Rzeczy jakie będą napewno - Widok z pierwszej jak i z trzeciej osoby. - 1500+ NPC - 121 Typów roślin - 150+ Zadań - 16 Mil kwadratowych (nie licząc podziemi) - 200+ Lochów, jaskiń itp. - 200+ Godzin gry (Główny quest to 20-25 godzin) - 21 Umiejętności - 40+ Typów potworów - 400+ Książek - 5 Counts Fighting for Power - 5 Różnych hodowli koni na sprzedaż (Konie będzie można trzymać w stajniach, w miastach kiedy nie będziemy ich używać) - 6 Frakcji/Gildi (Arena, Ostrza, Mroczne Bractwo, Gildia wojowników, Gildia magów, Gildia złodziei) - 7 "Dużych" bitwe (Więcej niż 8 NPC walczących naraz na ekranie) - 9 Głównych miast - 9000+ Obiektów (Wszystkie będą "mobilne") - Możliwość kupowania domów (Po jednym na każde główne miasto) - Znaki zodiaku (13 takich samych znaków jak w Morrowindzie, jednak o innych efekrach specjalnych) - Granice (granice świata, w większości twórcy umiejscowili je np. w wielkich górach, ale część z nich są to po prostu niewidzialne ściany) - Caius Cosades - Cast-on-Strike Enchantments - Kompas (Będzie pokazywał tylko miejsca powiązane z aktualnym questem, po za tym drogę do zaznaczaonego na mapie miejsca) - Daedryczne zadania (Zadania będziemy odbierać w daedrycznych kaplicach rozrzuconych po świecie) - Dekoracje (Będziemy mogli udekorować dom) - Psy jako zwierzęta domowe (Ich usposobienie będzie bazować na twojej osobowości) - Dynamiczne miękkie cienie (Dla wszystkich obiektów i istot) - Dynamiczna zmiana pogody i czasu - Elfickie kryształy energi (Posiadając je będziemy władać ogromną mocą) - Essential NPC Indicator (Subtle icon appears when looking at an essential NPC) - Rozbudowany system kreowania postaci - Wydarzenia/Festyny (Oficjalny mod dostępny dla wersji dla PC i Xbox360) - Evidence chest (When you're arrested all of your belongings end up here) - Szybka mapa podróży - Głosy podłożone przez znanych ludzi (50+ godzin, Podkładali: Sean Bean, Linda Carter, Terence Stamp, Patrick Stewart) - Greater Powers for Each Race (Imperials: Star of the West, Voice of the Emperor) - Hoods/Hooded Robes - Zobroja dla koni (Oficjalny mod dostępny dla wersji dla PC i Xbox360) - Poprawiony system walki - Zwiększona ilość opcji graficznych (Większa optymalizacja dla wolniejszych maszyn) - Wskaźnik hańby/niesławy - Interaktywne więzienie (Możemy z niego np. uciec) - Światła, cienie i dźwięk ważne w skradaniu się - Mini gra w otwieranie zamków - Magiczne laski - Magical Transportation (Instantanious, we're unsure what form or name it will take, but will be similair to Mark & Recall) - Magiczna regeneracja (Based on Willpower) - Nekromancja (Umiejętność wskrzeszania martwych przeciwników lub NPC'ów i zaprzegnięcia icgh do pracy jako sługów, nie wiadomo na jak długi okres czasu) - Nowy i ulepszony system dialogów (Słuchaj rozmów innych dla uzyskania nowych tematów) - Nowy interfejs perswazji - Oblivion Realms Locked after Main Quest - Physics-based Sound (Odgłos będzie inny kiedy uderzymy mieczem w skałe a inny niż w drewno) - Potion Application to Weapons - Kołczan (W kołczanie noszonym na plecach będziemy mogli obserwować znikające strzały) - Rasy z morrowinda - Radiant AI - Realistyczna fizyka (zaimplementowany Havok Engine 3.01, większość obiektów ma swoją własną masę, objętość i reaguje z innymi odpowiednio) - Czerwona ręka (Ręka (kursor) zmieni kolor na czerwony gdy najedziemy nią na przedmiot należący do kogoś innego) - Odradzanie się niektórych z NPC (Strażnicy i bandyci) - Siadanie/kładzenie się - Technologia SpeedTreeRT (Realistyczne drzewa i roślinność) - Menu statystyk (Skradzionych przedmiotów itp.) - TES Construction Set (Tylko PC) - Pułapki - Podróżujący NPC’s - Wampiry - "Widzialność" używanych broni (Miecz który aktualnie jest używane będzie widziany u pasa postaci, to samo z łukiem który będzie przerzucony przez ramie) - Yielding
I to czego napewno w grze nie będzie - Starzenie się - Banki - Odcinanie głów/Rozczłonkowywanie (Innych istot) - Peleryny/Płaszcze - Cast-On-Use Enchantments (Except for staves) - Dzieci - Skrzekacze - Wspiananie się - Lasek (takich drewnianych, żeby nie bylo niedomowien :P) - Crafting (Chodzi o wsadzanie kamieni w bronie nie wiem jak to przetlumaczyc) - Kosze - Używanie dwóch broni jednocześnie - Experience Point Leveling System (This is a good thing) - Forced Reloads - Legion imperium lub Dziewięć bóstw (Możliwość przyłączenia) - Zawody, prace - Locational Damage - Zamykanie drzwi (kluczem) - Zakładania pułapek (Bez CS) - Mark & Recall - Modeled Beards/Facial Hair - Konne walki - Multiplayer - Nowe rasy - Nagość - Spanie gdziekolwiek (Spać będziemy mogli tylko w tawernach, zajazdach, lub obozach czy w śpiworze) - Włócznie - Okradanie postaci gracza - Rzucane bronie (shurikeny, rzutki, noże do rzucania) - Niszczenie lub deformacja terenu - Were-creatures (Niedźwiedzie, wilki, itp.)
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: