Od zarania dziejów po świecie stąpały przeróżne potwory, demony, nieumarli i wiele innych różnych ras. Poniżej znajdziecie ich opis. Dowiecie się jaki mają atak, jaką obronę, ile życia oraz jakie zdolności. Prócz tego jest również opis potwora. Pamiętajcie, że niektóre potwory zostawiają po sobie nagrody, a niektóre z nich potrafią się leczyć. Na koniec ważna informacja - jeżeli znajdziesz np. orka z większym atakiem. Nie dziw się - są "młodsze" i "starsze" wersje potworów. Ikona obok ilości ataku oznacza jego rodzaj! |
Obrazek |
Nazwa |
Atak |
Obrona: |
Zdolności lub czary |
Opis i ocena |
Olbrzymi młotkarz(Giant Hammerer) |
- 80+ |
|
Brak |
Najpierw lepiej dokładniej zaplanować atak na grupę takich jednostek, w szczególności gdy wśród nich jest Lord Grzmot z swoim jakże świetnym czarem. Ich średni atak rekompensuje życie i obrona na ataki. |
|
Lord Grzmot |
- 60+ |
|
Burza z błyskawicami |
Może posiada mniejszy atak niż Giganci z młotami, ale za to posiada dobry czar mogący masowo zniszczyć nasze jednostki. Dobry przeciwnik, lecz słaby na ataki miażdżące. |
|
Olbrzymi miotacz(Giant Thrower) |
- 170+ |
|
Brak |
Na tego trzeba uważać, potrafi rzucić kamieniem na znaczną odległość zadając duże obrażenia. Występuje wraz z resztą gigantów, najlepiej szybko się go pozbyć jeśli przypuszczamy szturm na gigantów. |