![](gfx/oblivion/poboczne/niezdrowa_konkurencja1.jpg)
Należy ona do stowarzyszenia Towarzystwo Zainteresowanych Kupców. Dowiemy się od niej, że pewien handlarz imieniem Thoronin prowadzi podejżane interesy - sprzedaje swoje towary po cenach niższych niż koszty ich produkcji. Musimy udać się do jego sklepu - Pełna Sakiewka i rozwiązać ten problem (sklep zaznaczony na mapce).
![](gfx/oblivion/poboczne/niezdrowa_konkurencja2.jpg)
Teraz warto poczekać, aż nadejdzie późny wieczór. Musimy zobaczyć skąd on ma te swoje "towary". Po lewej, nieopodal wejścia do następnej lokacji zobaczymy go w grupce osób. Gdy tłum się rozproszy udajemy się powoli za nim w prawo. Potem znów w prawo. Po chwili zobaczymy, że nie jest sam i najwyraźniej rozmawia z kimś o interesach. Thoronin nie jest czysty pod względem sumienia, ale napewno czystszy niż gość z kim rozmawiał. Teraz musimy go śledzić, jego imie to Agarmir.
![](gfx/oblivion/poboczne/niezdrowa_konkurencja3.jpg)
Po dotarciu do celu dowiemy się, że Agarmir ma swój dom na Placu Talosa.
Teraz musimy zostać tam do późnego wieczora, wcześniej warto poćwiczyć otwieranie zamków i zaopatrzyć się w wytrychy. Gdy nikt nie będzie patrzył otwieramy zamek i udajemy się do piwnicy.
W piwnicy zastaniemy totalny bałagan, mnóstwo kości, ubrań czy pierścieni. Najciekawsze są ubłocone buty i łopata. Możliwe, że rzeczy od Thoronina pochodzą od niedawno zmarłych osób.
Teraz zabieramy z stołu spis niedawno zmarłych osób wraz z spisem przedmiotów jakie zostały od nich zabrane. Dobrze byłoby pokazać to kupcowi z Pełnej Sakiewki, ciekawe co na to powie. Thoronina taki dowód po prostu zatka. Będzie się tłumaczył i powie, że jeżeli powstrzymamy jego zleceniodawcę napewno nas wynagrodzi i zrobi coś z tymi wszystkimi przedmiotami.
Według Thoronina jego zleceniodawca miał coś do załatwienia, może miał coś do zrobienia na cmentarzu?
Udajemy się tam w poszukiwaniu jakiś śladów. Okazuje się, że drzwi do mauzoleum Terentiusów są otwarte.
W tym momencie jeżeli dopiero zaczeliśmy grę warto się przygotować na małą stłuczkę.
![](gfx/oblivion/poboczne/niezdrowa_konkurencja4.jpg)
Wewnątrz odnajdziemy Agarmira. Już gotowego do walki, bowiem wiedział o naszym przybyciu, spodziewał się go i nie jest tutaj sam. Teraz albo my staniemy się jego kolejnym łupem, albo pokażemy mu, że to jego miejsce spoczynku!
Po jego śmierci zabieramy jego łopatę jako dowód zbrodni i udajemy się do Thoronina.
Kupiec zgodził się oddać świątyni całe zarobione złoto, wszystkie towary oraz wynagrodzi nas za to magicznym pierścieniem. Teraz musimy pokazać dowód Jensine oraz odebrać zapłatę w wysokości 100 sztuk złota.