Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Magowie Żywiołów

Magowie Żywiołów

PotworyOd zarania dziejów po świecie stąpały przeróżne potwory, demony, nieumarli i wiele innych różnych ras. Poniżej znajdziecie ich opis. Dowiecie się jaki mają atak, jaką obronę, ile życia oraz jakie zdolności. Prócz tego jest również opis potwora. Pamiętajcie, że niektóre potwory zostawiają po sobie nagrody, a niektóre z nich potrafią się leczyć. Na koniec ważna informacja - jeżeli znajdziesz np. orka z większym atakiem. Nie dziw się - są "młodsze" i "starsze" wersje potworów.
Ikona obok ilości ataku oznacza jego rodzaj!

Obrazek

Nazwa

Rodzaj ataku
Życie

Obrona:
Na magię
Na ataki sieczne
Na ataki obuchowe
Na ataki miażdżące

Zdolności lub czary

Opis i ocena

Mag ognia

Mag ognia
(Fire magus)

 - 50+
 - 225


 - 20
 - 7
 - 2
 - 2

Uderzenie ognia
(Flame strike)

Groźny przeciwnik dla jednostek, które nie są odporne na magię. Posiada spore magiczne obrażenia i średnią obronę na te formy ataku.

Mag wiatru

Mag wiatru
(Air magus)

 - 40+
 - 175


 - 30
 - 20
 - 2
 - 2

Uderzenie wiatru
(Wind Strike)

Nieco silniejszy pod względem obrony od Maga ognia. Jego zdolność może na chwilę wstrzymać nasze oddziały. Ogółem nie jest silny.

Mag ziemi

Mag ziemi
(Earth magus)

 - 25+
 - 300


 - 20
 - 10
 - 15
 - 3

Uderzenie ziemi
(Earth strike)

Nie jest silny pod względem ataku, jednak życia ma nieco więcej niż reszta. Zdolność może na chwilę oszołomić nasze jednostki, lecz szansa na to nie jest duża.

Mag wody

Mag wody
(Water magus)

 - 30+
 - 250


 - 20
 - 5
 - 3
 - 3

Uderzenie lodu
(Ice Strike)

Posiada słabszą obronę niż reszta, przeciętny atak. Jego zdolność potrafi zmniejszyć znacząco obronę i atak naszych jednostek na 3 sekundy, to może być niemiłe.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.