Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Mnich

Mnich

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 10:46
Mnich:
Typowa postać wsparcia - chroni, leczy i wzmacnia kolegów. Ma też kilka specjalnych zastosowań - tak zwany 55 monk to jeden z najbardziej przegiętych... tanków. Poza tym mnisi są czasami masowo używani w PvP do zadawania obrażeń, przede wszystkim za pomocą Sygnetu Osądu. Popularny jest też układ z masowym wykorzystaniem enchanta Zealot's Fire. Mnich to popularna klasa drugorzędna przede wszystkim dzięki leczeniu, na jakie pozwala, ale pod tym akurat względem nikt nie przebije mnicha pierwszorzędnego.

Atrybuty:
Divine Favor (łaska bogów): *atrybut pierwszorzędny* Za każdy punkt tego atrybutu, kiedy mnich leczy sprzymierzeńca za 3.2 hp kiedykolwiek rzuca na niego jakiś czar. Atrybut ten dotyczy bardzo różnych umiejętności, przede wszystkim związanych z zaklinaniem, ale także z oszczędzaniem many (b. ważne!), usuwaniem debuffów i - pomocniczo - leczeniem.

Healig Prayers (modlitwy lecznicze): Leczenie, leczenie, leczenie i jeszcze trochę leczenia. Poza tym 2 ciekawe czary wskrzeszające. Czy wspomniałem już, że w tym atrybucie jest mnóstwo skilli leczących?

Protection Prayers (modlitwy ochronne): Zapobiegają zadawaniu postaci obrażeń, a także usuwają debuffy. Jest tu też malutkie troszkę leczenia.

Smiting Prayers (modlitwy miażdżące?): Jeśli mnich zadaje obrażenia, to tym, albo czymś ze swojej drugiej klasy. Umiejętności z tego atrybutu pomagają też sprzymierzeńcom zadawać większe obrażenia.

Najczęściej spełniane role:
Healer: Stereotypowy mnich. Inwestuje dużo punktów umiejętności w modlitwy leczące wyciągając je na maksymalny możliwy poziom, utrzymuje też zwykle wysoką łaskę bogów, by dodatkowo poprawić efektywność swoich czarów leczących i uzyskać dostęp do dodatkowych umiejętności leczących i zmniejszających zużycie energii. Popularne jest też branie kilku punktów w modlitwach ochronnych, by podnieść ilość punktów życia za jakie leczona jest postać, na której użyto czaru Mend Conditions lub Mend Ailment, a także w którymś z atrybutów klasy drugorzędnej, zazwyczaj by zapewnić jakoś dodatkowe źródło energii. Mnich leczący jest w 95% przypadków postacią całkowicie pozbawioną możliwości ofensywnych. Powinien w miarę możliwości trzymać się poza zasięgiem przeciwników, ponieważ jest najważniejszą, lub jedną z najważniejszych postaci w drużynie.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.