| Bramy Miasta | Brynnlaw | Doki | Dzielnica Cmentarna | Dzielnica Mostów Dzielnica Rządowa | Dzielnica Świątyń |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
Podmrok
- Obozowisko duergarów - u Carliga możemy zaopatrzyć się i sprzedać różne rzeczy. Ponadto opowie nam o pewnym magu - Vithalu, który został uwięziony. Kupujemy od niego zwój Uwolnienia i rzucamy go. Trochę na północ zmaterializuje się mag i powie nam, ze potrzebuje swej księgi (maja ją svirfnebli [9]) w zamian za to z portali: [2], [5] i [6] zbierze skarby dla nas.
- Portal powietrza - to jest ostatni portal do którego wejdzie Vithal, ofiaruje nam w zamian za pomoc dupny sprzet, jednak my atakujemy go i zabieramy o wieele ciekawsze błyskotki.
- Zachodnie tunele - tutaj rezydują Kua-Toa, będziemy musieli zabić ich księcia (po krew) dla matrony Ardulace z Ust Natha [11]. Ponadto w zach. części tej lokacji znajduje się wyjście z Podmroku (bardzo przydatne jeżeli wcześniej ubiliśmy Adalon).
- Dziwna kula - po naciśnięciu przycisków na niej pojawiają sie różne stwory (nawet zuy lisz!), ale także i Bedlen Daglefodd, zaginiony syn Threndla z wioski svirfnebli [9].
- Portal ziemi - przy tym portalu spotkamy za drugim razem Vithala [1] gdy wrócimy do niego z księgą.
- Portal ognia - drugi portal z którego Vithal [1] weżmie skarby, a my mu w tym pomożemy.
- Południowe tunele - tu za swą "miejscówkę" wzięły sobie obserwatorzy - bez Tarczy Baldurana lub Płaszczu odzwierciedlenia lepiej tu nie wchodzić, bo sprawią, że staniemy pod bramami nieba/piekła. Matrona Ardulace z Ust Natha [11] będzie potrzebowała oko Prastarej kuli, która znajduje się zaraz przy wejściu.
- Wschodnie tunele - "rezydencja" Łupieżców umysłu, matrona Ardulace z Ust Natha [11] potrzebuje krew mózgu Illithidów.
- Wioska svirfnebli - od oberżysty za 300 szt. złota odkupimy księgę dla Vithala [1], a od Złocisza Czarnoskalca dostaniemy Klejnot światła (oczywiście nie za darmo, najpierw będziemy musieli "zakopać" Balora na wsch. wioski), który pozwoli nam wejść do jaskini Adalon [10].
- Ciemna jaskinia - jak mamy Klejnot światła [9] to możemy wejść do jaskini dobrej smoczycy Adalon. Opowie nam o swym problemie - drowy zabrały jej jaja (ok, nie będę wnikał w to) i poprosi nas o pomoc w odzyskaniu ich. Ponadto rzuci na nas iluzje abyśmy wyglądali jak drowy (na Viconię to chyba nie działa) i bez problemu weszli do Ust Natha [11] jako Veldrin z Ched Nasad.
- Ust Natha - wspaniałe miasto drowów, czeka nas tu dużo zadań i wrażeń. Część dalsza w solucji.