Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Czary

Czary

Ostatnia edycja: 23.10.2006, 16:19
CzaryKażdy mag, nie tylko mag, lecz każda postać powinna posiadać za pasem nieco czarów by móc jakoś wspomóc swoje oddziały czy swoją postać. Poniżej znajdziecie tabelę zawierającą czary w Heroes of Annihilated Empires. W opisie znajduje się nazwa, obrazek czaru, ocenę (czym więcej + tym lepszy czar), zasięg oraz krótki opis co taki czar potrafi "nabroić". Większość czarów podnosi swoje statystyki wraz z potęgą naszej postaci.

Nazwa

Obrazek

Ocena

Opis

Zasięg czaru

Niebiańskie Światło
(Celestial Light)

Światło

+

Promień z niebios leczy sojusznicze jednostki lub poważnie rani nieumarłe istoty.

Mały

Lodowa Kula
(Ice Sphere)

Lodowa Kula

+

Bohater wysyła kulę lodu, która zadaje obrażenia i spowalnia wrogów

Średni

Oko błyskawic
(Eye of lighting)

Oko błyskawic

++

Bohater tworzy lewitujące oko, które atakuje przeciwników wokół. Oko widzi niewidzialne postacie.

Średni

Zaraza
(Pestilence)

Zaraza

+++

Czar powoduje zarazę różnego robactwa w pewnym obszarze. Zaraza zadaje obrażenia i spowalnia wrogów.

Średni

Burza z piorunami
(Thunderstorm)

Burza z piorunami

++++

Świetny czar. Wokoł gracza tworzy się burza, która piorunami trafia w przeciwników. Dodatkowo ich spowalnia, ogłusza i ma duży wpływ na latające stworzenia.

Duży

Drzewo Życia
(Tree of Life)

Drzewo Życia

++

W wybranym miejscu wyrasta leczące jednoski drzewo, wszystkich wrogów wokół spowalnia. Czym potężniejsza postać tym potężniejsza roślinka.

Mały

Ostatni Oddech
(Last Breath)

Ostatni Oddech

++

Gdy gracz zginie lub skończy czar jego ciało eksploduje zadając obrażenia przeciwnikom wokół oraz zaraża okoliczne jednostki chorobą. Zadaje -52 do życia, paraliż na swoją postać.

Na postać

Bersarker
(Berserk)

Bersarker

++

Dodaje w dusze sojuszników bersarkerską siłę powodując obniżenie ich obrony o 25%, ale za to zwiększenie ataku o 50%.

Mały

Wezwanie natury
(Call of nature)

Wezwanie natury

+++

Gracz tworzy wokół siebie armię leśnych stworków (dokładnie driad, ich ilość rośnie wraz z poziomem.

Na postać

Przywołaniec Genie
(Genie summon)

Przywołaniec Genie

+++

Tworzy przywołańca bazującego na życiu gracza. Posiada takie dobrą zdolność.

Na postać

Fire ball
(Fire ball)

Fire ball

++++

Gracz wywołuję ogromną kulę ognia, która zadaje duże obrażenia przeciwnikom na wprost. Przy uderzeniu o ostateczny cel dodatkowo ogłusza wrogów. Życie -136.

Średni

Fala ognia
(Fire wave)

Fala ognia

+++

Czar tworzy wokół gracza rozchodządzą się w wszystkie strony falę ognia.

Duży

Kamienna skóra
(Stone skin)

Kamienna skóra

+

Pozwala na zamienienie wojowników w kamienie-posągi co zmniejsza znacząco ich szybkość, a za to bardzo mocno zwiększa obronę na rany kłute, sieczne i miażdżące.

Średni

Strach
(Fear)

Strach

+++

Czar obejmujący danych przeciwników stwarza im wrażenie, że jesteśmy straszni - wrogowie uciekają :)
Czas trawania podobnie jak reszta czarów zależy od poziomu.

Średni

Klątwa
(Curse)

Klątwa

+

Wrogowie, na których zostanie rzucona klątwa mają mniejsze szanse obrony (-25%) oraz gorzej radzą sobie swoją własną bronią (atak -50%).

Mały

Trzęsienie ziemi
(Earthquake)

Trzęsienie ziemi

++

Na wybranum polu następuje trzęsienie ziemi. Świetnie radzi sobie z budynkami, ale nie omienie również jednostek naziemnych. Spowalnia je i zadaje obrażenia.

