Od zarania dziejów po świecie stąpały przeróżne potwory, demony, nieumarli i wiele innych różnych ras. Poniżej znajdziecie ich opis. Dowiecie się jaki mają atak, jaką obronę, ile życia oraz jakie zdolności. Prócz tego jest również opis potwora. Pamiętajcie, że niektóre potwory zostawiają po sobie nagrody, a niektóre z nich potrafią się leczyć. Na koniec ważna informacja - jeżeli znajdziesz np. orka z większym atakiem. Nie dziw się - są "młodsze" i "starsze" wersje potworów. Ikona obok ilości ataku oznacza jego rodzaj! |
Obrazek |
Nazwa |
Rodzaj ataku |
Obrona: |
Zdolności lub czary |
Opis i ocena |
Powietrzolot |
- 300+ |
|
Brak |
Nie jest potężny, lecz lepiej uważać na takie jednostki podczas wypraw statkami lub słabymi oddziałami. Jego ataku można uniknąć jeśli oddziały lub postać posiada dużą szybkość ruchu. |
|
Duchowny |
- 60+ |
|
Brak |
Dość dobrze "opancerzony" na magię, posiada również nie taki mały atak. Ogólnie przeciwnik średniego pokroju. |
|
Ognista katapulta |
- 400+ |
|
Odporność na magię |
Atak bardzo niebezpieczny, może narobić dużo szkód, szczególnie jeśli trafi w statek. Ogólnie nie duża ilość życia czyni te katapulty średnimi przeciwnikami. |
|
Mistrz ognia |
- 290+ |
|
Siła ziemi |
Twardy? To mało powiedziene! On jest co najmniej bardzo twardy. Duża ilość dobrych czarów. Przywołuje sobie skorpiony, które są bardzo niebezpieczne, ma ogromną odporność na wszystkie rodzaje obrażeń i jeszcze na dodatek duże obrażenia. Występuje tylko jeden taki w grze. |
|
Kapłan |
- 100+ |
|
Brak |
Znacznie groźniejszy od Duchownego, w grupie może zaleźć za skórę. Podatny na ataki miażdżące. |
|
Niewolnik |
- 16+ |
|
Brak |
Mięso armatnie. Występuje głównie w dużych grupach. Mało życia, niska obrona. |