Od zarania dziejów po świecie stąpały przeróżne potwory, demony, nieumarli i wiele innych różnych ras. Poniżej znajdziecie ich opis. Dowiecie się jaki mają atak, jaką obronę, ile życia oraz jakie zdolności. Prócz tego jest również opis potwora. Pamiętajcie, że niektóre potwory zostawiają po sobie nagrody, a niektóre z nich potrafią się leczyć. Na koniec ważna informacja - jeżeli znajdziesz np. orka z większym atakiem. Nie dziw się - są "młodsze" i "starsze" wersje potworów. Ikona obok ilości ataku oznacza jego rodzaj! |
Obrazek |
Nazwa |
Rodzaj ataku |
Obrona: |
Zdolności lub czary |
Opis i ocena |
Mag ognia |
- 50+ |
|
Uderzenie ognia |
Groźny przeciwnik dla jednostek, które nie są odporne na magię. Posiada spore magiczne obrażenia i średnią obronę na te formy ataku. |
|
Mag wiatru |
- 40+ |
|
Uderzenie wiatru |
Nieco silniejszy pod względem obrony od Maga ognia. Jego zdolność może na chwilę wstrzymać nasze oddziały. Ogółem nie jest silny. |
|
Mag ziemi |
- 25+ |
|
Uderzenie ziemi |
Nie jest silny pod względem ataku, jednak życia ma nieco więcej niż reszta. Zdolność może na chwilę oszołomić nasze jednostki, lecz szansa na to nie jest duża. |
|
Mag wody |
- 30+ |
|
Uderzenie lodu |
Posiada słabszą obronę niż reszta, przeciętny atak. Jego zdolność potrafi zmniejszyć znacząco obronę i atak naszych jednostek na 3 sekundy, to może być niemiłe. |