| Bramy Miasta | Brynnlaw | Doki | Dzielnica Cmentarna | Dzielnica Mostów Dzielnica Rządowa | Dzielnica Świątyń |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
| Gaj Druidów | Lasy Tethyru | Podmrok | Podwodne Miasto | Przełęcz Małego Zęba | Północny Las | Promenada Waukeen |
| Przytułek | Slumsy | Suldanessellar | Targowo | Twierdza Strażnika | Ruiny Świątyni | Warownia d'Arnise |
| Wyjście z Podmroku | Wzgórza Umar | Wzgórza Wichrowych Włóczni |
Lasy Tethyru
- Chata Corana - przed nią znajdziemy gospodarza Conan... Corana - naszego znajomka z Wrót Baldura. Prosi nas o pomoc w uratowaniu jego ukochanej Safon... Safany z rąk wilkołaków - zbóje znajdują się na wsch.: [2].
- Tutaj odnajdziemy bandę wilkołaków którzy porawali Safanę. Ich przywódca Lanafear po chwilowej utarczce słownej zabije Safanę. I rozpocznie się walka na dobre. Do ubicia mamy 6 "wilczków". Prawdopodobnie nie zdążymy uratować Corana...
- Wejście do Suldanessellaru - jeżeli zanieśliśmy latarnię Lanthorn Elhanowi - zaprowadzi nas tu i bedziemy mogli wejść do przepieknego miasta elfów.
- Wejście do jaskini - w środku niej znajduje jeziorko, a w nim odnajdziemy Łuk Many +4 daje +20% odp. na magię. I to była pułapka! Za chwilę teleportuje sie grupa Kua-Toasów (powiedzcie to szybko), ale walka z nimi nie będzie wyzwaniem.