Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Twierdza Barda

Twierdza Barda

Data opublikowania: 27.02.2007, 10:32
Ostatnia edycja: 11.04.2012, 21:22

Twierdza Barda

Teatr pod "Pięcioma dzbanami"
Twierdza barda jest tak naprawdę bardzo interesującym teatrem. Dostajemy za zadania w nim mnóstwo PD (ok. 200.000!), a w dodatku zadania te nie są zbyt wymagające.
Aby w ogóle marzyć o tej Twierdzy to należy udać się do Dzielnicy mostów. W piwnicach pod gospodą "Pięć dzbanów" znajduje się poszukiwany przez nas teatr. Oglądamy bardzo ciekawą "sztukę" i proszeni jesteśmy przez Raelis za kulisy. Mamy za zadanie uwolnić ich najlepszego aktora Haer'Dalisa oraz odzyskać kamień do podróży międzysferowych. ów aktor więziony jest w kanałach pod Dzielnicą świątyń w pomieszczeniu ich pn. części (ukryte drzwi). W miejscu tym spotkamy maga Merkratha oraz lekko skołowanego Haer'Dalisa. Przystajemy na propozycję Merkratha, aby odnaleźć jego lustro skradzione przez Impa (w rozmowie z magiem nie wspominamy o klejnocie, Imp znajduje sie w pd.-wsch. cz. kanałów - dostajemy za to 18.750 PD) lub zabijamy go (14.000 PD). Wybór należy do Was, później idziemy do miejsca gdzie wcześniej spotkaliśmy Haer'Dalisa (teraz już otrzeźwiałego), możemy go przyłączyć i zabieramy klejnot z kapliczki na pn. Wracamy do teatru do Raelis (21.250 PD).

Raelis i jej trupa podróżuje między sferami i prosi nas abyśmy pomogli przeteleportować ich do innego wymiaru, bo jest to nieco niebezpieczne. Aktorzy otwierają portal, wychodzą z niego łatwe do pokonania stworki, a na końcu - Łowca nagród i porywa naszych aktorów. My ruszamy w pogoń za nimi (jednak najpierw zarzućcie na siebie jakieś czary ochronne i wyleczcie rany - czeka nas walka).

Zaraz na początku w Więzieniu Astralnym (bo tak nazywa sie to coś gdzie jesteśmy) czeka nas dość trudna walka, szybko zabijamy Yuan-ti uważajmy na naszego maga, bo wrogi złodziej może "zajść go od tyłu". Przy ich zwłokach znajdziemy min. buty szybkości, Melodyjną kolczugę +3 (dla bardów) oraz Płaszcz tarczy. W tym samym pomieszczeniu znajduje się Tagget (jeśli go przez przypadek nie zabiliśmy), który nam wszystko wyjaśnia - aby uwolnić naszych przyjaciół musimy zabić Kambiona. Udajemy sie na wsch., rozklepujemy grupę niewolników (mała uwaga: w całej tej sferze na podłodze znajdują sie pulsujące miejsca, kiedy na nie wejdziemy, przeniesiemy sie do pomieszczeń z wrogo nastawionymi wrogami, walki sa dość trudne, więc najpierw sie przygotujcie zanim nastąpniecie na to coś). Znajduje się tu także gorący mini-wulkan, który wykorzystamy w przyszłości. Idziemy dalej na wsch. napotykamy tam kolejną grupę niewolników - czeka nas trudna potyczka. Najlepiej wywabiać wrogów pojedynczo i zabić magów Yua-ti jak najszybciej. przy zwłokach znajdziemy Pierścień ochrony +1, Rękawice podnoszące TraK0, i Krótki miecz +2. Idziemy na pn. a później na zach. Znajdziemy tam demona - Zarządcę w towarzystwie 2 Żywiołaków powietrza, zabijamy najpierw Demona, bo potrafi przyzywać kolejne Żywiołaki. Przy zwłokach znajdziemy ciekawą kulę oraz Kostur powietrza. Niedaleko znajduje się więzień, który mówi nam co zrobić z ową kulą - należy zniszczyć ją w min-wulkanie na pd. I tak robimy (24.750 PD), dzięki temu uwalniamy niewolników, a pulsujące miejsca na ziemi przestają działać. Idziemy na pn.-zach. Spotykamy tam szukanego przez nas Kambiona, wszyscy niewolnicy rzucają się na niego, jednak on wyżyna ich w mgnieniu oka! Rzucamy sie na niego wszystkimi dostępnymi siłami (przyda sie Wyłom i Prawdziwe widzenie). Przy jego zwłokach (10.000 PD) znajdziemy miecz Ajathę Wysysacza +2 oraz część Halabardy: Fali, no i oczywiście klucz do więzienia. Za chwilę przyjdzie Tagget i podziękuje za uwolnienie go - 5.000 XP-ków. Udajemy się na zach. i uwalniamy Raelis i jej grupę, a następnie jesteśmy teleportowani do teatru (każda z naszych postaci otrzyma 44.000 PD!). Trupa opuści teatr.

