Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Gildia Magów

Gildia Magów

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:07
Rekomendacje
Chorrol
Teekeeus zleci nam rozmowę z Earaną, każe nam ona znaleźć książke pt. „Fingers of the Mountain”. Książka znajduje się w spalonych zwłokach na szczycie „Cloud Top”. Książke należy zwrócić nie Earanie, a Teekeeus-owi, wtedy napisze nam rekomendację.

Alternatywne rozwiązanie nadesłane przez ugicywapiha
Można oddać książkę Earanie i powiedzieć o tym Teekeusowi. Będzie wściekły, ale zgodzi się przymknąć oko na ten wybryk jeśli odbierzemy książkę Earanie i mu ją odniesiemy (książka jest teraz w kufrze w pokoju  Earany). Dzięki temu można również zgarnąć nagrodę od Earany - powie nam ona, że atakując czarem zadającym obrażenia od błyskawic kolumnę w ruinach Cloud Top dostaniemy czar "Finger of the Mountain" - ofensywny czar obszarowy zadający obrażenia od błyskawic, którego dokładna siła jest zależna od poziomu postaci odbierającej nagrodę.

Anvil
Twoim zadaniem dla Gildii Magów w Anvil będzie rozwiązanie zagadki zabijanych kupców. Najpierw musimy udać się do Brina Cross Inn na północ od Anvil i porozmawiać tam z Arielle Jurard, każe nam ona wynająć pokój i poczekać w nim na nią. Po rozmowie będziemy musieli przespać się do rana i wyruszyć traktem Gold Road w kierunku Kvatch. Po drodze napadnie nas Caminalda, w jej zabiciu pomoże nam dwóch magów bojowych więc nie powinno to sprawić nikomu trudności. Po jej śmierci wracamy spowrotem to Anvil igdzie Carahil napisze nam rekomendację.

Skingrad
Rekomendację od Adrienne Berene otrzymamy za znalezienie zaginionego maga Erthora i powrót wraz z nim do Skingrad. Erthor znajduje się w jaskini Bleak Fats Cave na zachód od Skingrad, w jaskini znajdziemy mase zombie więc dobrze jest znać jakieś dobre czary. Gdy już zabijemy wszystkie i znajdziemy Erthora trzeba go eskortować do Skingrad gdzie Adrienne napisze nam rekomendację.

Leyawiin
Aby dostać rekomendację w tej Gildii Magów musimy porozmawiać z Dagil, powie nam ona abyśmy udali się do Agaty po szczegóły. Agata opowie nam o amulecie Dagil i każe popytać magów w gildii o wskazówki, okaże się że Kalthar wie coś na ten temat. Teraz znowu musimy donieść o tym Agacie. Zleci nam ona rozmowę z Dagil na temat powiązania losu amuletu z jej ojcem, będziemy musieli udać się do Fortu Blueblood gdzie jest pochowany ojciec Dagil. Gdy już znajdziemy amulet i będziemy wracać z fortu napadnie nas Kalthar, który próbował manipulować Dagil. Gdy już się z nim rozprawimy wystarczy odnieść amulet do Dagil, rekomendacja zostanie wysłana.

Bruma
Zadanie jest stosunkowo proste, musimy odnaleźć członka gildii J’skara który podobnież „wyparował”. Volanaro może pomóc nam w jego odnalezieniu pod warunkiem że ukradniemy z biurka Jeanne książkę pt. „Manual of Spellcraft”. Volanaro każe nam spotkać się z nim ponownie w kwaterach mieszkalnych gildii o godzinie 22. Okaże się że zniknięcie J’skara było żartem (Volanaro rzucił na niego zaklęcie niewidzialności ) który i tak się już im znudził. Wystarczy porozmawiać z Jeanne i rekomendacja jest nasza.

Cheydinhal
Głowa tej siedziby gildii każe nam odzyskać Ring od Burden, którego nie udało dostarczyć się poprzedniemu wysłannikowi (utonął w studni za gildią). Po klucz do studni musimy udać się do Deetsan (nauczy ona nas też zaklęcia oddychania pod wodą za friko). Będąc już w studni musimy znaleźć pływające zwłoki i wziąć z nich Ring of Burden (Uwaga! Waży on 150). W gildii okaże się że Falcar uciekł, pierścień mamy wyrzucić, a rekomendacja prawdopodobnie nie została napisana, musimy udać się do pokoju Falcara i go przeszukać. Znajdziemy w nim czarne kamienie dusz (nekromanckie) które mamy zanieść do Deetsan. Napisze ona raport o nekromanckich zamiłowaniach Falcara i naszą rekomendację.