Średni

Burza z błyskawicami
(Lightning Storm)

Burza z błyskawicami

++++

Promień światła trafia z niebios raniąc jednostki, dodatkowo po uderzeniu rozbija się na inne ładunki, które również zadają obrażenia.

Mały

Jasnowidzenie
(Clairvoyance)

Jasnowidzenie

++++

Pozwala na widzenie rzeczy niewidzialnych - postaci i elementów otoczenia.

Na postać

Widmowa wieża
(Ghostly Tower)

Widmowa wieża

+

Tworzy w wybranym miejscu wieżę, która atakuje wrogów, również niewidzialnych. Potęga wieży rośnie wraz z poległymi przeciwnikami nieopodal wieży.

Duży

Cierniowy mur
(Plant wall)

Cierniowy mur

++

Z ziemi wyrasta murek roślin, które swoimi kolcami trują wrogie jednostki, spowalnia je i zadaje obrażenia.

Średni

Kontrola
(Ghostly Tower)

Kontrola

+++

Pozwala na określony czas przejąć kontrolę nad jednostką.

Na postać

Formuła śmierci
(Formula of Death)

Formuła śmierci

++

Z ziemi unosi się aura, która przesiąka trucizną wszystkich żywych wojowników w swoim zasięgu, dodatkowo zadaje im obrażenia. Czar spowalnia o 45%.

Średni

Skamienienie
(Petrification)

Skamienienie

++++

Czar zamienia jednostki w skały zwiększając ich obornę. Budynki tracą swoje funkcje gdy zostaną "poczęstowane" tym czarem.

Mały

Fala trucizny
(Posionus Wave)

Fala trucizny

+++

Od postaci rozchodzi się fala trucizny, która zaraża wrogów, zadaje obrażenia oraz zmniejsza ich statystyki.

Średni

Kula magmy
(Sphere of magma)

Kula magmy

++++

Doskonały czar. Postać tworzy ogromną kulę magmy płynącą od niego w wybranym celu. Kula zadaje duże obrażenia i jednostkom i budynkom. Na koniec gdy eksploduje sieje panikę.

Mały

Absorpcja
(Absorption)

Absorpcja

++

Zamienia obrażenia przeciw sojuszniczym jednostką na nasze życie. Czyli zamiast oni obrywać obrywamy my :)

Średni

Mroczny pancerz
(Dark armor)

Mroczny pancerz

++

Dodaje większy atak i obronę naszym jednostką wzamian za mniejszą szybkość.

Średni

Myląca śmierć
(Deceive Death)

Myląca śmierć

++

Czar tworzy niepodatnych na obrażenia wojowników, po upływie efektu czarów bardzo szybko tracą życie. Marny czar.

Mały

Absorpcja magii
(Absorp magic)

Absorpcja magii

+++

Znosi magiczne efekty, podnosi obronę magiczną o 20 oraz daje odporność na czary wybranym jednostkom.

Mały

Czarodziejski pył
(Fairy dust)

Czarodziejski pył

+

Potrafi unieść jednostki w powietrze na kilka chwil.

Mały

Huragan
(Hurricane)

Huragan

++++

Czar tworzy ogromny huragan niszczący budynki oraz spowalniający latające stworzenia, na dodatek nie pozwala im na atakowanie.

Duży

Mina
(Mine)

Mina

++

Postać tworzy minę, która jest niewidoczna dla jednostek. Uzbraja się po 5 sekundach. Może zostać zniszczona jeśli zostanie wykryta.

Mały

Astralny portal
(Astral)

Astralny portal

++

Bohater tworzy portal do podświata. Zostają tam na pewien czas zesłane jednostki, które znalazły się w polu.

Średni

Boskie wezwanie
(Divine Call)

Boskie wezwanie

+++

Postać wzywa latające stwory, ich ilość i moc zależy od poziomu postaci.

Średni

Ognista runa
(Fire rune)

Ognista runa

+++

Postać stawia minę, która po aktywacji przez nadchodzącego wroga potężnie eksploduje. Minę można wykryć i zniszczyć..

Mały

Granat
(Formula of Death)

Granat

+++

Postać rzuca magiczny granat, który eksploduje raniąc wrogów.

Średni

Magiczna broń
(Magic weapon)

Magiczna broń

+++

Wzmacnia magicznie broń wojowników, dzięki temu zadają większe obrażenia.

