Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Otwieranie zamków

Otwieranie zamków

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 10:39
W Oblivionie otwieranie zamków to zupełna innowacja w porównaniu do innych gier, na przykład do Morrowind.
Sami musimy sobie poradzić z otwarciem zamkniętej skrzyni czy drzwi, a nie jak to było w Morrowind - klikamy i losowo "uda się, czy się nie uda".



Przykład zamka

Mając wytrychy możemy spróbować otworzyć jakiś zamek. Podchodząc do zamkniętych drzwi używamy ich tak jakbyśmy chcieli otworzyć, wówczas pojawi się nam takie okno jak powyżej. Najpierw warto zwrócić uwagę na poziom trudności zamka. Jeśli jest łatwy, wówczas otworzymy go bez problemu, lecz jego opis wskazuje na trudny, wówczas za każdy błąd będziemy musieli nadrabiać straty. W oknie mamy zawartą ilość wytrychów jakie mamy w ekwipunku, więc nie musimy jak w Morrowind za każdym razem zmieniać wytrychy.
Możemy włączyć opcję próba automatyczna, wówczas komputer sam spróbuje otworzyć jeden zamek.

Pora na praktykę. Wkładając wytrych w zamek lewym przyciskiem myszy podbijamy metalowe zapadki. Gdy zapadka znajdzie się u góry staramy się szybko (lecz nie za szybko bo zniszczymy wytrych) wcisnąć prawy przycisk myszy w celu zablokowania jej. Staramy się tak zrobić z każdą wystającą zapadką, wówczas drzwi lub skrzynia otworzy się. Przy łatwym zamku mamy do podbicia jedeną zapadkę, z każdym trudniejszym zamkiem zapadek jest więcej. Dodatkowo gdy nie uda nam się podbić zapadki, jeden lub więcej spada w dół (więcej w przypadku przeciętnych i trudnych zamków). W takim wypadku w trudnych zamkach można nałamać mnóstwo wytrychów.
Bardzo łatwy zamek posiada jedną zapadkę do zablokowania, łatwy dwie, przeciętny trzy, trudny cztery, a bardzo trudny pięć.

Powodzenia w otwieraniu zamków! ;)

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.