Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Umiejętności bojowe

Umiejętności bojowe

Ostatnia edycja: 11.04.2012, 19:23
Walka
Obrazek

Blokowanie
Parowanie ciosów przy użyciu tarczy lub broni. Udany blok redukuje obrażenia.

Nowicjusz: spada kondycja podczas blokowania. Odbijanie ciosów dłońmi nie zmiejsza obrażeń.
Uczeń: kondycja nie spada gdy blokujesz.
Czeladnik: tarcza lub broń nie niszczy się gdy blokujesz, blokowanie dłońmi daje efekty
Ekspert: podczas blokowania istnieje szansa na odrzucenie przeciwnika i ogłuszenie go.
Mistrz: blokowanie może powodować rozbrojenie przeciwnika gdy powiedzie się odrzucający kontratak.

Atrybut rządzący: Wytrzymałość

Obrazek

Płatnerstwo
Konserwacja zbroi i broni dla zachowania najlepszej skuteczności. Uszkodzony ekwipunek ma mniejszą efektywność.

Nowicjusz: nie można naprawiać przedmiotów magicznych
Uczeń: młoty niszczeją dwukrotnie wolniej
Czeladnik: może naprawiać magiczne przedmioty
Ekspert: można naprawiać przedmioty podnosząc ich wytrzymałość do 125%. Pancerze są odporniejsze a broń mocniejsza.
Mistrz: młoty wcale się nie niszczą

Atrybut rządzący: Wytrzymałość

Obrazek

Ciężki pancerz
Wpływa na lepszą efektywność używania Żelaznych, Stalowych, Dwemerowych, Orkowych, Ebonowych i Daedrycznych pancerzy.

Nowicjusz: pancerz niszczy się znacznie szybciej
Uczeń: pancerz niszczeje normalnie
Czeladnik: opancerzenie niszczeje o 50% wolniej
Ekspert: ciężki pancerz waży o połowę mniej
Mistrz: ciężka zbroja nic nie waży

Atrybut rządzący: Wytrzymałość

Obrazek

Bronie obuchowe, topory
Miążdzące ataki toporów i buław są efektywniejsze.

Nowicjusz: podstawowy atak
Uczeń: premia do obrażeń zadawanych silnym ciosem z miejsca
Czeladnik: szansa rozbrojenia wroga oraz ataki na lewo i prawo
Ekspert: silny atak do tyłu oraz możliwość powalenia przeciwnika na ziemię
Mistrz: bardzo silny atak na przód oraz szansa na paraliż przeciwnika

Atrybut rządzący: Sila

Obrazek

Ostrza
Cięcia i pchnięcia sztyletów i mieczy są bardziej efektywne.

Nowicjusz: podstawowy atak
Uczeń: premia do obrażeń zadawanych silnym ciosem z miejsca
Czeladnik: szansa rozbrojenia wroga oraz ataki na lewo i prawo
Ekspert: silny atak do tyłu oraz możliwość powalenia przeciwnika na ziemię
Mistrz: bardzo silny atak na przód oraz szansa na paraliż przeciwnika

Atrybut rządzący: Siła

Obrazek

Atletyka
Wpływa na szybsze bieganie i pływanie, a także na szybszą regenerację utraconej energii.

Nowicjusz: wolna regeneracja kondycji podczas biegu
Uczeń: regeneracja 25% szybsza podczas biegu
Czeladnik: regeneracja 50% szybciej
Ekspert: 75% szybciej
Mistrz: bieg nie zmiejsza szybkości regeneracji

Atrybut rządzący: Szybkość

Obrazek

Walka wręcz
Walka bez użycia broni, atakując zwiększamy zmęczenie przeciwnika.

Nowicjusz: podstawowy atak
Uczeń: premia do obrażeń zadawanych silnym ciosem z miejsca
Czeladnik: szansa rozbrojenia wroga oraz ataki na lewo i prawo
Ekspert: silny atak do tyłu oraz możliwość powalenia przeciwnika na ziemię. Podczas blokowania rękami istnieje możliwość kontrataku odrzucającego.
Mistrz: bardzo silny atak na przód oraz szansa na paraliż przeciwnika. Podczas blokowania dłońmi istnieje szansa na rozbrojenie oraz atak odrzucający.

Atrybut rządzący: Siła

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.