![]() Ikona obok ilości ataku oznacza jego rodzaj! |
Obrazek |
Nazwa |
Rodzaj ataku |
Obrona: |
Zdolności lub czary |
Opis i ocena |
|
Powietrzolot |
|
|
Brak |
Nie jest potężny, lecz lepiej uważać na takie jednostki podczas wypraw statkami lub słabymi oddziałami. Jego ataku można uniknąć jeśli oddziały lub postać posiada dużą szybkość ruchu. |
|
Duchowny |
|
|
Brak |
Dość dobrze "opancerzony" na magię, posiada również nie taki mały atak. Ogólnie przeciwnik średniego pokroju. |
|
Ognista katapulta |
|
|
Odporność na magię |
Atak bardzo niebezpieczny, może narobić dużo szkód, szczególnie jeśli trafi w statek. Ogólnie nie duża ilość życia czyni te katapulty średnimi przeciwnikami. |
|
Mistrz ognia |
|
|
Siła ziemi |
Twardy? To mało powiedziene! On jest co najmniej bardzo twardy. Duża ilość dobrych czarów. Przywołuje sobie skorpiony, które są bardzo niebezpieczne, ma ogromną odporność na wszystkie rodzaje obrażeń i jeszcze na dodatek duże obrażenia. Występuje tylko jeden taki w grze. |
|
Kapłan |
|
|
Brak |
Znacznie groźniejszy od Duchownego, w grupie może zaleźć za skórę. Podatny na ataki miażdżące. |
|
Niewolnik |
|
|
Brak |
Mięso armatnie. Występuje głównie w dużych grupach. Mało życia, niska obrona. |