
Należy ona do stowarzyszenia Towarzystwo Zainteresowanych Kupców. Dowiemy się od niej, że pewien handlarz imieniem Thoronin prowadzi podejżane interesy - sprzedaje swoje towary po cenach niższych niż koszty ich produkcji. Musimy udać się do jego sklepu - Pełna Sakiewka i rozwiązać ten problem (sklep zaznaczony na mapce).

Teraz warto poczekać, aż nadejdzie późny wieczór. Musimy zobaczyć skąd on ma te swoje "towary". Po lewej, nieopodal wejścia do następnej lokacji zobaczymy go w grupce osób. Gdy tłum się rozproszy udajemy się powoli za nim w prawo. Potem znów w prawo. Po chwili zobaczymy, że nie jest sam i najwyraźniej rozmawia z kimś o interesach. Thoronin nie jest czysty pod względem sumienia, ale napewno czystszy niż gość z kim rozmawiał. Teraz musimy go śledzić, jego imie to Agarmir.

Po dotarciu do celu dowiemy się, że Agarmir ma swój dom na Placu Talosa.
Teraz musimy zostać tam do późnego wieczora, wcześniej warto poćwiczyć otwieranie zamków i zaopatrzyć się w wytrychy. Gdy nikt nie będzie patrzył otwieramy zamek i udajemy się do piwnicy.
W piwnicy zastaniemy totalny bałagan, mnóstwo kości, ubrań czy pierścieni. Najciekawsze są ubłocone buty i łopata. Możliwe, że rzeczy od Thoronina pochodzą od niedawno zmarłych osób.
Teraz zabieramy z stołu spis niedawno zmarłych osób wraz z spisem przedmiotów jakie zostały od nich zabrane. Dobrze byłoby pokazać to kupcowi z Pełnej Sakiewki, ciekawe co na to powie. Thoronina taki dowód po prostu zatka. Będzie się tłumaczył i powie, że jeżeli powstrzymamy jego zleceniodawcę napewno nas wynagrodzi i zrobi coś z tymi wszystkimi przedmiotami.
Według Thoronina jego zleceniodawca miał coś do załatwienia, może miał coś do zrobienia na cmentarzu?
Udajemy się tam w poszukiwaniu jakiś śladów. Okazuje się, że drzwi do mauzoleum Terentiusów są otwarte.
W tym momencie jeżeli dopiero zaczeliśmy grę warto się przygotować na małą stłuczkę.

Wewnątrz odnajdziemy Agarmira. Już gotowego do walki, bowiem wiedział o naszym przybyciu, spodziewał się go i nie jest tutaj sam. Teraz albo my staniemy się jego kolejnym łupem, albo pokażemy mu, że to jego miejsce spoczynku!
Po jego śmierci zabieramy jego łopatę jako dowód zbrodni i udajemy się do Thoronina.
Kupiec zgodził się oddać świątyni całe zarobione złoto, wszystkie towary oraz wynagrodzi nas za to magicznym pierścieniem. Teraz musimy pokazać dowód Jensine oraz odebrać zapłatę w wysokości 100 sztuk złota.