  • Ta część zadania była dostępna dla wszystkich. Teraz jeśli jesteśmy bardem przejmujemy teatr stając się jego patronem.

Za chwilę podejdzie do nas niziołek i zaproponuje nam zapoznanie się z pewnym osobnikiem - Higgoldem. ów człowiek mówi nam, że może opiekować się teatrem, zwoływał aktorów etc. Będziemy nawet tworzyć przedstawienie teatralne! Przystajemy na jego propozycję. Mamy powrócić za 5 dni, wtedy on skompletuje aktorów.

Rozdzielanie ról
Powracamy po 5 dniach. W dzwiach gospody przywita nas Meck. Higgold skompletował wszystkich aktorów. Jednak jest jeden problem, musimy wybrać kto bedzie grał Kareninę. Wybieramy Illtheię - przemawia przez nią doświadczenie. Higgold mówi także, że potrzebuje pieniędzy na promowanie naszej sztuki, dajemy mu ile możemy, a co wkońcu jesteśmy pełnoprawnymi mecenasami. Higgold oznajmia również, że jeżeli bedzie nas potrzebował to wyśle posłańca - Mecka. Dostajemy 15.750 PD.

Kłócące się aktorki
Po jakimś czasie pojawi się Meck - musimy udać się do teatru Nasze dwie aktorki Jenna i Illtheia kłocą się o rolę. Mówimy tej drugiej, że dostanie większą pensję jak zobaczymy wyniki, później dajemy jej 500 szt. złota. Znowu dostajemy 15.750 PD.

Nieco improwizacji
Znowu pojawia się Meck. Zaren, nasz aktor chce nieco ulepszyć naszą sztukę, dodając parę elementów. Przystajemy na jego propozycję. Jednak reszcie grupy nie za bardzo to odpowiada - 500 szt. złota ich uciszy. A my zarabiamy 15.750 PD.

Sztuka i jej klątwa
Meck nas znowu wzywa. Nad naszą sztuka ciąży klątwa. Wszystko się wali, a aktorzy są przerażeni. Za 1.000 szt. złota wynajmujemy kapłankę, aby przegnała klątwę. I znowu 15.750 PD.

Nowy muzyk
Znowu Meck się pojawia. Nasz muzyk zniknął wraz z nutami. Wynajmujemy drugiego - Balmitance'a za 500 szt. złota. Po raz kolejny 15.750 PD.

Przeciwnicy występu
Na nasz teatr napada i przejmuje go grupa Turmijczyków 1 mag i 4 wojów - posyłamy ich do piachu. Walka nie jest trudna.
Higgold prosi nas abyśmy przyszli na próbę generalną. 15.750 PD ląduje na nas.

Przedstawienie
Za parę dni po próbie generalnej odbędzie się premiera naszej sztuki. Oczywiście idziemy na nią. Jednak co się okazuje - nasz głowny aktor zachorował. Brawo Watsonie - ty go będziesz musiał zagrać. To my będziemy teraz kompletnie improwizować grając Veldena - wykażecie się swym nieprzeciętnym talentem aktorskim. Dla tych, którzy są kompletnymi beztalenciami aktorskimi prawidłowe linie dialogowe: 2, 1, 1, 1, 2, 1, 2, 1, 2, 1 - czyli tzw. "budka suflera". Dostajemy także łącznie ok. 100.000 PD!

Po udanej sztuce podejdzie do nas Higgold z propozycją odkupienia teatru za 10.000 szt. złota - niech się wypcha. Jeśli go nie sprzedamy, będziemy dostawać 1.400 szt. złota tygodniowo więcej niż za Twierdzę wojownika (on dostaje 500).

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Bebop, 20.09.2008, 05:49
czapki z głów, oto moim zdaniem najlepsza twierdza, tutaj to dopiero było ciekawie :]

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.