Bravil
Kud-Ei zleci nam odzyskanie laski Ardaline ukradzionej przez Varona Vamoriego z Bravil. Będąc już w Bravil, a konkretniej w domu Varona należy użyć na nim Charm Scroll co zmusi go do gadania, okaże się że sprzedał on laskę przyjacielowi w Imperial City. Musimy powiadomić o tym Kud-Ei, każe nam on ją odzyskać. W Imperial City będziemy musieli użyć magii lub przekupstwa aby Soris chciał nam odsprzedać laskę za 200 sztuk złota. Wystarczy udać się z powrotem do Kud-Ei po rekomendację.

Misje zlecane przez Raminusa Polusa
Mage's Staff
Pierwszym zadaniem zleconym przez Raminusa Polusa jest zebranie materiałów na wykonanie swojej pierwszej magicznej laski. Po drewno musimy się udać w pobliże Wellspring Cave na północ od Imperial City. Na miejscu należy porozmawiać z Ellete lub Zahrashą, znajdziemy tam zwłoki obu magów i zgraje nekromantów czekających na nic innego niż na świeże mięso w postaci ciebie. Gdy już się z nimi uporasz, wystarczy wziąć drewno z pojemnika (wygląda to nieco jak grób ). Teraz wystarczy iść z powrotem do Arcane University, porozmawiać z Raminusem, a następnie z Delmarem. Po upływie dnia laska będzie gotowa do użytku .

Ulterior Motives
Raminus poprosi nas o odzyskanie książki od Janusa Hassildora, hrabiego Skingrad. W zamku Skingrad musimy porozmawiać z Mercatorem Hosidiusem, powie nam on że hrabia będzie dopiero następnego dnia. Po 24 godzinach Mercator powie że hrabia chce się z namrci spotkać na północ od Cursed Mine o drugiej w nocy. Spotkanie okaże się pułapką, a Mercator zdrajcą, zaatakuje nas spora grupka nekromantów. Na szczęście w walce wspomoże nas sam hrabia, który każe nam dostarczyć wiadomość do Raminusa. Zadanie wykonane.

Vahtacen’s Secret
Raminus każe nam porozmawiać z Irlavem Jarolem w kwestii pomocy w jego badaniach. Irlav zleci nam udanie się do ruin Vahtacen i porozmawianie z Skaleel. Opowie nam ona o „pilarze” reagującym na magię. Aby prawidłowo zadziałać na pilar należy rzucić na niego czary w takiej kolejności:
- czar zadający obrażenia od ognia
- czar zadający obrażenia od zimna
- obniżenie many
- zwiększenie many
Pilar wtedy się otworzy i naszym oczom ukażą się drzwi w głębsze zakamarki ruin. Nie będę opisywał dokładnie drogi do szukanego przedmiotu, mogłoby by to zepsuć wam zabawę :). Ale przedmiotem tym jest starożytny hełm elficki który będzie trzeba najpierw pokazać Skaleel, a później dostarczyć do Irlava.

Necromancer’s Moon
Tym razem Raminus każe nam udać się do Tar-Meeny w Mystic Archives aby dowiedzieć się więcej o szerzącej się w Cyrodil niekromancji, a konkretniej czarnych kamieni dusz. Tar-Meena powie nam że o kamieniach dowiemy się z książki pt. „Necromancer’s Moon”, książka ta leży na stołku przy biurku, po czym znowu trzeba pogadać z argonianinką i później z Raminusem. Teraz będzie trzeba znaleźć Bothiel i wypytać ją o „Shade of the Revenant”, da nam ona notatki które będzie trzeba pokazać Raminusowi. Będziemy musieli udać się do Dark Fissure na południe od Cheydinhal, na miejscu prawdopodobnie trzeba poczekać aż nekromanci zbiorą się koło ołtarza przed jaskinią ale ja wlazłem do jaskini zabiłem pierwszego nekromantę z brzegu i wziąłem mu notatkę. Teraz trzeba udać się do Raminusa.

Misje zlecane przez Hannibala Travena

Liberation or Apprehension?
Jest to pierwsza misja zlecana nam przez arcymaga Hannibala Travena, będziemy musieli udać się do Nenyond Twyll na południe od Imperial City gdzie będziemy musieli upewnić się czy Mucianus Alias został bezpiecznie wyzwolony z sideł nekromantów. Na miejscu spotkamy Fithragaer'a jedynego maga który przeżył, na niewiele mu się to zdało bo i tak zaraz przy wejściu ginie w pułapce, a my będziemy musieli szukać Mucianus'a samemu. Gdy już go znajdziemy po drodze pokonując kilkunastu nekromantów okaże się że został on przetransformowany w zombie, trzeba go zabić i udać się do spowrotem do Hannibala.

