Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Arena

Arena

Ostatnia edycja: 12.04.2012, 09:31

Arena



Arena, wiadomo co to za miejsce. Przeważnie okrągły teren otoczony trybunami, wysypany piaskiem i gdzieniegdzie przesiąkniętym krwią.
Podobnie jest w Oblivion. Arenę znajdziemy w Cyrodill, jest jedną z dzielnic więc możemy się tam udać za pomocą "szybkiej podróży".
Przed wejściem spotkamy gościa, który przyjmuje zakłady. Możemy obstawiać jedną z dwóch drużyn za 25, 50 i 100 sztuk złota. Szanse są jak 1 do 1, więc nie liczcie na to, że jedna drużyna jest lepsza, to kwestia szczęścia.

Ale dość już o rozrywce, pora na praktykę.
Zchodząc do Rzeźni możemy nająć się na gladiatora na Arenie. Jedyne co musimy zrobić to zgłosić się do Owyna. Z początku będziemy dla niego mięsem armatnim, lecz sława jest tutaj proporcjonalna do pokonanych przeciwników.
By walczyć na Arenie będziemy musieli założyć jedną z szat jakie otrzymamy od Owyna - albo szatę ciężką, albo lekką.
Najpierw najlepiej posłuchać co nasz szef ma do powiedzenia o Arenie, o zasadach i tak dalej.
Następnie mówimy mu, że chcemy walczyć (mając na sobie szatę, inaczej nas po prostu "oleje")...
Z pokonanych przeciwników nie możemy zabierać łupów, dopiero z pokonanego Szarego Księcia. Gdy już uda nam się pokonać naszego przeciwnika/przeciwników udajemy się w dół do Rzeźni, przed wejściem znajduje się fontanna, po której urzyciu nasze życie, mana i kondycja się odnowią.

Szczur


Za te walki otrzymamy 50 sztuk złota + walka z ostatnim przeciwnikiem - 100.
Na pierwszy ogień idzie leśny elf uzbrojony w długi miecz. Nie stanowi problemu.
Później walczymy z cesarskim w ciężkiej zbroi.
Następnie argoniański łucznik. Należy go położyć jak najszybciej, ponieważ będzie uciekał przed nami traktując nas z łuku.

Zabijaka


Teraz otrzymujemy po 100 sztuk złota za walkę + 150 za ostatniego przeciwnika
Pierwszy wróg na tym poziomie to nord uzbrojony w topór.
Drugi również posiada topór lecz z rasy jest Khajiitem.
Ostatni przeciwnik to dwie elfki. Jedna z mieczem dwuręcznym, druga uzbrojona jest w łuk. Najlepiej najpierw pozbyć się łuczniczki, ponieważ przy atakowaniu drugiej będzie ona nam przeszkadzać.

Krwiopuszcz


Teraz za wygraną walkę (a są inne?) otrzymamy 150 sztuk złota + 200 za ostatniego przeciwnika.
Redguard walczący maczugą będzie naszym pierwszym przeciwnikiem. Radzę magom zwrócić uwagę na to, że Redgardzi są bardziej odporni na magię.
Następnie naszym przeciwnikiem jest Breton wyekwipowany w krótki miecz. Żaden problem.
Trzeci przeciwnik może już zrobić problem dla niskopoziomowych postaci - to mroczny elf uzbrojony w łuk i miecz.

Myrmidon


Otrzymujemy 200 septimów za walkę + 250 za ostatniego przeciwnika.
Teraz zaczynają się schody - leśny elf z magicznym sztyletem (robi "kuku").
Wysoki elf z długim mieczem. Nie powinien być trudny dla szybkiego maga.
Ork uzbrojony w topór może być problemem jeśli wpadniemy w jego szarżę.

Wojownik


Po 250 septimów za wygraną walkę + 300 za wiadomo kogo.
Nord wyposażony w długi miecz nie powinien być trudnym przeciwnikiem.
Mag posiadający za pazuchą miecz. Może narobić sporo problemów niskopoziomowym postaciom.
Ork płci żeńskiej uzbrojony w szklany topór bitewny to pierwszy z trudniejszych przeciwników.

Gladiator


Za walkę otrzymamy 300 sztuk złota + 350 za wygrany awans.
Trzech argonian uzbrojownych w pięści, jeden w miecz. Praktycznie bezbronni na silne ataki, lecz i tak w grupie mogą narobić problemów.
Khajiit wyposażony w świetną zbroję oraz długi miecz. Jeden z pierwszych naprawdę dobrych przeciwników.
Przedstawiciel rasy Bretonów w ciężkiej zbroji z mieczem. Przy odrobinie sprytu nie będzie taki straszny.

Bohater


To miejsce dla najlepszych, dla mistrzów swojego fachu. Od 350 za walkę do 500 sztuk słota za wygraną!
Człowiek uzbrojony w Akavirski Długi Miecz w ciężkiej zbroi.
Wysoki Elf z tarczą odporności na czary, świetny mag. Jedyna pożądna taktyka? Uciekać!
Czempion przeciwnej drużyny z swoją świtą. W tej walce stoczymy największy bój na Arenie - mamy do swojej drużyny dołączonego... dzika. Przeciwnicy to sam czempion, jeden gość z dobrym łukiem oraz drugi gość z arsenałem czarów. Walka tylko dla najlepszych.

Walka z mistrzem Areny - "Szarym Księciem"


Tutaj mamy dwie drogi wyboru, albo z nim pogadać i wykonać dla niego proste zadanie (no jeśli jesteśmy mniej więcej na poziomie Wojownika to będzie proste) albo walczyć z nim na Arenie. Jeżeli wykonamy zadanie Szary Książe podda się bez walki i będzie chciał byśmy go zabili. Jest to wyjątkowo proste w porównaniu do poprzednich walk. Jednak jeśli będziemy z nim walczyć na śmierć i życie już tak nie będzie. By wyzwać go na pojedynek udajemy się do starszej pani siedzącej w nieopodal Owyna, a potem do samego Agronaka gro-Maloga. W walce z samym mistrzem możemy założyć dowolny ekwipunek. Szary Książe jest naprawdę silny i dobry w walce, nie pokonamy go tak ot sobie.
Po pokonaniu go będziemy miestrzem Areny oraz będziemy mogli wybrać sobie przydomek i zabrać ekwipunek pokonanego.
Po walce u Ysabel wymienić mamy zbroje Agronaka na swoją własną, lekką lub ciężką.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
jackuz91, 14.04.2009, 22:47
Po odebraniu zbroji mozna porozmawiac o swojej przyszłości i walczyc dalej na arenie ale teraz z bestiami czyli minotaurami itd...

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.