Wielki rytuał
(The Great Ritual)
Tym razem lądujemy w miasteczku elfów, gdzieś w górach - to jeden z ostatnich bastionów Elfów. Krasnoludy będą wychodzić z gór i pakować wszelkie rzeczy na latającą arkę. Mamy do dyspozycji sporą armię składającą się między innymi z wojowników, entów, łucznikow i jednorożców. Ich najlepiej rozstawić u zejścia z góry, lecz nie za nisko. Możemy skorzystać z budynku, gdzie możemy kupić czary - warto wydać ostatnie grosze na czary takie jak Kula magmy (Sphere of magma), Kościany Golem (Bone Golem), Fire ball (Fire ball). Jeśli nie mamy dużo pieniędzy to najlepiej kupić Fire ball jeśli go wcześniej nie zdobyliśmy, jeśli go mamy to Kościanego Golema. W pasku najlepiej posiadać takie czary i zdolności jak - Promień Niebios (Celestial Light), Fire ball, przywołanie driad i łuczników, Kościany Golem (Bone Golem) i Kula Magmy (Sphare of Magma). Nieumarli będa atakować na dole, krętą drogą w stronę miasta. Gdy tylko możemy ulepszamy wszystkie wieże na zasięg. Nieumarli z początku będą napierać tylko szkieletami, później dołączą zombiaki, katapulty, wilkołaki i Jeźdźcy Śmierci, których należy w pierwszej kolejności atakować, a najlepiej traktować ich zdolnością Promień Niebios (Celestial Light). Przywołanie Genie (Genie summon) też się przydaje do zatrzymywania w miejscu napierających przeciwników, lecz musisz pamiętać o tym, że ten przywołaniec żeruje na życiu postaci. W duże grupy lepiej używać Kulki magmy oraz Fire balla. Po długim czasie obrony zaczepi nas Lana i rozkaże ewakuację armii jaką na początku dostaliśmy. Później przy wejściu do góry spotkamy druida, który zakończy tą misję...
A zobaczcie sobie sami, końcowy filmik, co ja będe Wam psuł zabawę :)