Information at a Price
Hannibal Traven powie nam że hrabia Hassildor życzy sobie nas widzieć, musimy natychmiast wyruszyć do Skingrad i porozmawiać z Hal-Liurz. Hrabia zleci nam małe zadanie mianowicie wybicie wampirów z Bloodcrust Cavern. Możemy porozmawiać z szefem łowców i powiedzieć mu że wampiry znajdują się w Bloodcrust Cavern a wieczorem się tam udadzą. Musimy pójść za nimi i pomóc łowcom w jaskini. Po tym małym zadaniu hrabia opowie nam o zagrożeniu ze strony nekromanty Mannimarco o czym natychmiast musimy poinformować Hannibala Travena.

Porada nadesłana przez ugicywapiha
Jeśli po wybiciu wampirów z Bloodcrust dać łowcom 1 porcję wampirzego pyłu, pójdą sobie bez
problemów. Hassildor wydawał się być ucieszony, że nie doszło do zbędnego rozlewu krwi.

A Plot Revealed
Hannibal zechce abyśmy porozmawiali z Jeanne Frasoric z Gildii Magów w Bruma. Na miejscu okaże się że gildia została zaatakowana przez nekromantów, w środku znajdziemy jednego i kilka szkieletów. Gdy ich zabijemy pojawi się J’skar, jedyny ocalały, opowie nam on o King of Worms (królu robali :)) i każe nam natychmiast poinformować o tym Hannibala.

Teraz dostajemy dwa zadania naraz, opisze ja po kolei.

The Necromancer’s Amulet
Musimy udać się do Fortu Ontus odzyskać Necromancer’s Amulet. Fort znajduje się daleko na zachód od Imperial City wysoko w paśmie gór The Colovian Highlands. W forcie będziemy musieli porozmawiać z Caranya, okaże się że jest ona zdrajczynią i zaatakuje nas po walce z jej zwłok trzeba wziąć Necromancer’s Amulet. Wszyscy magowie których spotkaliśmy po drodze zmienią się w nekromantów, czeka nas tutaj trochę walki. Gdy już wyjdziemy z fortu trzeba odnieść amulet do Hannibala.

The Bloodworm Helm
Naszą misją będzie udanie się do Fortu Teleman i odzyskanie Bloodworm Helm. Fort
Teleman z kolei znajduje się daleko na południowy-wschód od Imperial City. Już będąc w środku będzie trzeba znaleźć Irlava Jarola. Już przy samym wejściu natkniemy się na paru nekromantów, później także na daedry. Hełm znajdziemy we zwłokach Irlava.

Ambush
Będziemy musieli udać się na południe Cyrodiil gdzie grupa Magów Bojowych szykuje się do szturmu na ruiny Silorm. Na miejscu będzie trzeba porozmawiać z Thalfin, należy jej pomóc w przygotowaniach do pułapki na nekromantów. Wystarczy podejść do nich, zabić i możemy wchodzić do ruin. W środku będziemy musieli odnaleźć Falcara i wziąć z jego zwłok Black Soul Gem.

Porada nadesłana przez ugicywapiha
Falcar wychodzi z ruin razem z atakowaną przez magów bojowych grupką nekromantów, ale będzie się starał uciec, można go wtedy szybko zdjąć. Silny czar zadający obrażenia od ognia powinien zadziałać, ale sam załatwiłem tę sprawę silną trucizną z paraliżem, obniżeniem zdrowia i obrażeniami od zimna - chyba tylko 2 trafienia były potrzebne.

Confront the King
Zadanie po którym zostajemy Arcymagiem gildii. Będziemy musieli pokonać Mannimarco. Znajdziemy go w Echo Cave na zachód od Brumy. Przy wejściu spotkamy strażnika klucza trzeba go zabić, następnie dzięki kluczowi wejść do jaskini. Po przejściu dwóch pięter jaskini pełnych nekromantów, zombie i duchów czeka nas walka z samym King of Worms. Nie jest łatwo ale można go pokonać, ja zrobiłem to będąc na 9 poziomie ;). W nagrodę będziemy mogli wziąć sobie Staff of Worms pozwalająca na ożywienie zwłok na 30 sekund, nie dość że ma świetny efekt to jeszcze jest najładniejsza ze wszystkich. Od teraz jesteś pełnoprawnym Arcymagiem.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.