Mały

Przywołanie
(Summon)

Przywołanie

++

Postać tworzy wokół siebie kilka przywołańców, ich parametry rosną wraz z poziomem.

Średni

Pięść ziemi
(Earth fist)

Pięść ziemi

++++

Doskonały czar. Ręka ziemi uderza w wybrany punkt ogłuszając jednostki, czar świetnie radzi sobie z budynkami.

Średni

Infekcja
(Infection)

Infekcja

+++

Czar wywołuje chorobę wśród jednostek przeciwnika. Choroba przenosi się z jednego na drugiego.

Średni

Polimorf
(Polymorph)

Polimorf

+++

Postać zamienia przeciwnika w świnię lub zamienia bohatera w potężnego smoka. Siła jednostki zależy od poziomu.

Mały

Biała magia
(White magic)

Biała magia

+

Jednostki sojusznicze regenerują punkty życia wzamian za zadawane obrażenia wrogom. Bohater za to jest bardzo podatny na ciosy i traci dużo życia.

Na postać

Zamrożenie
(Frost)

Zamrożenie

+++

Czar zamraża przeciwników dając im spory bonus do obrony. Jednostki nie mogą się poruszać i otrzymują niewielkie obrażenia, latające istoty spadają z nieba i otrzymują wysokie obrażenia.

Mały

Niewidzialność
(Invisiblity)

Niewidzialność

++

Pozwala na pokrycie niewidzialnością daną grupę jednostek. Nie mogą one atakować czy rzucać czarów bo zaklęcie zniknie. Czar utrzymuje się czasowo.

Mały

Siccativus
(Siccativus)

Siccativus

++++

Świetny czar. Z nieba spada kula, która podpala przeciwników, paraliżuje ich i zadaje duże obrażenia.

Średni

Posąg obrazy
(Statue of Outrage)

Posąg obrazy

+++

Czar tworzy posąg, który interesuje przeciwników. Atakują oni ten posąg bez zwracania uwagi na rozkazy.

Mały

Wykradanie życia
(Life Steal)

Wykradanie życia

+++

Gracz wysysa życie z okolicznych wrogich jednostek.

Na postać

Cudowne Nasiona
(Miraculous Seeds)

Cudowne Nasiona

+++

W wybranym miejscu gracz tworzy nasiona, które po dorośnięciu zamieniają się w naturalne miny, a z ich kwiatów powstają driady.

Średni

Przywołanie iluzji
(Summon Illusion)

Przywołanie iluzji

+

Ten czar tworzy iluzję wybranej jednostki/jednostek, która jest nieco bardziej odporna na ciosy.

Mały

Kościany Golem
(Bone Golem)

Kościany Golem

++++

W wybranym miejscu bohater tworzy Kościanego Golema - naprawdę trudnego przeciwnika.

Mały

Lodowa Strzała
(Life Steal)

Lodowa Strzała

++

Lodowa Strzała zadaje obrażenia jednostkom oraz spowalnia je.

Średni

Ślepota
(BLindness)

Ślepota

+++

Poczęstowany tym czarem przeciwnik ślepnie i jest niezdolny do ataku.

Mały

Aura ognia
(Flame Aura)

PAura ognia

++

Zamienia jednego przeciwnika w "pochodnię", która podpala wszystkich wrogów wokół.

Na postać

Pęknięcie
(Fracture)

Pęknięcie

++

Czar tworzy pęknięcie poważnie spowalniając wszystkie jednostki w zasięgu.

Średni

Więzy
(Snare)

Więzy

+++

Gracz tworzy magiczne więzy na rękach wrogów. Nie mogą się oni poruszać, lecz wciąż mogą atakować.

Średni

Kwas
(Acid)

Kwas

+++

Czar zmniejsza o połowę atak i obronę przeciwników, których dotknął czar.

Mały

Mróz
(Frost)

Mróz

++

Zamraża przeciwnika zadając mu małe obrażenia. Duże zaś zadaje zamrożonym wrogom latającym. Zwiększa ich obronę.

Mały

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
gamePLay1987, 20.11.2014, 22:18
Czar przywołanie dżina przydaje się w misji(zapomiałem numeru, chyba 8) w której jesteś porozrzucani po całem mapie. Można go znaleźć w takim piekielnym zagłębieniu. I jest taki trick przywołujesz dźnia ,odwołujesz i szybko wskrzeszasz niebiański światłem.

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.