Walka |
|
Blokowanie Parowanie ciosów przy użyciu tarczy lub broni. Udany blok redukuje obrażenia.
Nowicjusz: spada kondycja podczas blokowania. Odbijanie ciosów dłońmi nie zmiejsza obrażeń. Uczeń: kondycja nie spada gdy blokujesz. Czeladnik: tarcza lub broń nie niszczy się gdy blokujesz, blokowanie dłońmi daje efekty Ekspert: podczas blokowania istnieje szansa na odrzucenie przeciwnika i ogłuszenie go. Mistrz: blokowanie może powodować rozbrojenie przeciwnika gdy powiedzie się odrzucający kontratak.
Atrybut rządzący: Wytrzymałość
|
|
Płatnerstwo Konserwacja zbroi i broni dla zachowania najlepszej skuteczności. Uszkodzony ekwipunek ma mniejszą efektywność.
Nowicjusz: nie można naprawiać przedmiotów magicznych Uczeń: młoty niszczeją dwukrotnie wolniej Czeladnik: może naprawiać magiczne przedmioty Ekspert: można naprawiać przedmioty podnosząc ich wytrzymałość do 125%. Pancerze są odporniejsze a broń mocniejsza. Mistrz: młoty wcale się nie niszczą
Atrybut rządzący: Wytrzymałość
|
|
Ciężki pancerz Wpływa na lepszą efektywność używania Żelaznych, Stalowych, Dwemerowych, Orkowych, Ebonowych i Daedrycznych pancerzy.
Nowicjusz: pancerz niszczy się znacznie szybciej Uczeń: pancerz niszczeje normalnie Czeladnik: opancerzenie niszczeje o 50% wolniej Ekspert: ciężki pancerz waży o połowę mniej Mistrz: ciężka zbroja nic nie waży
Atrybut rządzący: Wytrzymałość
|
|
Bronie obuchowe, topory Miążdzące ataki toporów i buław są efektywniejsze.
Nowicjusz: podstawowy atak Uczeń: premia do obrażeń zadawanych silnym ciosem z miejsca Czeladnik: szansa rozbrojenia wroga oraz ataki na lewo i prawo Ekspert: silny atak do tyłu oraz możliwość powalenia przeciwnika na ziemię Mistrz: bardzo silny atak na przód oraz szansa na paraliż przeciwnika
Atrybut rządzący: Sila
|
|
Ostrza Cięcia i pchnięcia sztyletów i mieczy są bardziej efektywne.
Nowicjusz: podstawowy atak Uczeń: premia do obrażeń zadawanych silnym ciosem z miejsca Czeladnik: szansa rozbrojenia wroga oraz ataki na lewo i prawo Ekspert: silny atak do tyłu oraz możliwość powalenia przeciwnika na ziemię Mistrz: bardzo silny atak na przód oraz szansa na paraliż przeciwnika
Atrybut rządzący: Siła
|
|
Atletyka Wpływa na szybsze bieganie i pływanie, a także na szybszą regenerację utraconej energii.
Nowicjusz: wolna regeneracja kondycji podczas biegu Uczeń: regeneracja 25% szybsza podczas biegu Czeladnik: regeneracja 50% szybciej Ekspert: 75% szybciej Mistrz: bieg nie zmiejsza szybkości regeneracji
Atrybut rządzący: Szybkość
|
|
Walka wręcz Walka bez użycia broni, atakując zwiększamy zmęczenie przeciwnika.
Nowicjusz: podstawowy atak Uczeń: premia do obrażeń zadawanych silnym ciosem z miejsca Czeladnik: szansa rozbrojenia wroga oraz ataki na lewo i prawo Ekspert: silny atak do tyłu oraz możliwość powalenia przeciwnika na ziemię. Podczas blokowania rękami istnieje możliwość kontrataku odrzucającego. Mistrz: bardzo silny atak na przód oraz szansa na paraliż przeciwnika. Podczas blokowania dłońmi istnieje szansa na rozbrojenie oraz atak odrzucający.
Atrybut rządzący: Siła
|