, zanim znajdziemy dowody na jego zdradę musimy zdobyć jego zaufanie. Będziemy musieli wykonać zadanie - ukraść naszyjnik Ady od kapłanki Talosa w Dzielnicy Świątyń. Udajemy się tam.

Kapłanka ta znajduje się w świątyni Talosa. Najlepiej jest tam wejść w nocy kiedy ofiara śpi i bezszelestnie ukraść amulet ze szkrzyni obok jej łóżka (20.000 PD). Zanosimy łup Mae'Varowi (29.500 PD). Kolejne zadanie otrzymujemy już od...Edwina, który znajduje się na drugim piętrze gildii. Jednak od razu się do nas nie przyłączy. Musimy zabić zakapturzonego maga Reyica Gethrasa. Jego dom jest w zach. dokach (zaznaczony na mapie). Na parterze zabijamy kilka mefitów. Jednak na piętrze czeka nas już trudniejsza walka z kamiennymi golemami. Na następnym piętrze czeka na nas nasz cel, walka nie należy do łatwych. Kiedy rozkaże nam wyjść z domu zgadzamy się. Jednak tak naprawdę zów go atakujemy i zabijamy dziada (9.000 PD). Wracamy do Edwina (20.000 PD).

Dostajemy kolejne zadanie - mamy odebrać dokumenty Marcusowi w tawernie nieopodal. Zastraszamy tam delikwenta i z dokumentami w garści wracamy do Edwina (10.000 PD). Ten każe nam ponownie iść do Mae'Vara dostajemy od niego zadanie - zabić zdrajcę Embarla i przynieść jego sztylet. Znajduje się on w znajomej tawernie. Możemy to rozwiązać pokojowo mówimy mu żeby oddał nam sztylet i uciekł z miasta. Wracamy ze sztyletem do Mae'Vara - kretyn się nie kapnie (18.750 PD). Po kolejne zadanie znowu jesteśmy oddelegowani do Edwina (to się zaczyna robić nudne). Jednak Edwin wcale nie jest taki głupi (w końcu ma inteligencję - 18). Od razu przejrzy nasze zamiary i co ciekawe postanowi się do nas przyłaczyć (wreszcie!) i pomóc nam zdobyć dowody na zdradę Mae'Vara. Edwin da nam klucz do skrytki Mae'Vara. Jego pokój znajduje się na piętrze gildii. Odnajdujemy skrytke zabieramy dokumenty i wracamy do Renala.

Renal każe nam zabić Mae'Vara - nie mamy wyboru jeśli chcemy zdobyć tę gildię. Po wykończeniu zdrajcy (14.000 PD i Zbroja Cienia przy zwłokach) i jego sługusów wracamy do Renala - 10.500 PD i Krótki miecz ciosów w plecy +4 - wypaśna broń dla złodzieja: opóźnienie 0!).

  • Ta część zadania była dostępna dla wszystkich. Teraz jeśli jesteśmy złodziejem możemy przejąć gildię Mae'Vara na własność. Będziemy mieli do dyspozycji 5 złodziei, którzy będą dla nas kraść oraz będziemy musieli płacić co 5 dni (pojawi się nad naszą głową napis) procent z dochodów (od 300 do 1.000 szt. złota - za każdym razem jest losowo) Josterowi - wysłannikowi Renala.

Kwestia złodziei
Jariel bedzie naszym "menadżerem" od spraw złodziei, jednak to my musimy decydować jak maja pracować. Jeżeli postawimy na wieksze zyski, zwiększy się również ryzyku złapania ich przez strażników (wtedy bedziemy musieli zapłacić kaucję od 100 do 200 szt. złota - losowe). Mniejsze zyski - mniejsze ryzyko. Jeżeli Jarielowi do każdego złodzieja powiemy odpowiedź: 2, 1, 2 to nasi pracownicy łącznie zarobią 900 szt, złota, ale jest wtedy minimalne prawdopodobieństwo schwytania ich. Jeżeli wybierzemy 1, 2, 1 to łącznie zarobią 4.200 szt. złota, ale wtedy ryzyko jest ogromne - 50%. Dlatego najlepiej jest to zbalansować i wybrać odp. 2, 1, 1 lub 2, 2, 2 lub 1, 1, 2 - wtedy zarobią 1.750 szt. złota.

Zasadzka na Promenadzie
Musimy porozmawiać z Lathanem (stoi obok Jariela). Po chwili pojawi sie Ama z prośbą o pomoc. Jeżeli z lochów Mae'Vara uratowaliśmy Kamuzu - ten nas ostrzeże. Musimy iść na Promenadę Waukeen (w nocy) i tam się z nia spotkać. Jednak za chwilę czeka nas zasadzka. "Zsasadzkują" nas Noże Nocy (6) - organizacja złodziei z którą chciał wchodzić w konszachty Mae'Var. Wyżynamy wszystkich (uwaga na magów, bo wrodzy złodzieje mogą ich popieścić po plecach sztyletem.

Złodziej wśród złodziei
Idziemy znów do Jariela. Ten mówi nam, ze ktoś z naszych nas okrada. Ze wszystkich możliwości nakazujemy wstrzymanie pensji złodzieją. Po paru dniach sprawa wyjdzie na jaw - tym złodziejem był Daronnal Gwin II, jednak nie wymierzymy mu sprawiedliwości. Pozostali złodzieje już się tym zajmą.

No i niestety to już koniec zadań dla złodzieja. Teraz pozostaje nam co 5 dni zbierać kasę od naszych złodziei i płacić część dochodów Josterowi...

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.